Rail161

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Radu,

am vazut ca folosesti enameluri,sunt bune insa ai grija pe anumite plasticuri...cum
ar fi cel de la Roco,modele noi,iesite dupa falimentul lor.acrilice iti recomand Tamya sau
Model Master,ai avantajul ca le diluezi cu apa distilata si nu e nevoie sa cumperi
diluanti care poat ataca plasticul.adera foarte bine pe plastic si se pot curata
repede cu o carpa umeda in caz de nevoie inainte de a se usca

povesteste-ne si noua ce faci acolo :D
 
Azi am facut o achizitie de la un coleg de facultate nepasionat: un set piko de vreo 15 ani (aparent).
Cutia inchisa: desen cu Br01.

Deschid cutia, surpriza, nu e Br01 ci Br39.


Si un set de sine piko cu un trafo pentru TT.

De asemenea, am observat ca unul dintre vagoane nu avea legatura cu restul garniturii. Presupun ca apartine OBB, nu imi dau seama ce firma l-a produs, tind sa cred ca Lima.

Si 2 vagoane verzi DR.


Si locomotiva, un Br39. Nu imi dau seama care este producatorul. Nu pare a fi piko, are ambielajul destul de detaliat.


Va las si pe voi sa va dati cu parerea legat de componenta acestui "set".
Ma tenteaza sa schimb vagonul gri cu unul verde ca si celelalte.
 
BR39 are bielele motoare articulate la osia a doua din fatza, iar mecanismele distributiei la osia a treia. Deci aceasta locomotiva nu are cum sa fie BR39 :D. Eventual ar putea fi 41, dar osia cu rotile purtatoare (de sub cabina) nu seamana deloc cu cea a locomotivei respective.
 
buna baieti,

este un model Hobby pesemne de la Lima care foloseste carcasa veche de la BR 39 (Pr.P10) Rivarossi; este intr-adevar, un cazan si o cabina de P10 insa cu o distributie care aduce mai mult a Mikado americana din WW1...

vagonul argintiu este un Inox PBA SNCF din anii 1960... toate probabil modele Hobby Lima de acum 30-40 de ani...
 
Multumesc pentru lamuriri. :)
Aseara am mai studiat locomotiva si in final am gasit o inscriptie: Lima - Italy.
Trebuie sa ma pun pe cautat si sa aflu daca chiar a existat o locomotiva ca aceasta. Daca nu, ma pun pe modificat. :twisted:
Cam ce vagoane s-ar potrivi cu locomotiva asta?
 
Salut Radu, vezi ca din AutoCAD poti exporta in format WMF, pe care il citeste si programul banal de windows, si cel mai bun este ca e mic fisierul si il poti mari oricat si nu se pierde din claritate, incearca si ai sa vezi.
Pentru alte nevoi ma poti contacta pe PM sau mail
Am vazut ca ai sapat o locomotiva in plexiglas cu laser....ne poti da mai multe detalii.....e sapata in romania, sau ai tu masina...
Mersi, si stiu ca m-am trezit cam tarziu :D
 
De ceva timp am pus ochii pe un vagon lugoj care cerea cu disperare un rk.
Nu mai avea tampoane, avea o cupla lipsa.
Mai demult a primit o vopsire. Acum a primit tampoane si cuple cu buzunar NEM.


Urmeaza sa primeasca niste scarite si bare, osii metalice, o noua vopsire, cu un maro mai roscat si o incercare de weathering, asa, ca sa-mi fac mana. :D
 
Horia_Radulescu a spus:
este un model Hobby pesemne de la Lima care foloseste carcasa veche de la BR 39 (Pr.P10) Rivarossi; este intr-adevar, un cazan si o cabina de P10 insa cu o distributie care aduce mai mult a Mikado americana din WW1...

Salut,
Imi dau si eu cu parerea....nu este un BR22 ????
Dar ambielajul seamana bine cu ceva american ,precum spunea si Horia.
In trecut multi producatori europeni au facut "modele"pentru piata americana ,si asa s-ar putea sa fi folosit aceasta distributie si la modele europene .
 
@ cosmin78
Sincer, faza cu cuplele NEM a fost o decizie de moment. Am vrut sa fac o pauza de lde4000 si am pus ochii pe vagonu asta. Luasem in calcul sivarianta cuplarii apropiate, dar mi s-a parut prea complicat pentru vagonul asta. Si mai era problema arcului, nu stiam nici daca ce am facut acum ar fi mers.

Cat despre aburoasa, as vrea sa vad poze cu br22. Am cautat si nu am gasit. Eu m-am uitat la br38, si mi se pare ca seamana, mai putin osia purtatoare, cu care sunt destul de nelamurit.
 
BR 38 in nici un caz... :-?
Iata un BR 22 Fleischmann
http://www.fleischmann.de/images/products/big/4122.jpg
Dar locomotiva ta are un cazan Belpaire ,tipic pentru BR39..... :roll: ,dar ambielajul nu corespunde-numai Lima stie ce a vrut sa faca aici... :evil:
 
@Radu

chiar daca a fost o decizie de moment,o sa ai nevoie de cuple cinematice la LDE
:wink:
 
Deschid cutia, surpriza, nu e Br01 ci Br39

Cutia a continut inf vagoane modernizate PIKO, luate de pe Vaci uta in vrac. Cum pseudo BR22 (39) provenea din nu mai imi amintesc ce schimb, am scapat urgent de ea - pastrand tenderul original, care avea o carcasa corecta dar un sasiu cu boghiuri Diamond! :(
...asa ca nu va mai intrebati daca e 22, 41, 39 ca e doar o sinistra facatura LIMA (in stilul caracteristic acelor ani). "Trusa" continea insa 3 "Modernisierungswagen" deci nu stiu in ce etapa a istoriei unul a fost schimbat cu inoxul SNCF.
Oricum, e misto sa-ti intalnesti peste ani vechi cunostinte! :wink:


PDI
 
...am uitat sa va zic! Interiorul cutiei de manufacturat, asa ca e un "original" PDI :D

PDI
 
Nu a trecut, eu l-am "creat"! ...din resturi!
Stiu ca l-am vandut la o expozitie "Mocanita" prin nouazecisiunpic, cand inca expozitiile aveau loc la Muzeul CFR din Bucuresti.

PDI