TRR (Tycoon Railroad)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si cum intr-un final ma pot ocupa linistit de modelism, am facut cateva mici achizitii. Este vorba de cateva vagoane de marfa:
- 4 vagoane Ommi, care au 2 numere diferite: 604 453 si 606 267

Garnitura de 4 vagoane:

- Un vagon gondola incarcat cu carbuni:

- Un vagon tip G


Pentru ca le-am cumparat la un pret foarte mic, niciun vagon Ommi nu e perfect, fiecare avand ceva rupt sau lipsa, aceasta fiind o ocazie buna sa imi pun la incercare aptitudinile modelistice.
Vagonul gondola nu a scapat nici el fara probleme, lipsind...franele:

Iar la vagonul tip G ii lipsesc scarile de pe o parte si balustradele

Dupa ce le voi "aranja" putin, voi deschide un topic unde voi explica ce am facut!

Si in incheiere vin cu o intrebare. Cu ce sa incarc vagoanele Ommi? Piatra de terasament, piatra de cariera, carbune? Ce transportau ele in mod normal?
Multumesc de ajutor!
Toate cele bune!
 
Si iata ca datorita a 2a expozitii (Budapesta si Balatonfured) colectia mea s-a mai marit. Prima achizitie a avut loc la Budapesta. Rama nu mai necesita nici o prezentare. Sper sa gasesc si partile din mijloc a ramei.

Apoi a urmat expozitia de la Balatonfured. Acolo am facut toti muuulte cumparaturi, revenind acasa cu un munte de plase. Primele achizitii au fost 3 vaoane DRG, Care impreuna cu vagonul primit cadou de ziua mea de la Radu161, formeaza o garnitura. Acum urmeaza sa caut o locomotiva pentru ele.

Pe langa vagoanele de calatori am mai cumparat si 2 vagoane de marfa: Un Trix...

Si un Roco vechi:

Parcul auto nu a fost si el neglijat, marindu-se cu 4 trabante, 2 microbusuri....

Dar si 2 masini de clasa:


Odata ajuns acasa, impreuna cu radu161, am modificat o tatra T4D statica, si am modificat ecartamentul, de la normal la metric.
Inainte:

Si dupa:

Parerea mea este ca arata mult mai bine, exact ca tatrele care circula prin Arad. Urmeaza detalierea machetei.
Pana data viitoare,
Toate cele bune!
 
Felicitari, Tyco!
Dupa parerea mea, este laudabila perseverenta ta.
Am citit postul tau integral si imi place ca se leaga, ai prezentat cam tot ce ai facut.
Da-i inainte. Vreau sa vina ziua in care sa ne trimiti poze cu diorama ta pe care montezi omuleti si copaci.
 
Ziua cand voi monta omuleti si copaci va trebui sa mai astepte, pentru ca incepe facultatea la Timisoara, si in camin va fi cam greu sa lucrez la machete :(
Oricum multumesc de incurajari. Si ca sa continui cu prezentarea achizitiilor, in concediul din Austria am avut ocazia sa imi mai maresc colectia mea.
Capul de afis il detine un start set digital Roco, set pe care visam sa il am inca de cand am inceput cu modelismul. Este vorba de setul 41270.

Continutul setului:

Locomotiva, Un BR01.5 DR este dotata din start cu decodor cu sunet. Pe langa el eu am achizitionat separat un generator de fum.

2 poze special pt MPUrsu, asteptand verdictul :D

Vedere fata:

Vedere din spate:

Si iata si cele 4 vagoane:

Pungi de detaliere a locomotive si vagoanelor:

Pe langa acest set am mai achizitionat si un set de vagoane de marfa DR Roco:

De la muzeul tramvaielor din Innsbruck am luat o mica amintire formata din 2 "machete" de tramvai:

Vedere lateral:

Vedere fata:

Dar si o carte despre locomotivele cu aburi Germane.

Si pentru MPursu, dar si restu, o schema din acea carte:

Pe langa modelel feroviare in inventarul T.R.R au intrat si cateva vehicule din metal, de la Siku:
Un utilaj [pentru incarcare pietrei de terasament in vagoane :lol:

Cateva date tehnice despre modelul real:
Lungime: 9000 mm
Latime: 3300 mm
Inaltime: 3540 mm
Apatament: 3570 mm
CP: 195Kw
V. Max: 40 km/h

Excavastor:

Cateva date tehnice despre modelul real:
Lungime: 13600mm
Latime: 4760 mm
Inaltime: 4950 mm
Numarul de cilindrii: 8
Cilindree: 17200 cm3
Putere: 395kW
RPM: 1800 U/min
Viteza maxima: 4.4 km/h

2 Basculante:

Cateva date tehnice despre modelul real:
Lungime: 11287 mm
Latime: 3432 mm
Inaltime: 3746 mm
Greutate 37000kg
Numarul de cilidrii: 6
Cilindree: 12000 cm3
Putere: 309 kW
RPM: 1800 U/min
Capacitatea rezervorului: 480L
Viteza maxima: 55km/h

Utilajele la lucru:


Nivelator:

Cateva date tehnice despre modelul real:
Lungime: 9730mm
Latime: 2800mm
Inaltime: 3780mm
Greutate: 22100kg
Numarul de cilindrii: 6
Cilindree: 9400 cm3
Putere: 198 kW
RPM: 2100 U/min
Capacitatea rezervorului: 498 L

Pe langa aceste utilaje m-am gandit putin si la siguranta calatorilor iar pentru situatiile de urgenta am achizitionat:


Ambulanta:

Cateva date tehnice despre modelul real:
Lungime: 6247 mm
Latime: 2112 mm
Inaltime: 2800 mm
Putere: 95kW
RPM: 3800 U/min

Elicopter:

Lungime: 10194 mm
Latime: 3119 mm
Inaltime: 3258 mm
Putere: 2 x 770 CP
Capacitatea rezervorului: 865 l
Viteza maxima: 270 km/h

Cam asta ar fi ultima marire a parcului T.R.R.
Pana data viitoare,
Toate cele bune!
 
felicitari ptr 01.5...nu avea deja un generator de fum?a mea venea cu el deja montat.
vad ca este varianta pe carbuni,cu roti Boxpok si cos dublu...

ce ma intriga la acest set este faptul ca vagoanele sunt DB iar locomotiva DR ...
 
WOOOOW!!! Felicitari pentru calatorie & achizitii! 8) 8) 8)
Singurele hibe pe care le pot gasi setului digital sunt ca... nu-mi plac rotile boxpok :D si ca statia nu stie citi CV-urile :D
In rest, nota 10-cu-stelutza! :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Tare as mai rasfoi cartzulia aceea cu dampfloks, sa ma mai pun la punct cu detaliile acestor splendide masinarii :fluierat:
 
Eh nici mie nu imi plac foarte mult rotile Boxpook, dar asta este...ma multumesc cu ea asa. In plus are bielele corecte, cea ce e si mai important :twisted:
De centrala digitala sunt multumit. Eu aveam pana acum LM2, deci este un pas inainte, iar acum pot controla simultan 2 locomotive(folosind LM2 ca slave), facand operarea mult mai usoara. Cat despre citirea CV-urilor...ei bine si asa am mers la facultate la electronica si telecomunicatii, deci in cativa ani probabil ca voi incerca o centrala constructie proprie :twisted:
Iar cu cartea...daca vi prin Arad esti invitatul meu sa te uiti pe ea. Sau daca vrei detalii despre o locomotiva in mod special imi spui si fac o poza la pagina (nu am scanner :(
 
@Mircea: cartulia aceea cu "dampfloks" se gaseste contra cost la un pret modic (cam 30 Eur.) pe care orice pasionat serios care doreste sa se documenteze ii poate gasi fara sa moara de foame sau sa-l dea consoarta afara din casa... ;)

@tyco: cum spuneam si ieri, setul este deosebit de interesant... el a fost facut de Modelleisenbahn GmbH in colaborare cu Michael Meinhold, unul din "corifeii" trenurilor autentice din epocile III si IV din Germania si reprezinta "radacina" unui D-Zug din anii 1960 care lega Moenchengladbach (in Vest) cu Leipzig (in Est), cu vagoane ale ambelor administratii (trenul real avea 9 pana la 11 vagoane)... locomotiva DR (01.5 Reko) in combinatie cu vagoane DB (Bn Silberling, etc) este o imagine ciudata, insa absolut autentica! ;)

p.s. pana ne sare catalin in cap, rotile se numesc Boxpok si nu Boxpook :D
 
stai linistit, tyco, ca nimeni nu s-a nascut invatat ;)

10 Teuronen? face toti banii, si asa nu risca sa-l dea sigur consoarta afara din casa pe Mircea (ba poate mai pune ceva din cei 20 ramasi sa-si ia un curs de limba germana... Gell, MPU? :D )
 
Nu am mai scris demult aici, pentru ca achizitiile mele...nu au prea existat. Insa cu ocazia vizitelor la Budapesta si Balaton, am facut putin shopping, prinzand cateva chilipiruri.
Sa incep cu achizitiile de la budapesta. Acolo am prins o locomotiva cu aburi piko la un pret foarte avantajos. Locomotiva are si generator de fum ;)

Tot de acolo mi-am cumparat si un set de etajate. Astfel am 2 seturi de capeti. Unul dintre ele va suferii "operatii estetice", fiind transformat in mijloc, iar apoi suferind o CFR-izare, insa asta nu stiu cand se va intampla... :)

La Balaton am gasit un vagon cu care sa imi completez garnitura ep 2 DRG. Mai am nevoie doar de vagon restaurant si gata ;)

La un pret mai mic decat vagonul am gasit si o locomotiva piko, prima mea locomotiva diesel :) (demult doream una)

Si un vagon de transport auto pe care l-am luat mai mult pentru masini :D

De asemenea am primit cadou un vagon FALS pe care l-am imbatranit eu putin...

Am incercat mai multe imbatraniri. Din pacate nu au iesit foarte bine, mai am de lucrat la tehnica... (le-am prezentat aici)
O duminica placuta sa aveti!
 
La vagon incearca si cu ceva mai deschis la culoare. Si nu uita interiorul, mai ales daca nu o sa aibe o incarcatura permanenta.