In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Ei ! Pana la urma ti-ai luat curaj si ai postat-o?
Frumoasa si eleganta si bine ar fi sa spui ceva despre ea ca merita mai multe amanunte si chiar mai multe poze
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
Aceasta locomotiva SCARA N prusaca G8-2, impreuna cu vagoanele ERA I ,face parte dintr-un set Fleischmann editie limitata lansat inainte de 1990.
Garnitura de marfa "royala" a circulat intre anii 1880-1920.
textul original:
* The set consits of a Prussian locomotive class G 8 and 6 old timer freight cars.
* The train in Royal Prussian livery was in service between 1880 and 1920. The network of the Prussian Railways KPEV numbered 21624 km already in 1885 and was the most extended one under the German Railways at the turn of the century.
Asa este! de cea mai buna calitate ...dupa cum ati vazut se deschid usile la vagoane ...ceea ce la Scara N mai rar ...asta inseamna serie limitata...ma bucur ca am achizionat acest set.
Alte noutati voi posta in curand la GALERIE
Da !
Dupa ce scrie pe sasiuri sunt replicile unor vagoane ce au circulat intre 1901 si 1920
Nu se vede prea bine dar daca mai spui ca rotile vagoanelor au si spite...
incet,incet ne bucuram de ceea ce vedem si ce este imbucurator este faptul ca vedem lucruri de calitate totusi putina actiune nu strica postati ce aveti sa ne bucuram cu toti de indragitele aburoase
Salutare
Vreau sa va prezint in acest topic locomotiva BR57 1058 de la Roco ep. III
Caracteristici:
Locomotiva are tractiune pe toate cele 3 osii ale tenderului,dintre care 2 sunt prevazute cu cauciucuri de frictiune.
Motorul nu are volanta.
Lumini albe (2 in fata,3 in spate)care se aprind in functie de directia de mers.
Si acum cateva poze :
acum se poate vedea foarte bine de catre toata lumea cit de bine este realizata si cit de bine arata o locomotiva SANTA FE! (pentru cei care nu stiu, e vorba de locomotiva aceea 2-10-2 si e un monstru al cailor ferate nord americane) :wink:
Nu e cumva 4-8-8-4?
Cred ca mai este una si mai tare dar nu cred ca o are cineva - sigur ar fi pus poza celei mai puternice locomotive din lume - dupa stiinta mea
Bijuteria de mai sus MAMA ABUROASELOR se cheama "BIG BOY" asa o alinta americanii , din cate stiu nu mai circula si mai sunt doar cateva in america functionale folosite la parade si evenimente feroviare .
Pretul uneia - HO 1:87 simpla fara Decodor DC ,Sunete si Fum este undeva pe la 1500 RON :shock:
Scump dar merita si cred ca un colectionar nu va ezita sa o cumpere. Din cele doua foto ale modelului se poate vedea diferenta dintre un model functional pentru modelisti si un model pentru colectionari (a doua)
Eu nu stiam de ea pana nu am vazut la TV pe Descopera o istorie a locomotivelor cu abur
Este impresionanta numai cand faci comparatie intre inaltimea mecanicului si a locomotivei
Modelele au o singura problema - curba minima pe care se poate inscrie mastodontul deci neindicat pentru dioramele mici
o sa incerc sa va prezint si eu o locomotiva cu abur, tot americana, din colectia mea: NIAGARA (una la fel o vinde DAN CFR tot pe aces site, vezi capitolul VINZARI).
am micsorat pozele cu programul indicat de Rally. nu stiu in ce masura am si reusit sa le micsorez suficient. oricum e un pas inainte. daca aceste poze sunt inca prea mari imi cer scuze anticipat. mai invat. pina la urma rezolv eu si problema asta.
va mai pun citeva fotografii ale acestei locomotive cu precizarea ca aceasta reprezinta un adevarat monstru al cailor ferate, avind la aceasta scara (1:87) lungimea de 41 cm. prin comparatie cu alta mare locomotiva SANTA FE care are 36 cm, va dati seama cit de mare este aceasta si implicit cit de mare este in realitate.
zilele astea o sa incerc sa pun si ceva date despre locomotiva reala.
despre modelul acesta pe care il am eu, daca aveti intrebari va stau la dispozitie.