LOCOMOTIVELE DIESEL

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
astazi voi posta si eu un diesel. este o locomotiva americana FT. eu consider ca este foarte bine realizata si detaliata, fiind si foarte grea, mai grea cred decit orice locomotiva a mea. face un zgomot interesant putind fi asemanat cu zgomotul unei locomotive diesel si prin comparatie e mai zgomotoasa decit dieselele de la MEHANO.

















aceasta locomotiva o am cu cuplele originale care sunt lucrate foarte ingrijit avind chiar si un arculet care le face sa reactioneze cam la fel cu cele reale. nu am de gind sa schimb aceste cuple ele putind cupla vagoane cu cuple standard europene fara nici o problema. astfel acest diesel a putut sa traga o garnitura formata din 4 vagoane de marfa avind cuple europene si nu am constatat probleme de decuplare.
 
de asemenea detin si modulul B al acestui diesel, modul motorizat de asemenea si la fel de bine lucrat. cele doua module A si B impreuna formeaza o locomotiva foarte puternica, cea mai puternica locomotiva a mea si cea mai grea in acelasi timp.





modulul A are 18 cm lungime, iar impreuna au 36 cm fara cuple.



daca aveti intrebari va stau la dispozitie cu placere.
 
si acum citeva fotografii comparative ale dieselului prezentat, alaturi de celalalt diesel pe care il detin BR 216 V160 unul din preferatele mele in materie de diesele.







dieselul american are tractiune pe toate osiile.





 
Pai ce sa mai zic asa da diesel 8) modelele americane sunt mereu o atractie pentru noi europenii :D sa-l stapinesti sanatos si la mai multe :D
 
Noutatea saptamanii , dupa PCQ :) , este Blue Tiger-ul ahizitionat azi :


DSC01307.jpg


DSC01305.jpg


DSC01311.jpg


DSC01310.jpg


DSC01309.jpg



Imi cer scuze de calitatea pozelor , sunt realizate din motive de tehnice cu un S.E. K750i .

Momentan am golit bugetul alocat trenuletelor cu aceasta achizitie .
 
astazi va prezint si eu un diesel mic de manevra. l-am achizitionat in ideea in care eu voi avea citeva gari si cel putin una va fi mai mare si va avea remiza. si in remiza e nevoie de o locomotiva de manevra.
nu e o locomotiva spectaculoasa dar locomotive de manevra gasesti mai greu si in general la preturi apropiate de pretul unei locomotive diesel mari. eu am cumparat-o pe aceasta la mina a doua si zic eu ca e cel putin satisfacatoare. nu am date despre modelul real pe care il copiaza.





 
Despre modelul real nu pot spune prea multe nici eu
Pot sa iti spun ca ceva asemanator era si pe la noi doar ca avea rotile
cuplate cu o biela
Daca o desfaci, o cureti si o ungi sigur va merge bine
Nu fa economie la munca
Desfa si motorul si curata-i colectorul cu un bat de chibrit prin frecare usoara
Eu am o loco din 1968 si merge bine dupa "tratament"
 
Salut DORIN ,in legatura cu noua ta achizitie sa stii ca ai luat ceva bun iar despre modelul la scara reala am vazut pe la noi prin primavara in drum spre Timisoara (via Sibiu-Deva-Lugoj) cred ca asa ceva undeva intr-o gara cu triaj ,poate te ajuta cineva de prin partile acelea sa afli ceva detailii sau referinte despre locomotiva diesel :D
 
Salut deocamdata nu am locomotive ROCO dar sigur voi avea si dupa aceeia va voi spune si opinia mea asa ca nu ma pronunt deocamdata
 
amiel a scris:BR 218
Realizare mai slaba daca comparam cu Roco Playtime de pilda


spune-ne si noua dc ti se pare mai slaba
 
Ia uitati ce am primit de Sf. Ion....

<r>Ta-taa.... Locomotiva V75 de la Tillig.... <br/>
Preietenii mei nu au stiut ca am trecut la Scara N si au luat-o.Dar nici o problema,o sa o pun langa ce mi-a mai ramas la HO. <br/>
<URL url="http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture051.jpg"><LINK_TEXT text="http://i123.photobucket.com/albums/o294 ... ure051.jpg">http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture051.jpg</LINK_TEXT></URL> <br/>
<br/>
<URL url="http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture052.jpg"><LINK_TEXT text="http://i123.photobucket.com/albums/o294 ... ure052.jpg">http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture052.jpg</LINK_TEXT></URL> <br/>
<br/>
<URL url="http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture053.jpg"><LINK_TEXT text="http://i123.photobucket.com/albums/o294 ... ure053.jpg">http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture053.jpg</LINK_TEXT></URL> <br/>
<br/>
<URL url="http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture054.jpg"><LINK_TEXT text="http://i123.photobucket.com/albums/o294 ... ure054.jpg">http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture054.jpg</LINK_TEXT></URL> <br/>
<br/>
<URL url="http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture055.jpg"><LINK_TEXT text="http://i123.photobucket.com/albums/o294 ... ure055.jpg">http://i123.photobucket.com/albums/o294/sesamcave/Picture055.jpg</LINK_TEXT></URL> <br/>
<br/>
Enjoy !!!</r>
 
sa pun si eu o mica poveste despre locomotiva mea V200 Taigatrommel
Taigatrommel = Taiga drum = toba din Taiga (intr-o traducere cat de cat ok). denumirea ii vine de la faptul ca primele modele au fost livrate fata silencer la evacuarile esapamentelor si scotea un sunet asemanator tobelor....de unde denumirea de toba din Taiga.
Primele modele au fost fabricate in Lugansk - URSS.
Primele doua modele V200-001 si V200-002 au ajuns in dotarea fortelor armate germane din Leipzig in decembrie 1966.
au fost in fabricatie din 1966 pana in 1975. era dotata cu un motor V12 de 2000 cai putere, viteza maxima 100km/h o greutate de 116,5 tone si 17,5 m lungime. (cu 3 metri mai mica decat Ludmila)
Taigatrommelul a fost in principal folosita la trenuri de marfa. din punct de vedere constructiv era o locomotiva destul de simpla dar foarte rezistenta, totdata a fost renumita pentru faptul ca putea fi reparata foarte usor in caz de necesitate chiar in locul unde s-a defectat.
1995 a fost ultimul an de serviciu al acestei locomotive de atunci incepand casarea sau vinderea catre muzee sau operatori privati.
iata si locomotiva mea varianta profesional de la Roco fara acareturi montate pe ea.
P1070489.jpg

P1070488.jpg

P1070487.jpg

P1070490.jpg

P1070491.jpg

P1070492.jpg