Intalniri ale Asociatiei, imagini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sa continuam cu ce a fost ieri desi nu sunt prea multe de spus, a fost o zi mai relaxata.

dadrian a adus o locomotiva care, in opinia mea, asa cum spunema si despre V200, nu trebuie sa lipseasca din colectia modelistului feroviar indiferent daca ii plac sau nu americanele, locomotivele cu abur sau epoca din care face parte.

Big Boy

O masina pe care eu, mai bine zis sotia ce este mare admiratoare a locomotivei, sper, speram, sa o vedem si in colectia mea. Desi am incercat sa o momesc cu un Revell nici nu avrut sa auda asa ca preva zile intunecate pana nu o cumpar :D

Revenind la locomotiva de la Marklin

Este prezentata intr-o cutie din lemn cu sina interioara, burete si trei gauri prin care trec suruburi de fixare, ca la automodele. Explicabil avand in vedere greutatea ei.

Despre modelul real nu are rost sa vorbim deoarece sigur toti stiti despre el sau puteti afla date cu un simplu clik pe gogu.

Marklin s-a intrecut pe sine in ce priveste detaliile desi era inca destul loc de mai bine.
Fac referire la diferite tevi care sunt gravate in pozitiv pe cazan desi meritau o soarta mai buna avand in vedere ca modelul este de top. Americanele ca si inglistanele, in general, nu au detalii si o gramada de tevi ca masinile de pe batrnul continent, asa ca reprezentarea din plastic sau sarma a doua trei tevi si a suportilor de prindere nu cred ca era un efor prea mare.

Un alt minus, poate nu am observat io bine, este miscarea tijei pistonului sertarului distribuitorului care nu functioneaza. Miscarea este doar simulata ca la modelele noi europene.
Iara cred ca era loc sa se faca totul functional avand in vedere dimensiunile.

Lumini. Are peste tot. Farul si numerele de inmatriculare de pe cazan, farul de pe tender si mai are lumina in marchiza. In poze am observat ca usile de la tender sunt functionale.
O avea si sistemul de snek pentru carbuni?
Omuletii, echipajul, este dar nu erau la treaba.

Interesant este ca dadrian descoperea locomotiva impreuna cu noi. Nu mai fusese pe sine pana atunci.
Cu o fi rezistat atata timp!!!!!

Sunet.
Da are sunte sau, mai corect, sunete deoarece are o gramada: clopot, fluier specific locomotivelor americane, purjare, presiune, pompa de aer, intercomunicatii intre echipajele unui convoi si echipaj-controlori de trafic, tacanitul la joante al rotilor, tacanit atat de drag noua.

Nu avea montata instalatia de fum fapt care nu ne-a deranjat foarte mult avand in vedere cat fum era de la fumat :D

Cum ruleaza?
Impecabil si cu asta am spus tot.

Monstrul




Detalii




Centru de comanda digitala a monstrului




Avem pe undeva si o fotografie comparativa a masinii de 46 cm lungime alaturi de BR52 Condenstender dar mai trebuie sapat si o punem.

Concluzia este ca merita o asemenea investitie pentru o masina de exceptie.
 
A doua piesa de rezistenta a zilei, cu nimic mai prejos decat Big Boy, a fost structura de rezistenta a remizei facute de Andrei.
A avut amabilitatea sa o aduca la Club ca sa ne minunam pe viu de realizare si chiar ne-am minunat. Una este in fotografii si alta este sa o vezi pusa pe masa si "asezonata" cu locomotive, automotoare si linii.

Va reamintesc ca este o constructie exclusiv manuala la Exact 1:87 din lemn de balsa de 1 mm grosime taiat "taitei" de 2 mm latime si imbinare cu aracet.






O sa vina si ceva detalii mai spectaculoase la rubrica de prezentare "Cladiri si anexe"

:cafea:
 
Nu inseamna ca am terminat cu lucrurile interesante.

Robert, proaspat posesor al unei E144 PIKO, a vrut digitalizarea ei.

O remarca inainte de a trece mai departe.

Nu stiu de la cine a luat-o dar toata stima pentru vanzator. Modelul arata impecabil.

Revenind la digitalizare.
Sesamcave este realizatorul electronicii iar lok al partii mecanice, daca o putem numi asa.

Cu mainile tremurande si mai mult sa scape de gura mea sesamcave s-a apucat de lucru la ceva inedit.
Digitalizarea unei locomotive cu doua motoare si mai ales ca toata operatia se desfasura LIVE cu tot ce inseamna asta: asistenta, glume si intepaturi, folclor romanesc etc, etc. Un adevarat stres.
Pana la urma totul a iesit asa cum sa dorit si E144 ruleaza in digital exceptional, decoderul cu compensare de sarcina isi face datoria, luminile se aprind in functie de directia de mers, o adevarata incantare.

Un posesor multumit si doi lucratori mandri de realizarea lor.

Detalii mai multe poate da sesamcave la rubrica dedicata digitalului.



Hm, iar sunt in pauza de poze. O sa mai daug sa vedeti ce bine-i sade electricei cu cateva vagoane de carbuni atasate.


Revenind putin la remiza iata cam cum a fost




La Big Boy nu a fost adunata lumea ca "la urs" ca obturau cadrul :D
 
Ca nu-mi place sa raman dator iata si imaginile promise

Nu-i asa ca nu ati vrea sa stati pe linie cand vine in plina viteza? :D

Chiar si la 1:87 este impresionant




Chiar se poate citi ce scrie pe placile de fabrica




Frumoasa E144 a lui Robert cu decoder cu compensare de sarcina.
Ce bine-i sta in garnitura cu vagoane de carbuni



Felicitari tuturor: vanzator, cumparator si cei doi meseriasi :aplauze:

:cafea:
 
Big Boy-ul este impresionant(in ciuda faptului ca este AC)

@LDH
unde este dom´le turnanta tiparita? :D
 
vin si eu in complectare cu cateva imagini de la intalnirea de sambata. prea multe nu sunt de spus. le-a zis LDH pe toate si le-a zis bine.

eroul intalnirii si posesorul acestuia









un erou mai mic si mai nebagat in seama, ca toti ochii erau dupa bigboy si cutiile de bere.





tranvaiul lui sesamcave care l-a adus la club. frumos, frumos, dar tot ii mai trebuie un vagon.





sesamcave si robert: munca patriotica la digitalizarea unei locomotive. se pare ca efortul a fost incununat cu succes.





lok, de ziua lui, ne-a adus in dar, pe langa cutiile de bere incriminatorii, si aceasta locomotiva BR 52 (?) cu un sir lung de vagoane ( donatie pentru club )







despre aceasta ce sa spun? parerea mea, care este, sa nu fie imbracata cu nimic. e mai sexy nud.





cam asta e tot!
 
Ei si daca tot se vorbeste peste tot despre vagoane CFR facute si nefacute sa mai punem "neste" poze cu viitorele "inculpate" etajate ale CFR-ului in faza de "rosu" si un ala de le incalzeste pe timp friguros :D

A se citi verzi ca asa or sa fie.
Informatii din surse care nu au dorit sa-si dezvaluie identitatea :D






Asta fu tot :wink: pentru moment. Evident legat de vagoane dar noi suntem rabdatori si asteptam continuarea.

Ultima ora 8)

Etajatelor vi se pregateste ceva!

O fi un DA060 - 001? :confused:
 
Judecind dupa cutiile de bere se pare ca a fost o intilnire fructuasa.
Din pacate nu am primit "bilet de voie".
Adrian
 
Si mie imi pare rau, am primit o locomotiva si niste vagoane HAG pe care nu le desfacusem inca, vroiam sa le desfacem acolo. M-au mincat insa palmele asa ca acum lucrez la ele, am sa pun mai tirziu niste poze.
Adrian
 
LDH a spus:
Uitai sa adaug ca DA-ul ce are la remorca etajatele a primit un decodor, Lentz parca, si functioneaza foarte bine chiar dupa ce a suferit o defectiune tehnica.
A venit pe "masa de operatie" cu un boghiu nefunctional - ax cardanic sarit.


decodorul este ESU. :D

si intr-adevar, acum trage de zor CFR -ul pe sinele imperiale. asta ii e soarta!
 
Astazi 13.12.2008 ne-am intilnit la sediul clubului de la "La Garrage" care s-a dovedit a fi de fapt o intilnire cu oarecare surprize :D

Prezenta a fost urmatoarea:robertanasa, lok, dadrian, andreiul, lupul alb, sesamcave, radu sofran, coobra si sotia, mihaigavrila si ultimul pe lista cu voia dumneavoastra silviu20061 :D

Pe ordinea de zi au fost impresiile despre expozitia de la Brasov 2008(felicitari organizatorilor cit si celor care au participat activ la acest exceptional eveniment), regretele ca unii dintre noi nu au putut ajunge la acest eveniment, amenajarea noului spatiu de joaca al clubului si prezentarea unui model nou, surpriza de la marklin(maerklin) ;-) .

Iata despre ce este vorba, o locomotiva cu aburi la propriu cit si la figurat, scara este Nr. 1(echivalentul scarii "G"), locomotiva este BR 44 Epoca II iar vagoanele sunt vagoane buncar pentru transport carbuni.

Locomotiva este o mica capodopera ce functioneaza pe principiul auto propulsarii, apa, gaz, aprindere incandescenta, ulei si electricitate prin baterii alkaline pentru telecomada si luminii, deci nu se alimenteaza prin curent de la transformator :D

Iata si pozele exemplificatoare ale acestei locomotive si in aceste cadre se poate vedea un proprietar foarte fericit de aceasta mica capodopera ale zilelor noaste 8)



































Oare cine ne arata dorsalul?
:D











Un proprietar in primul rind de toate foarte multumit si care aprecieaza aceasta creatie in genunchi admirind acesta minunatie a stiintei si tehnologiei alaturi de noi, ce face ca o simpla jucarie sa fie ceva foarte similar cu exemplarele reale 8)









Iata si un filmulet cu mica dar gigantica locomotiva BR 44 Epoca II de la Marklin(Maerklin)



Rog pe ceilalti colegi ce au facut poze si filmulete sa posteze si ei si daca am uitat pe cineva dintre cei prezenti imi cer scuze anticipat si va rog sa scuzati calitatea pozelor si al filmului pentru ca au fost facute cu telefonul mobil.