- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Sa continuam cu ce a fost ieri desi nu sunt prea multe de spus, a fost o zi mai relaxata.
dadrian a adus o locomotiva care, in opinia mea, asa cum spunema si despre V200, nu trebuie sa lipseasca din colectia modelistului feroviar indiferent daca ii plac sau nu americanele, locomotivele cu abur sau epoca din care face parte.
Big Boy
O masina pe care eu, mai bine zis sotia ce este mare admiratoare a locomotivei, sper, speram, sa o vedem si in colectia mea. Desi am incercat sa o momesc cu un Revell nici nu avrut sa auda asa ca preva zile intunecate pana nu o cumpar
Revenind la locomotiva de la Marklin
Este prezentata intr-o cutie din lemn cu sina interioara, burete si trei gauri prin care trec suruburi de fixare, ca la automodele. Explicabil avand in vedere greutatea ei.
Despre modelul real nu are rost sa vorbim deoarece sigur toti stiti despre el sau puteti afla date cu un simplu clik pe gogu.
Marklin s-a intrecut pe sine in ce priveste detaliile desi era inca destul loc de mai bine.
Fac referire la diferite tevi care sunt gravate in pozitiv pe cazan desi meritau o soarta mai buna avand in vedere ca modelul este de top. Americanele ca si inglistanele, in general, nu au detalii si o gramada de tevi ca masinile de pe batrnul continent, asa ca reprezentarea din plastic sau sarma a doua trei tevi si a suportilor de prindere nu cred ca era un efor prea mare.
Un alt minus, poate nu am observat io bine, este miscarea tijei pistonului sertarului distribuitorului care nu functioneaza. Miscarea este doar simulata ca la modelele noi europene.
Iara cred ca era loc sa se faca totul functional avand in vedere dimensiunile.
Lumini. Are peste tot. Farul si numerele de inmatriculare de pe cazan, farul de pe tender si mai are lumina in marchiza. In poze am observat ca usile de la tender sunt functionale.
O avea si sistemul de snek pentru carbuni?
Omuletii, echipajul, este dar nu erau la treaba.
Interesant este ca dadrian descoperea locomotiva impreuna cu noi. Nu mai fusese pe sine pana atunci.
Cu o fi rezistat atata timp!!!!!
Sunet.
Da are sunte sau, mai corect, sunete deoarece are o gramada: clopot, fluier specific locomotivelor americane, purjare, presiune, pompa de aer, intercomunicatii intre echipajele unui convoi si echipaj-controlori de trafic, tacanitul la joante al rotilor, tacanit atat de drag noua.
Nu avea montata instalatia de fum fapt care nu ne-a deranjat foarte mult avand in vedere cat fum era de la fumat
Cum ruleaza?
Impecabil si cu asta am spus tot.
Monstrul
Detalii
Centru de comanda digitala a monstrului
Avem pe undeva si o fotografie comparativa a masinii de 46 cm lungime alaturi de BR52 Condenstender dar mai trebuie sapat si o punem.
Concluzia este ca merita o asemenea investitie pentru o masina de exceptie.
dadrian a adus o locomotiva care, in opinia mea, asa cum spunema si despre V200, nu trebuie sa lipseasca din colectia modelistului feroviar indiferent daca ii plac sau nu americanele, locomotivele cu abur sau epoca din care face parte.
Big Boy
O masina pe care eu, mai bine zis sotia ce este mare admiratoare a locomotivei, sper, speram, sa o vedem si in colectia mea. Desi am incercat sa o momesc cu un Revell nici nu avrut sa auda asa ca preva zile intunecate pana nu o cumpar
Revenind la locomotiva de la Marklin
Este prezentata intr-o cutie din lemn cu sina interioara, burete si trei gauri prin care trec suruburi de fixare, ca la automodele. Explicabil avand in vedere greutatea ei.
Despre modelul real nu are rost sa vorbim deoarece sigur toti stiti despre el sau puteti afla date cu un simplu clik pe gogu.
Marklin s-a intrecut pe sine in ce priveste detaliile desi era inca destul loc de mai bine.
Fac referire la diferite tevi care sunt gravate in pozitiv pe cazan desi meritau o soarta mai buna avand in vedere ca modelul este de top. Americanele ca si inglistanele, in general, nu au detalii si o gramada de tevi ca masinile de pe batrnul continent, asa ca reprezentarea din plastic sau sarma a doua trei tevi si a suportilor de prindere nu cred ca era un efor prea mare.
Un alt minus, poate nu am observat io bine, este miscarea tijei pistonului sertarului distribuitorului care nu functioneaza. Miscarea este doar simulata ca la modelele noi europene.
Iara cred ca era loc sa se faca totul functional avand in vedere dimensiunile.
Lumini. Are peste tot. Farul si numerele de inmatriculare de pe cazan, farul de pe tender si mai are lumina in marchiza. In poze am observat ca usile de la tender sunt functionale.
O avea si sistemul de snek pentru carbuni?
Omuletii, echipajul, este dar nu erau la treaba.
Interesant este ca dadrian descoperea locomotiva impreuna cu noi. Nu mai fusese pe sine pana atunci.
Cu o fi rezistat atata timp!!!!!
Sunet.
Da are sunte sau, mai corect, sunete deoarece are o gramada: clopot, fluier specific locomotivelor americane, purjare, presiune, pompa de aer, intercomunicatii intre echipajele unui convoi si echipaj-controlori de trafic, tacanitul la joante al rotilor, tacanit atat de drag noua.
Nu avea montata instalatia de fum fapt care nu ne-a deranjat foarte mult avand in vedere cat fum era de la fumat
Cum ruleaza?
Impecabil si cu asta am spus tot.
Monstrul
Detalii
Centru de comanda digitala a monstrului
Avem pe undeva si o fotografie comparativa a masinii de 46 cm lungime alaturi de BR52 Condenstender dar mai trebuie sapat si o punem.
Concluzia este ca merita o asemenea investitie pentru o masina de exceptie.