Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
la cat de multe stau pe tusa, cred ca mai degraba o sa puna piesele ramase ok pe EA-ul accidentat pe o cutie cat de cat intreaga...
 
sogard_2003 a spus:
O chestiune noua:
Serviciu de transport al autoturismelor

http://www.event365.ro/CFR_Calatori__Serviciu_de_transport_al_autoturismelor_calatorilor-n2103209.html

Iata stirea si la Oradea.

http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/ne-vom-plimba-masina-cu-trenul/cn/news-20080603-07511077
 
Super tare!!

sa intelegem ca DB va face o comanda mai mare la Romvag?

Observ de asemenea ca vagoanele au boghiuri y25 de generatie veche, cand de mult timp au aparut generatii mai noi ale acestui tip de boghiu, a nu se intelege ca vreau sa sugerez cum ca y25 ar fi boghiuri proaste, dimpotriva.
 
Un articol interesant peste care am dat intamplator pe net:
http://www.covasnamedia.ro/stiri/news.php?extend.3813
Chiar daca exista poate zeci de astfel de pasionati in tara, ma bucura de fiecare data cand vad asa ceva, pentru ca stiu cat e de greu sa duci un lucru la bun sfarsit, mai ales cand multi prefera azi o cale mai usoara.
 
Loko de epoca la Oradea.
A avut cineva din zona ocazia sa le traga in poza?
http://www.oron.ro/stiri_oradea/locomotive_de_epoca_la_otl___stiri_oradea___otl_oradea_59_345132.html
 
stageexp a spus:
Un articol interesant peste care am dat intamplator pe net:
http://www.covasnamedia.ro/stiri/news.php?extend.3813
Chiar daca exista poate zeci de astfel de pasionati in tara, ma bucura de fiecare data cand vad asa ceva, pentru ca stiu cat e de greu sa duci un lucru la bun sfarsit, mai ales cand multi prefera azi o cale mai usoara.

Personal il cunosc pe Marius, am vazut si macheta EA-ului, foarte frumos realizata, poate il convingem sa ne-o prezinte si aici.

Felicitari!
 
stageexp a spus:
Loko de epoca la Oradea.
A avut cineva din zona ocazia sa le traga in poza?
http://www.oron.ro/stiri_oradea/locomotive_de_epoca_la_otl___stiri_oradea___otl_oradea_59_345132.html

Iata un site mai detaliat despre ele: http://istvan.home.ro/english/now.htm . Din pacate, versiunea in maghiara ofera mai multe detalii, insa eu nu cunosc limba maghiara.

---
5 actuala (nu mai situ ce numar a avut... a fost redenumita asa la renovare) a fost revopsita si ,,renovata", insa doar estetic (nu este functionala).

3 si 4 sunt intr-o starea foarte proasta, fiind localizate in autobaza:




5 se afla pe platoul betonat din spatele halei depoului de tramvaie (unde au pozat-o in stil ,,paparazzi" cei de la ziar, facandu-ma sa imi aduc aminte cum ma urcam si eu pe gardurile depourilor RATB acum cativa ani):


 
Insfarsit o veste buna! 8)

Felicitari celor ce-au demarat procedurile de clasare ale celor 3 locomotive si sa sa speram ca incurand le vom vedea functionale.
 
Putin probabil sa le mai vedem mergand (cu motoarele lor, nu tractate) vreodata... pozele de pe site-ul amintit mai sus arata ca in ultimele lor zile suferisera deja multe improvizatii locale. 5 a fost revopsit acum cativa ani, dar la partea tehnica nu s-a umblat deloc.

Din 3 si 4 nu stiu daca vor mai avea ce sa claseze. Desi nu exista, deocamdata, intentia de casare a lor, se observa ca majoritatea componentelor ,,s-au evaporat" de pe ele de cand sunt in conservare.
 
Si o veste proasta!!!

Trecand dupa vre-o doua luni prin Busteni, am zarit ca fabrica de hartie, cu traseu de linie industrila, cu catenara pentru acea linie, cu totul s-a evaporat. Acolo va fi un mare mall (mall of daramarea)
 
Si o veste buna rasarita dintr-una proasta:

Din fericire, ultima locomotiva ramasa la fabrica de hartie Busteni, cea mai veche locomotiva electrica de linie ingusta existenta in Romania (cel putin asa e situatia actuala) va avea o soarta mai buna decat cladirea fabricii. Se pare ca pana la urma va ajunge expusa undeva in Busteni, ca o amintire a vremurilor trecute...
 
cam asa ii in mult prea frumoasa noastra tara, ne distrugem tot ce avem de valoare istorica si construim malluri, si la arad exista asemenea cazuri :(
 
Dupa cum vezi, in Romania aproape nimeni (mai sunt cativa "frumosi nebuni" ce se lupta din rasputeri sa mai pastreze ceva) nu da doi bani pe patrimoniul istoric.
In conditiile in care e posibil ca azi, o anume societate (nu ii voi da numele aici) sa ofere spre licitatie (incalcand nu numai un ordin al Ministrului Transporturilor, ci si cele mai elementare norme de bun simt) ultimele locomotive diesel de cale ingusta din parcul CFR... inutil sa spun ca scopul era transformarea lor in fier vechi... cred ca nu mai ramane decat sa :( :( :( .
 
Calea ferata dintre Baia Mare si Cluj, inchisa dupa viituri puternice in Catcau si Caseiu &8211; Rapidul spre Baia Mare a ramas blocat intre ape


http://www.emaramures.ro/stiri/Stire.aspx?NewsID=13822
 
Joi au fost niste probleme in Aradu Nou, in sensul ca personalul Timisoara-Arad a fost bagat la linia 5, el trebuia sa astepte rapidul de la Curtici(care trecea pe linia 4) si s-a nimerit chiar in momentul opririi personalului sa treaca rapidul, cum calatorii treceau prin fata rapidului, mecanicul acestui a fost nevoit sa opreasca pentru a nu accidenta pe nimeni(bravo lui) si ieri(vineri) am aflat ca ajuns la Timisoara primul lucru a fost sa meraga sa faca plingere la conducere impotriva impegatului din Aradu Nou care trebuia sa bage personalul la linia 3 nu la 5 pentru a nu fii astfel de probleme :D
Iata si un reportaj mai vechi care e bun pe caldura de afara si din trenuri:
http://www.reportervirtual.ro/2008/01/06/fotoreportaj-sa-ne-dam-cu-ic-ul-groazei.html
 
IC vs. tractor

<r>Aseara sobolanul de la Cluj pentru Tm a lovit la Cefa un tractor <E>:evil:</E> Ambele au iesit destul de avariate, se pare ca nu functiona semnalul de avertizare de la nivelul caii ferate. Din pacate soferul a fost ranit grav iar din IC nimeni n-a fost ranit(credeam ca va fi invers la cit de rezistente sint tramvaiele astea <E>:lol:</E> )<br/>
Mai multe vor aparea probabil miine in presa si diseara la TV, oricum linia a fost blocata 2 ore apoi s-a revenit, de azi dimineata la circulatia normala a trenurilor <E>8)</E></r>