CFR - clasa 82 - seria noua

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
dantm a spus:
Informatii despre locomotiva am gasit aici
http://www.remarul.eu/Lista.aspx?t=Noutati

S-ar parea ca 82-0361-4 sa fi facut probele din moment ce 140 sta si "leneveste" in curtea depoului Tirgu Mures...Astept cu mult fast sa o prind pe 140 la lucru...Va voi tine la curent.. ;-)

Si totusi,am observat o ciudatenie...Pe cabina scria ca atinge 100 km/h si pe vitezometru arata 120 km/h...care e adevarata? :D
 
shoppy a spus:
Cum adica arata 120? Adica acul poate atinge 120 sau scrie ca viteza maxima este 120?

Pe vitezometru era marcat triunghiul rosu care indica viteza maxima,dar m-am mirat ca arata 120 si nu 100 cum scria pe cabina,in exterior... :confused:
 
putea sa indice si 200km/h...viteza care este pe cabina este viteza maxima admisa
in exploatare,care nu influenteaza cu nimic performantele posibile ale locomotivei
 
Nu e vorba de pana unde merge vitezometrul, pe cadranul vitezometrului exista un dreptunghi rosu ce se fixeaza in dreptul vitezei maxime. In cazul acesta este fixat gresit in dreptul valorii 120, ar trebuii mutat in dreptul valorii 100.
 
Dupa cite se pare locomotivele sunt "reko" adica modernizate. Cred ca la transmisie, atacuri de osie si diametrul rotilor cu bandaje noi nu s-a umblat. In consecinta protectia transmisiei o fi aceeasi, daca nu gresesc la 100 km/ora se decupleaza transmisia lucru care se intimpla si la depasirea unei anumite temperaturi a uleiului din transmisie.
 
O confirmare a modernizarii si unele detalii tehnice aici: http://remarul.eu/Detaliu.aspx?t=Servicii&eID=5

P.S. in josul paginii la documente gasiti pdf-uri cu date tehnice in detaliu.
 
Gabi_Todoran a spus:
.. Cred ca la transmisie, atacuri de osie si diametrul rotilor cu bandaje noi nu s-a umblat. ....

Nu stiu sa dau detalii in acest sens, doar mi s-a spus ca transmisia este imbunatatita fata de vechile 82.

Poate il prindem pe Radu pe la club, sa ne dea mai multe detalii.
 
Pai citind pe site-ul de la Remarul la noua seria s-a pus un Motor Caterpillar de 1250cp.Vechea serie modernizata avea un motor de 1500cp, parca tot Caterpillar.Mi se pare un mic regres aici de vreo 250cp.
 
Ieri am prins in fuga pe 82-0361-4 pentru Jimbolia.
Nu stiu daca este alocata Timisoarei sau este in probe pe aici.
 
Elef a spus:
Pai citind pe site-ul de la Remarul la noua seria s-a pus un Motor Caterpillar de 1250cp.Vechea serie modernizata avea un motor de 1500cp, parca tot Caterpillar.Mi se pare un mic regres aici de vreo 250cp.

Daca transmisia TH2 poate prelua 1300 CP nu cred ca are sens un motor de 1500 CP, mai ales ca incalzirea trenului se face cu grup electrogen separat. La "82"-ul Remarul e motor de 1360 CP, conform prezentarii.