Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Venerabila BR64 Gutzold este membra fondatoare a colectiei mele, deci simpatia mea pentru aceasta serie de aburoase este perfect justificata. Asa ca, pe langa imbunatatirile functionale pe care i le tot aduc, voi face tot posibilul ca ea, simpatica bunicutza, sa fie secondata de nepotzica Roco, iar ambele sa fie intr-o perfecta stare de functionare 8)
Mai stii, poate ca li se va alatura si versiunea moderna Gutzold, pe care o voi bibili un pic - biele corectate, faruri functionale etc :D
 
Deocamdata BR 64 de la Roco este cea mai bine realizata Br 64, dar nu am vazut-o pe cea de la Maerlkin in realitate.

BR 64 Fleischmann m-a dezamagit :( , asa ca pe lista den achizitii este trecuta o BR 64 Roco , DB epoca 3 :D
 
Nici mie nu-mi place BR64 Fleischmann din cauza bielelor incorecte (evident :D ) si a coroanei dintate de pe ultima roata din stanga :-?. Desi n-am vazut-o niciodata live, stiu aceste detalii fiindca i-am studiat manualul de utilizare si lista de piese :evil:
Versiunea Maerklin, cu motor C-sinus s.a.m.d., apare in unele imagini cu bielele gresite, iar in altele cu bielele corecte, deci nu stiu ce sa cred. In afara de binecunoscuta patina dintre roti, imi pare ca finetzea este usor inferioara versiunii Roco. Si... nu-mi plac alergatoarele disc... (chestiune de gust :fluierat: )
 
nici mie nu-mi plac alergatoarele disc, dar in ultimele reclame pe care le-am vazut nu avea alergatoare disc si parea destul de bine facuta :lol:

Cu prima okazie cind o vad la un magazin, am sa o studiez.Nu stiu de ce nu apare si versiunea Trix, n-am vazut nici o reclama :(
 
@mpursu

Si eu votez pentru ROCO! Sunt convins ca Maerklin are deformarea caracteristica locomotivelor M la cazanul vertical (pe stanga) pentru a incapea motorul. La BR86 o are sigur, de-mi venea sa plang langa ea, altfel locomotiva fiind foarte finutza.

De regula rotile alergatoare pline apar la locomotivele ÜK, dar am vazut si BR01.5 cu una plina si una cu spite pe boghiul alergator. :confused: In ultima perioada de viata a aburului au pus la reparatii ce au gasit (chiar daca sunt nemtzi)

PDI
 
PDI a spus:
Si eu votez pentru ROCO! Sunt convins ca Maerklin are deformarea caracteristica locomotivelor M la cazanul vertical (pe stanga) pentru a incapea motorul.
@PDi te referi la locomotivele cu motor vechi !!! Constructile noi nu mai au asa ceva,ar fi si culmea :evil: .Cand aveam si eu Märklin m-a deranjat si pe mine treaba cu deformarea respectiva.
Iata locomotiva Märklin vazuta din stanga:
http://dermodellbahnchecker.de/lokomotiven/maerklin/m39640/images-m39640/m39640-2.jpg
Atentie mare la Märklin,tampoanele sunt de multe ori prea inalte (asta pentru sistemul KKK Märklin),si asta deformeaza un model.nu se observa asa tare cand ai doar Märklin,dar daca este una Roco BR64 langa una Märklin ,atunci se vede.Cea mai frumoasa BR64 face Weinert !!!! :mrgreen:
 
Eu am mabele variante de BR 64 Roco cu rotile mici cu spite si pline si pot sa va spun ca sint ok. Bineinteles ca aceasta locomotiva este extraordinar de bine realizata de Roco si cu decodor merge perfect. Oricum in cabina incape si sunet asa ca spor la treaba
 
la Roco ceva imi spune ca acele culise din plastic subtiri cu cuplele curand vor spune "adio" daca se merge cu o garnitura mai grea...

tot Weinert ramane referinta, insa la pret de Weihe-Dreye... :D
 
Prin bunavointa lui AndreiF si 060-EA (multumesc mult :aplauze:) a ajuns la mine pentru teste si un motor Roco, din componentza unei BR80. Este un motor frumusel, finutz, cu 5inci poli si cu armaturi oblice 8), cu melc si volant, dar... este mai mare decat motorul Piko :(

Motorul Piko este in stanga, iar motorul Roco in dreapta.
 
Weyhe-Dreye, conform http://www.weinert-modellbau.de :D:D:D
La o privire mai atenta, se observa ca nici macar respectivii nu manifesta precizia mult-laudata in ceea ce priveste montarea corecta a bielelor :p
Totusi, daca nu stii unde anume sa te uiti, poti sa stai un pic pe ganduri pana cand iti dai seama ca locomotivele Weinert sunt 1:87 si nu 1:1 :aplauze:
 
Revenind la venerabila BR64 Guetzold, am observat ca firma producatoare foloseste acum motoare moderne, micutze, cu melc & volant (aici). Daca poate cineva sa puna mana pe un astfel de motor, marea mea rugaminte este sa-l masoare, sa-l examineze cu atentie si sa-mi povesteasca despre el.
A doua mare rugaminte este ca acela care poate sa gaseasca motorul potrivit pentru mine, sa accepte la schimb motorul Piko :fluierat:; asa cum spuneam, este nou si foarte OK, atata doar ca... nu-l pot utiliza in scopul pentru care l-am achizitionat :(.