Epoca I (1871-1919)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
FloS a spus:
Consider weekendul incheiat! :D gata cu bericica :D
Trecem la lucruri mai serioase ....la CISTERNE ...desi daca e sa vorbim despre o limita a resurselor petroliere, istoria lor s-ar putea sa fie de scurta durata.

Pai de ce?

Ai uitat ca nemtii foloseau benzina sintetica in WW2?

Iar tu fiind inca in Ep.I mai ai de strabatut drum lung pana la criza petrolului din anii saptezeci :D
 
scurta,scurta...insa nu in colectia ta
te-ai gandit vreodata sa ceferizezi ceva din ce ai?sigur multe modele sunt pretabile
pentru vreo conversie ceva
 
cosmin78 a spus:
te-ai gandit vreodata sa ceferizezi ceva din ce ai?sigur multe modele sunt pretabile
pentru vreo conversie ceva

Poate te dezamagesc Cosmin, dar nu ma intereseaza modelele CFR :-?
 
FloS a spus:
Poate te dezamagesc Cosmin, dar nu ma intereseaza modelele CFR :-?


:D :D :D
Asa imi merge si mie cateodata.....Multi nu inteleg de ce nu colectionez numai DB....de ce oare modele americane ? Pai asa este:gusturile sunt foarte diferite :fluierat:
 
Cosmin stie sigur ca sunt FAN EPOCA I germana, in special cea bavareza ... ma incearca doar :D ...probabil sa vada daca mi-as strica bavarezele pe o ceferizare.
SIGUR NU!
 
Pai chiar ar fi pacat sa "strici" asa niste bijuterii .Nu am nimic impotriva la modele CFR ,dar asa un "Bedruckung" perfect NU !!! se schimba.Epoca I are farmecul ei ,nici nu se discuta .
Inca odata ,felicitari pentru colectie :aplauze:
 
Evident ca nici eu nu am nimic impotriva CFR ...dar nu stric bavarezele pe o ceferizare ...poate altele din colectia mea din celelalte epoci ...desi pentru o ceferizare iti trebuie mai mult decat dorinta ....cunostinte, indemanare, experienta....
Amiel, foarte frumos vagonul ....nu exista la scara N ca-l aveam deja :D
 
Si cele cu 3 osii au farmecul lor ...o sa postez si eu unele Kbay in viitorul nu foarte indepartat :D
 
NOU din COLECTIA MEA - K.BAY.STS.B.<i></i>
minitrix13212colonialwahl2.jpg

Vagon bavarez MINITRIX 13212 cu date si poze aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2008/06/minitrix-13212-foot-stuffs-car.html

VIZIONARE PLACUTA!<i></i>
 
din COLECTIA MEA - K.BAY.STS.B.<i></i>

Vagon bere bavarez Minitrix 13804 cu date si poze aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2007/11/minitrix-13804-beer-car.html

VIZIONARE PLACUTA!<i></i>
 
Ai vagoane superbe! Te poti mandri. Ce locomotiva va avea onoare sa le traga? :x
 
Anul acesta se implinesc 100 ani de la iesirea din fabrica Krauss a primelor 20 de locomotive PtL 2/2 (BR 98.3) livrate catre K.Bay.Sts.B.
http://www.railroad.dnsalias.net/k/d/p_his/BPTL2245.JPG

minitrix11087112017ptl2nl6.jpg


Administratia prusaca (K.P.E.V.) a beneficiat si ea de 3 asemenea locomotive sub numele de T2...doua in Altona (6081 si 6082) si una in Eberfeld (6061)
minitrix110121glaskastefv1.jpg


Cateva specificatii:
Bh2t
Diametru rotilor: 1006mm
Lungimea totala peste tampoane: 6980 mm (4507-4535) 6780 mm (4536-4548)
Viteza maxima: 50 km/h
Cantitatea de apa: 2mc

Mai multe informatii gasiti AICI (in limba engleza) sau citind numarul din luna IULIE 2008 al revistei Eisenbahn Journal (in limba germana)