WLABmee CFR la scara HO produs de Heris (discutii)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,

nici nu mi-am batut capul unde vin acesoriile, pentru ca nu m-a interesat inca, dar poate ajuta daca ne uitam la pozele vagoanelor reale, vezi aici

Prezint si eu poze cu cele 2 vagoane heris, apoi parerile mele pro si contra.

T2S



Detalii:


partea opusa:


 
Vagonul BCM:



Detalii:


partea opusa:




Dedesubt detalii cat cuprinde:



Imagini garnitura:



Cuplare close (vag tillig in dreapta):



Parerea mea despre aceste vagoane:

minusuri:
- foarte mici imperfectiuni de vopsire, in special la ramele geamurilor am remarcat foarte mici defecte de vopsire, perceptibile doar in pozele macro
- in cazul vagonului BCM, aparitia dungii in relief de deasupra geamurilor, inexistenta in realitate
- barile de la usi sunt in basorelief

plusuri:

- ambundenta detaliilor la usi, geamuri, interior, scarite, boghiuri, elementele de sub vagon
- calitatea inscriptiilor (facand abstractie de greselile de mai sus), calitatea finisarii, culorile cat se poate de reale, lipsa aspectului de plastic ieftin
- pretul, pe care eu il consider corect

Concluzie finala:

vorbesc la singular, overall, este cel mai bun vagon CFR pe care eu l-am avut in mana, daca aceasta serie se vinde bine, putem emite pretentii ca urmatoarea serie sa fie mai corecta, trecand peste micile defecte consider ca vagonul are un raport calitate / pret bun si ca isi merita banii.
 
am intrat si eu in posesia celor 2 vagoane romanesti,sunt facute bine,ca aspect vorbesc dar au probleme de rulare ,sabotii sunt prea jos si agata sina ,mai ales la macaze,si parca nu sunt centrate bine in comparatie cu celalte vagoane romanesti.tot cele etajate se comporta cel mai bine(piko),dar sUNT CFR si cred ca fiecare modelist trebuie sa aiba aceste vagoane chiar dac sunt intr-o vitrina.
 
@24may
Cum spuneam mai sus ansamblul saboti este lipit , verifica sa nu se fi dezlipit si atunci agata. O picatura de lipici superglue si 5 min la uscare rezolva problema.
Eu am schimbat si rotile(erau descentrate) am pus roco acum aluneca pe sine .
 
nu am verificat dar toti sabotii sunt foarte jos,am sa verific si am sa schimb si rotile,poate ai dreptate,mersi pt sfaturi,dar fiind un vagon romanesc as fi vrut sa fie perfect,dac era alta natie nu ma deranja.
 
Am reusit sa intru si eu in posesia acestor 2 frumoase vagoane,singura problema(minora)traversele port tampoane erau curbate in interior din cauza lungimii,la montaj le-au bagat fortat curbindu-le,le-am scos din clipsuri,am decupat la capete cite 1 mm si le-am introdus la locul lor drepte,colegii care aveti aceste modele,vagonul de dormit,cum se poate ilumina?(sa nu arate ca instalatia de craciun)
 
Salutare Trenulisti !
Ce pot sa va spun, e ca putem fi mandri ca avem pentru prima oara modele CFR, care au ajuns, cel putin pana acum, DOAR in Romania !!!
Ca dovada, primesc comenzi din Germania si Austria... si ce bine ma simt cand se-nvarte roata... Ma mai gandesc daca "iau din portia" modelistilor romani si le trimit... :D :D :D
Cum se poate asta ? Pai am achitat de acum 6 luni tot lotul ce URMA a fi produs...
am tacut si am avut rabdare.
Intradevar, apar mici imperfectiuni ... dar fericitii posesori, sunt printre primii 50 ce le au, la nivel MONDIAL.
Multe nu mai sunt, urmeaza perfectata si varianta alb-albastru, dar nu mai devreme de 6 luni. :(
enjoy !!!
rally
 
Nu vreau sa fiu carcotas , am remedit cu placere micile inperfectiuni pentruca sunt vagoane ROMANESTI . Sunt foarte multumit de raportul calitate pret al acestor vagoane , mai ales scara 1:87 la care sunt le fac superioare celor de la Tillig .
 
rally a spus:
Intradevar, apar mici imperfectiuni ... dar fericitii posesori, sunt printre primii 50 ce le au, la nivel MONDIAL.
rally

Sunt curios cate seturi au fost fabricate in total de Heris?
Nicu
 
da!

ca in Vest producatorii sunt interesati doar de vagoanele care au o sansa sa ajunga si pe sinele lor! :D

(exceptie care confirma regula, 26-26 de la Piko) ;D
 
:D

inca ceva: sigur nu au ajuns TOATE la noi, intrucat un bun amic din Viena imi spunea de cateva zile ca sunt disponibile in mai multe magazine austriece la 89,00 Euro setul...

tot avem si noi ceva ce n-au altii... si anume preturi mai mici :D
 
ma interesez si raspund acum, se pare ca informatia circula repede! :)

desi intre 89 la Viena plus posta si cat e la voi plus posta, nu sunt convins ca iese mai ieftin in afara! :D
 
vagoane cfr

<r>Am intrat si eu cu un picior in "trenul" CFR-istilor prin achizitionarea vagonului cuseta si mi se pare ok. <E>;-)</E> <br/>
Noi suntem intr-o postura delicata cu fabricantii de trenulete CFR pentru ca trebuie sa cumparam ... avem datoria de a cumpara <E>:p</E> pentru a mentine interesul micut si a-l creste.</r>
 
Salut

Am si eu o mica intrebare:avind ca reper poza pusa de Florinn

http://i217.photobucket.com/albums/cc70/florinn/review/heris/DSCN6956.jpg

se observa o diferenta de culoare intre vagoanele Heris si cele Tillig,care este cea corecta?Stie cineva codul RAL?

Sau la fel ca si albastrul sunt mai multe tonalitati.

Multumesc
 
Salut

Parerea mea de necunoscator este ca ambele vagoane sunt corecte,

nu stiu codurile RAL, dar am vazut vagoanele CFR reale in n-spe sute de nunate de rosu/visiniu, in plus am o "presimtire" cum ca aceste 2 vagoane au coduri RAL diferite si in realitate si ca producatorii le-au folosit pe cele corecte pentru fiecare vagon.

Totusi, ar mai fi o chestie, in sala unde am facut pozele, lumine provine de la 3 becuri economice cu lumina alba de neon, avand in vedere ca vagoanele heris au un finisaj de culoare ceva mai mata decat cele tillig, e posibil ca poza sa nu reflecte corect realitatea din "teren".