Calea ferata din Vest, C.F.V.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Fals, Paul!

Sachsen/Tillig scoate vagoanele in 2008 ca 'noutate' tot cu 10 compartimente in versiunea ALEX (Allgau Express) si Connex!

o combinatie intre aceste vagoane si "Halbestaedter" Bme si Ame (Z2 cu 11, respectiv 9 compatimente) ar da un vagon 100% autentic! ;)
 
Horia_Radulescu a spus:
Fals, Paul!

Sachsen/Tillig scoate vagoanele in 2008 ca 'noutate' tot cu 10 compartimente in versiunea ALEX (Allgau Express) si Connex!

o combinatie intre aceste vagoane si "Halbestaedter" Bme si Ame (Z2 cu 11, respectiv 9 compatimente) ar da un vagon 100% autentic! ;)

Stiu Horia ca Tillig scoate anul acesta vagoanele ALEX (ArrivaLänderbahnExpress) dar Florinn a intrebat daca vagoanele se afla in productie!Iar daca ne uitam pe site la Tillig vedem ca sunt in Planung.
link
 
Ultimele achizitii din luna martie:
Vagon InterCity tip 20-67 042 Bp MAv
mav.gif
clasa a 2-a. Serie limitata produs de ByG Modell




Alaturi de fratele din prima serie din 2007


Vagon restaurant tip 88-81 012 WRm
mavs.gif
.Serie limitata produsa de Tillig pentru DOM Models.Vagonul poate fi vazut in Romania in componenta trenurilor IC78/79,R354/355 si R374/375


 
Paul, astea erau Y-urile modificate ca vagoane de IC, nu? trebuie sa caut in cartea mea maghiara, insa sunt sigur ca sunt pe 24,5m...
 
ba da! :D

sunt UIC (mai degraba Osshd) Y insa asa cum ai spus nu sunt Y/B 70 de Bautzen ci original maghiare, MVG Gyor, 1970-73, cu boghiuri Raba B (copie de Goerlitz V) reconstruite de GanzHunlet MAVAG si AdTranz (pe atunci) incepand din 1997... asa ne spune catalogul maghiar al MAV din anul trecut!

exista in mai multe versiuni, toate corespunzand cu excelentele tale modele!

interesant ca in acest catalog vagoanele sunt categorisite ca "Vmax (lauftechnisch) 160km/h, (bremstechnisch) 140km/h"... sunt curios ce scrie pe ele! :D
 
multumesc pentru info, Paul!

asta inseamna ca intr-o zi ar trebui (sau ar fi trebuit, pana sa apara Halberstaedter) sa fie cocotate pe alte boghiuri, sau sa se mai puna o patina in plus pe boghiurile actuale!
 
inca ceva, Paul...

dupa cartea mea (si pozele tale confirma) acestea sunt singurele vagoane MAV cu boghiurile vopsite integral in gri deschis, acel Achatgrau de la usi si banda laterala... restul sunt bineinteles toate negru antracit!

ce le-o fi dat prin cap sa faca boghiuri aproape albe? :roll:
 
Horia_Radulescu a spus:
inca ceva, Paul...

dupa cartea mea (si pozele tale confirma) acestea sunt singurele vagoane MAV cu boghiurile vopsite integral in gri deschis, acel Achatgrau de la usi si banda laterala... restul sunt bineinteles toate negru antracit!

ce le-o fi dat prin cap sa faca boghiuri aproape albe? :roll:

Mai sunt Ax-urile,Bx-urile si Btx-urile cu boghiuri vopsite gri mai inchis
Bx.jpg

(Foto: vasutikocsi.freeweb.hu)
 
da, asa arata acel Bx Fuggerrth peste care am dat eu in Basel... numai ca boghiurile (Kalaka III, tot o copie de Goerlitz V) arata... a Fuggerth! :)
 
Salutare
Va prezint cateva noutati la CFV.In mare parte sunt modele maghiare de serie mica.
M62 228 MAV in vopsirea caracteristica anilor '80 - '90 ,locomotiva este un model Roco inbunatatit de firma QuaBLA.Inbunatatirile constau in accesorii din tabla de cupru aplicate precum,bari,oglinzi,antena,ramforsari in zona tampoanelor,amenajarea si vopsirea interiorului,posturilor de conducere si binenteles vopsirea in nuanta caracteristica epocii.






Locomotiva M40 401 Gysev Raaberbahn realizata de DomModels folosind sasiul,motorul,transmisia si partea electrica de la BR290 Roco.Carcasa este realizata in proportie de 50% rasina si 50% tabla de cupru.




Vagon-generator electric MAV realizat de DomModels, folosit la incalzirea trenurilor de calatori tractate de locomotivele M62.Carcasa este realizata din rasina iar sasiul si boghiurile din subansamble Fuggerth.









Sa trecem si la cateva modele de serie........ :D

Vagon tip Fakks pentru transport pietrish Piko.Un model foarte bine realizat pentru care firma Piko merita :aplauze: :aplauze: :aplauze:






Vagon grupa 26 DB clasa I produs de Lima


 
grupa 26, Paul, nu 29... 26 sunt Hechturile cu acoperis debordant si pe acelea le produce acum din nou Lima... 28/29 gasim la Liliput si mai nou Roco! :)