Pasiunea mea :Trenuletele electrice -Caile Ferate LA S&D

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iata ca au sosit si noile vagoane CFR, sunt intrate in depourile noastre de ceva timp dar abia acum am reusit sa le studiem si noi mai in amanunt, parerile despre aceste vagoane CFR au fost expuse de catre ceilalti colegi de forum si implicit posesori ai modelelor.









 
Cam asa se pare, avem o luuuuuuuuuuuungaaaaa garnitura de vagoane cuseta sau de dormit asa ca pur si simplu fiind tren de noapte lumea doarme dusa :D
 
Locomotiva Diesel V80 008 DB Epoca III, producator Roco, are volanta, lumini albe/rosii ce se aprind in functie de directia de mers, cauciucuri pe o osie pentru aderenta, este o locomotiva diesel ce poate fi folosita atit la manevra, o garnitura naveta de calatori formata din doua vagoane de calatori pe osii unite in permanenta intre ele si un vagon de clasa II-a pe boghiuri, garnitura de marfa formata din 9-10 vagoane pe osii, locomotiva se comporta excelent, merge foarte lin si este foarte silentioasa.






In cutia locomotivei se afla si schema pentru piesele de schimb aferente locomotivei cit si o punguta cu foarte multe accesorii de montat.
 
silviu20061 a spus:
Locomotiva Diesel V80 008 DB Epoca III, producator Roco, are volanta, lumini albe/rosii ce se aprind in functie de directia de mers, cauciucuri pe o osie pentru aderenta, este o locomotiva diesel ce poate fi folosita atit la manevra, o garnitura naveta de calatori formata din doua vagoane de calatori pe osii unite in permanenta intre ele si un vagon de clasa II-a pe boghiuri, garnitura de marfa formata din 9-10 vagoane pe osii, locomotiva se comporta excelent, merge foarte lin si este foarte silentioasa...
Foarte buna alegere :aplauze: ! Poate ca ar fi ajuns si la mine una daca n-as fi ezitat atata :D
Am mai povestit nu-mai-stiu-unde cum s-a desfasurat o vizita la Caile Ferate "La Ursu" a unei surori gemene a acestei locomotive, in scopul inlocuirii beculetzelor cu LED-uri. Deci pot sa spun ca stiu destul de bine ce stie si ce poate aceasta simpatica locomotiva 8)
 
Poate ca dupa ce vor aparea si celelalte doua vagoane de la Herris vom avea in sfirsit si noi vagoane de clasa a-2-a si a-1-a CFR 8)
 
@mpursu
V80 008 DB am asteptat-o cum se spune ca piinea calda sa vina, ea a fost comandata de ceva timp dar pina a sosit a trecut ceva timp, eu unul desi nu am facut decit o simpla proba pentru a vedea cum functioneaza locomotiva asa in ansamblu, lumini, etc. vreau sa o recomand celor care doresc o locomotiva diesel fie pentru manevra, calatori sau marfa, este foarte bine detaliata, are foarte multe accesorii de montat, unii colegi spun ca nu le place aceasta locomotiva din cauza cosului de evacuare a fumului dar cum spunea si celalalt actionar al cailor noastre ferate tocmai acest lucru o face sa fie mai aparte, mai diferita 8)
 
Si ca garnitura de cusete sa fie aproape completa a mai sosit inca o cuseta clasa 2-a, evident tot cuseta :roll: :lol: , asa ca pasagerii romani vor fi cei mai odihniti avind la dispozitie foarte multe vagoane de dormit si cusete :lol:
Producatorul vagonului este Sachsenmodelle.






 
Daca or fi obositi saracii de ei or sa sforaie de se deschid si se inchid geamurile si usile compartimentelor :D, dar calatoresc la clasa a-2-a la vagon cuseta sau de dormit dupa caz :D
 
O garnitura epoca II DRG, producator Liliput, formata din vagon restaurant Mitropa, vagon postal si vagoane de clasa 1, clasa a-2-a si clasa a-3-a, acestea din urma fiind mai multe pe fiecare clasa in parte, mai multe detalii despre tipul de vagoane si o descrierea a garniturii in curind.
Vagon restaurant Mitropa:




Vagon postal:





Vagon clasa 1




Vagon clasa a-2-a




Vagon clasa a-3-a




Vagoanele au foarte multe accesorii de montat, am pus citeva dar mai sunt destule de montat, se comporta foarte bine pe linii, nu sunt probleme la curbe dar de preferat ar fi sa ruleze pe curbe de la R3 in sus, dau mai bine ca si rulaj cit si ca tinuta de aborbare a curbei.
 
Au mai sosit ceva vagoane cam pe la toate epocile dar in special la epoca III, le vom prezenta in pozele ce vor urma:
Vagon gondola DB epoca III, producator Roco

Vagon gondola NS epoca III, producator Roco


Vagon inchis CFL epoca III, producator Piko


Vagon inchis NS epoca III, producator Piko


 
Vagon cisterna Shell, DB epoca III pe boghiuri, producator Piko


Vagon inchis DB epoca III, producator Roco

Vagon calatori DR epoca III, producator Piko


Vagon transport valori DR epoca III, producator Piko

 
Vagon gondola cu pereti mici PKP epoca III, producator Roco


Vagon inchis PKP epoca III, producator Piko


Vagon gondola PKP epoca III, producator Piko

Vagon gondola BDJ epoca III, producator Piko

Vagon gondola cu incarcatura carbuni CSD epoca III, producator Roco

 
Vagon frigorific DR pe boghiuri epoca III, producator Piko


Vagon cisterna Minol DR pe boghiuri epoca III, producator Piko


Vagoane gondola transport carbuni DB epoca IV, producator Roco


Vagon gondola SNCF - SGW Epoca IV, producator Piko




Vor mai urma si alte vagoane a fi prezentate in curind, timp sa avem si le postam.
 
Continuam cu prezentarea unor vagoane intrate in triajul nostru:

Vagon de dormit al unui utilizator privat, vagon produs de Roco, foarte multe accesorii de montat, epoca IV:





Vagon transport deseuri menajere, NS, producator Roco, epoca IV: