Intalniri ale Asociatiei, imagini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut, dupa cum se stie ieri 22 Martie am fost prezenti la intilnirea de la club.Prezenta a facut-o LDH asa ca trecem la imagini surprinse la aceasta intilnire.Mentionez ca eu am plecat pe la ora 17:00 si nu am surprins restul de imagini cu ce sa intimplat dupa aceea, imaginile probabil ca le va pune Sesamcave care a facut ceva poze cu desfasurarea lucrarilor la diorama.

S-a trecut pentru inceput la citeva discutii despre problemele clubului, o mica si scurta sedinta iar dupa aceea sa trecut la prezentarea unor materiale rulante dar cu oarece folos pentru ca erau ceva mici probleme cu breteaua de la ieseirea din gara, aceasta prezenta citeva mici nealimentari cu curent, asa ca s-a trecut la ceva teste cu diverse modele de locomotive si vagoane in vederea remedieri acestei mici probleme.

Toata lumea adunata pentru a vedea ce se intimpla cu breteaua



Evident ca "El Presidente" Radu a facut ceva teste cu un vagon CFR pentru a vedea de ce acele dublei jonctiuni sar neprevazut

S-a incercat si trecerea unei 060 DA cu sunet si digitala, proprietar Sesamcave :D




Au intrat in paine lok si LDH pentru a vedea ce se intimpla





Toata lumea prezenta la aceasta rezolvare a problemei buclucasei bretele





Pina la urma problema a fost rezolvata, acum se trece peste dubla jonctiune foarte bine, alimentarea este ok iar acele dubleijonctiuni functioneaza perfect.

S-au mai prezentat si alte modele mai vechi ca si productie digitalizate de catre Sesamcave, au mai fost aduse locomotive si vagoane de catre Radu, Silviu, LDH.Sesamcave ne-a prezentat si ceva macaze de la Peco, FLM.






















Cam asta a fost pina la ora 17:00 cind a trebuit sa plec din pacate, ceilalti colegi au trecut la lucrul la diorama clubului.
Alte poze asteptam de la Sesamcave in ce priveste lucrarile la diorama .
Daca ar mai fi ceva de adugat rog ceilalti colegi sa posteze.
 
off topic
capul tractor la TIR-ul ITIA este Roman?
daca da cine este proprietarul si cum l-a achizitionat pt ca vreau si eu unul.
 
In completarea celor spuse de LDH,iata:
---Lok a prin in surburi "Piko" o parte din linie si a vrut sa faca o proba.
Protagonistele: 060 DA KEG cu sunet D I E T Z (proprietatea subsemnatului) si V 180 Guetzold (proprietar LOK).


---"Mistretul" este pur si simplu fascinat de 060 Da:


---V 180 tragand un vagon CFR(proprietate Radu Sofran)


---La teste au mai participat Bn 150 Guetzold,un KOF PIKO si o E 19 ( nu apare in aceste poze) ,proprietatea lui Radu Sofran.


---Tot cu aceasta ocazie am facut un test al macazelor de tip electrofrog de la PECO (code 100) si Fleischmann Brass (code 100-model mai vechi ).
In poza se poate vedea Kof-ul la treaba asezat pe macazu Fleischmann Brass cu inima polarizanta(inima se misca odata cu actionarea macazului).



Vreau sa va spun ca acest KOF a REUSIT sa treaca peste inima(frog) ambelor macaze( spre deosebire de alte teste facute cu macaze Fleischmann Profi, PIKO,unde NU a reusit sa treaca de inima(frog)).
Macazele de tip E L E C T R O F R O G are the BEST !!!!!
q e d .
Marius.
 
Florinn a spus:
sesamcave a spus:
...
Macazele de tip E L E C T R O F R O G are the BEST !!!!!
q e d .
Marius.

Depinde din ce punct de vedere privesti :) (parerea mea)

Da-ne si ceva poze mai detaliate cu inima macazului.

Este o inima mobila si alimentarea acelor si a ei se face prin reciprocitate.

Inima se aseaza pe linia acului pe care urmeaza sa treaca trenul.

O fi excelent dar tare ciudat arata cu inima mobila
 
15 grade are arcul de curba sau inima macazului?

De exemplu ce am luat eu de la tillig elite aveau inima de 11 grade si erau disponibile si de 9 sau 7.5 daca nu gresesc.

Nu as putea sa zic cate grade are inima la macazele piko, banuiesc doar ca e tot de 11 grade, sau "pe acolo"
 
29 martie 2008

Da, pana la urma ne-am intalnit.

A fost foarte bine si frumos.

Robert, baiat harnic, a venit mai devreme si a facut curatenie.
Cand am ajuns eu, pe la ora 14:00 murea de plictiseala asa ca a scos dintr-o punga un ceas ca sa-l montam.

Ceasul, interesant in opinia mea, a costat o avere :D

50 Roni

Multumim Robert!

Am gasit locul cel mai bun pentru a-l monta dar nu prea s-a lasat cu una cu doua.
Pana la urma, cand a aparut si lok problema s-a rezolvat.

Ce ziceti? Nu-i asa ca arata bine?




Unul cate unul au aparut si ceilalti si prezenta, in ordine alfabetica, la "prima ora" suna cam asa:


Lok, Lupul Alb, Robert, Shikane, Silviu 20061, invitatul de ieri Michael si je



Au mai venit ca s-a lucrat in trei schimburi dar despre ei mai tarziu.

Cred ca nu am vazut de mult atata aglomeratie de material rulant pe metru patrat.

Ca tot aveam trenuletele ne-am hotarat sa incepem cu o sedinta foto ocazie cu care puteam sa verificam daca lungimile liniilor si dispunerea lor este corecta.

Evident ca nu am facut acest "mare efort" ca nu am fi calculat bine dar, ca la fotografii, o simulare face mai mult decat 1000 de calcule.

Aviz celor care zic "Io nene am program si iese tot".
Canci.
Pana nu intinzi liniile nu iese nimic.


Au fost puse pe linii: automotoarele VT 135 cu cele doua remorci ale lui si SVT 137




locomotivele cu abur din depou: doua BR01, BR41 si BR80 cu vagoanele cocotate pe rambleul gospodariei de carbuni




electrica E63 cu un vagon hulit, mirosea a peste




BR 55 la manevra cu o garnitura de marfa,




un Taurus cu doua vagoane CFR dupa el iar in urma lui aburoasa BR 17 si dieselul V180




la linia doi dieselul V 119 in dubla tractiune cu ..., imi scapa numele, la o garnitura de etajate




iar in mica zona industriala cateva vagoane la descarcat



Sper ca nu am uitat nimic :D


Aaa ... am uitat garnitura militara tractata de puternica BR 52




Si o poza de grup dupa care trecem la munca



Concluzia a fost ca din punct de vedere dimensional totul este asa cum am preconizat.
Liniile din statie sunt suficient de lungi. Incap doua garnituri de etajate in formula 4 vagoane cuplat si o locomotiva de lungimea unui BR01.

La liniile de marfa nu se pune problema. Trenul militar avea nici mai mult nici mai putin de 10 vagoane si daca punem in calcul ca vagonul AA face cat trei vagoane pe osii tot mai putem atasa inca 5-6 vagoane.

Depoul?

Ei da depoul este o bijuterie ca-mi venea sa-l iau acasa.
Am sa pun mai tarziu niste fotografii mai de detaliu cu el.
Chiar asa improvizat cum este arata foarte bine si poate primi la mentenanta 3 locomotive simultan, locomotive de cate 30 cm fiecare, pe linia "cocotata"" pe rambleu o naveta de carbuni de 3-4 vagoane iar pe linia de iesire pot stationa sa-si astepte randul 3 locomotive x 30 cm/buc fara sa fie apropiate tampon in tampon.

Multumiti am trecut la etapa a doua a intalnirii mai ales ca si ora ne permitea asta.
Erau 17:00 trecute fix asa ca puteam face galagie fara sa deranjam pe nimeni.
 
Asa ...

Dupa joaca care numai joaca nu a fost am trecut la munca de jos.

In plan:

-fixarea definitiva a liniilor
-sectionarea acestora ca sa putem muta cutiile dupa pofta inimii
-definitivarea rampei rambleului
-montarea restului de fuste la modulele ce nu aveau decat blatul
-alinierea provizorie a acestora si evident concluzii

Apar COObra si Iuliana si, trenuletele fiind stranse trecem direct la treaba

Bine ca a venit Iuliana ca muream de dorul unei cafele

O mica sedinta pentru detalii




COObra mare taietor mare asistat si verificat de Robert




Je, ca totdeauna, comentand cate ceva ca altufel nu se poa ...




"Mai lasa fotografiile si treci la treaba", strigatul de lupta a lui moi




O mica pauza din cand in cand nu strica




Ne apucam de module iar Robert isi ia foarte in serios rolul de slefuitor sef




Pleaca unii si vin altii.

Sesamcave intelegand gresit ce i-a spus lok asa ca a inceput cu dezbracatul




Cred ca a priceput pana la urma si a revenit la module




Iar je m-am apucat sa stric ce au facut altii




Asa ca pana la urma toata statia arata cam asa




Sa vina sistemele de aliniere, sarmele de legatura si putem trece la pietris

Cam asta a fost ieri.

Evident ca totul s-a terminat tarziu dupa ora 24:00.
 
He, he se pare ca pana la urma nu scap :D

Deci o sa-mi iau inima in dinti, zilele astea, am sa deschid un subiect la, vaz io unde, cu si despre "mocheta" clubului ca vaz nu se mai poate.

Evident, urmand exemplul prietenilor de la Cluj, am sa mai deschid unul dedicat discutiilor :mrgreen:

Pana atunci sa revenim la promisiune, fotografii cu depoul care-mi place extraodinar de mult.
Este singurul lucru la care chiar nu am ce carcoti :D


Va las in compania fotografiilor de ansamblu, detaliu si miscate :D

Chiar daca instalatiile si cladirile sunt improvizatii, in sensul ca nu ele vor fi pe macheta, se pare ca s-au simtit foarte bine in compania aburoaselor.









Nu-i asa ca ceasul da bine in peisaj?


Si acuma bombonica, doua filmulete, am luat cate o bucata de traversa in gura fiind primele, facute de Lok

http://www.youtube.com/watch?v=5Xb8CcsLqtQ

http://www.youtube.com/watch?v=5Xb8CcsLqtQ


Desi imaginea sufera putin je zice ca pentru primul film arata bine.

O sa mai facem ... cand om mai putea.
 
:D :D
ati pus aparatul in vagon....
un chietroi...expandatul sub linii in zona depoului nu crezi ca iti inalta sinele prea
mult?am observat prin triaje si zone de intretinere ca linii au practic traversele la
nivelul solului,de fapt ingropate...asta o sa va oblige sa completati distanta aceea
cu ceva ca sa para ca sinele sunt puse direct pe "jos"
 
Nu.

Mai ia pozele "la mana", liniile nu sunt ingropate ci stau pe ... extrudat.

Nu l-am taiat intre linii deoarece acolo a sa venim la nivel cu piatra iar in depou doar intre linia de mentenanta si linia de iesire nu am taiat extrudatul piatra fiind tot la nive. In ambele cazuri terasamentul este la acelasi nivel si sigur doua terasamente cu pietrisul dintre sub forma concava nu da bine.

Daca era sa ma iau dupa Lok care vrea o gara din Ep.I pana prin zilele noastre, fara modificari, intre linii ar fi trebuit sa umplem cu pietris si pamant pana apropae de inaltimea ciupercii sinei si la vedere sa fie doar traversele dintre sinele aceleiasi linii.

Probabil ca o sa taiem dar sa facem ceva probe cu piatra.