Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mpursu a spus:
mpursu a spus:
Practic, mie mi-ar fi de mare folos un motor care sa aiba lungimea de 30 mm fara axul cu melc (deci corpul motorului plus volantul sa aiba 30 mm), diametrul motorului de max.18 mm, lungimea axului cu melc de 12 - 15 mm si pasul melcului de 1.5 mm.
In aceasta ordine de idei, ii rog pe posesorii de BR89 Piko sau de 64 Guetzold de fabricatie noua sa pozeze motoarele acestora si sa le masoare dimensiunile. Sunt ferm convins ca macar unul din aceste doua motoare va corespunde dpdv dimensional cerintelor de mai sus.
Au aparut oarece noutati referitoare la aceasta tematica? :D
 
mpursu a spus:
Practic, mie mi-ar fi de mare folos un motor care sa aiba lungimea de 30 mm fara axul cu melc (deci corpul motorului plus volantul sa aiba 30 mm), diametrul motorului de max.18 mm, lungimea axului cu melc de 12 - 15 mm si pasul melcului de 1.5 mm.
Idee nastrusnica - oare un motor TT s-ar potrivi? :D
 
nastrusnica nu...destul de comuna in modelism,folosita chiar si de producatori la
modelel mai mici care nu au nevoie de un motor mare.incerca cu un motor TT sau
N chiar... :wink:
 
da, cam asa gandeam si eu insa mie imi lipseste formatia tehnica...

la mine e vorba de NEM 651, decodoare pentru N cu sase poli... e si mai si... :(
 
lungime totala motor(cu melc si ax) 38,78 mm
lungime corp motor(fara ax si melc) 29,76 mm
latime corp motor 17,20 mm
inaltime motor 9,98 mm
lungime melc 7,8mm
pasul melcului 1,3mm
motorul este fara volanta



 
tu stii mai bine de ce ai nevoie :D melcul se poate trage pe ax vreo 2-3 mm
insa nu stiu daca iti este de ajuns...cand am timp am sa desfac si o P8 Fleischmann
si am sa-i masor motorul,care,dupa cate imi aduc aminte are si volanta,dar
cred ca e mai lung... :roll:
 
ziceai ca ai "bibilit" decodorul...eu l-am lasat asa cum a venit el,decat i-am schimbat treptele de viteza,de la 14 la 28....si merge bine pe Br64 :D
 
Atenție, eu spuneam că am bibilit setările decodorului din locomotiva BR254 "Arco" Piko! Schimbările făcute de mine, conform prospectului, au ca scop optimizarea funcționării acestei locomotive, care are motor cu 3rei poli și fără volant.
Decodorul din BR64 Roco a rămas neatins, singura mișcare făcută de mine fiind schimbarea adresei (CV1) din 3 (implicit) în 4 :D
 
Ultima editare:
Esti sigur ca motorul este in 3 poli?
Dupa testele mele, Taurus Piko are sigur motor in 3 poli, dar Hercules-ul Piko prefera setarile motarelor Roco (5 poli) :?: :!:
 
As fi lasat setarile neatinse daca mi-ar fi placut functionarea locomotivei :D. Sa fiu sincer, in acest moment nici nu-mi mai amintesc cum anume s-a comportat la primele incercari :D , dar stiu ca nu mi-a convenit; asa ca am luat frumusel prospectul decodorului si am aplicat modificarile propuse pentru motoarele Piko. Din moment ce functionarea locomotivei a devenit OK, n-am mai avut curiozitatea sa incerc si alte setari.
 
Rasfoind eu listele cu piesele de rezerva ale locomotivelor Piko, am intrat de curiozitate si in lista de piese pentru BR55-cea-noua. Cu surpriza am descoperit motorul nr.art.57550-53, dotat cu melc & volant. In concluzie, ii rog si pe posesorii de BR55 Piko de generatie noua sa pozeze & masoare motoarele acestora.
 
Flash-news!!! 8)
Acum cateva minute s-a incheiat cu succes prima proba pe traseu a locomotivei electrice E69, dotata cu noul sistem digital de comanda & conducere
yahoo.gif

Dan, daca mai ai cumva doua LED-uri PLCC galbene (de aceeasi forma ca si cele albe si rosii pe care mi le-ai mai trimis), te rog sa faci cumva sa ajunga la mine impreuna cu motorasul :D