Robert si diorama lui

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
se poate aranja sa fie ca acela. nu e nici o problema pentru un priceput. putina vopsea revel si...... voilla
 
pe alea le-am deja lupule, sunt putine lucrurile care trec pe la rally si nu ma infig in ele mai ales cu inmatriculare romaneasca.... :twisted: ....dar ala din cate stiu nu se mai fabrica sau se gaseste destul de greu... :(
 
cosmin78 a spus:
victorian a spus:
Cosmin78 a scris:
iti trimit o lista cu codurile de fabrica ale culorilor,asa o sa iti fie mai usor

Pai n-ar fi mai bine sa postezi lista aceea direct pe forum, sa o poata utiliza toata lumea?

fiind format pdf. nu stiu cum se posteaza :(

Foarte simplu :D

Salvezi PDF-ul in jpg, il "urci" la gazda si-l pui pe forum
 
mpursu a spus:
Tocmai mi-am amintit (mai precis mi s-a amintit :D) ca a existat un set editie limitata care a continut un vagon CFR clasa a II-a visiniu si acest vagon CFR clasa a II-a albastru cu sasiu negru :fluierat:

Exact! :D
 
Salut Robert!

G7.1 de la PIKO se poate ceferiza.

Locomotiva a circulat la CFR sub numerele CFR de la 4416 la 4724, foste KPEV si CFR 4446, 4461 provenite tot de la KPEV
(Istoricul Tractiunii Feroviare din Romania/Serbamn Lacriteanu - Ilie Popescu)

Sunt cateva diferente fata de modelul de la PIKO.
Cele doua domuri de abur si nisip la versiunile ce au circulat la CFR sunt in ordine inversa fata de model.
Avem dupa cos domul de nisip urmat de cel de abur, cel de nisip fiind pozitionat imediat dupa cosul de fum.

La model domurile sunt retrase spre marchiza ordinea fiind exact inversa.

Probabil ca exista si alte deosebiri dar din pacate exista o singura fotografie de fabrica dar nu am gasit inca ceva cu exemplarul CFR.
Mai caut sa vad ce gasesc.

Legat de inamtriculare nu am gasit decat seriile de mai sus. Alte date privind inscriptii nu sunt.

Pana una alta cred ca este suficient.
Daca te hotarasti sa o treci in parcul CFR primul lucru este inversarea domurilor si pana se face asta poate gasim si restul de date.
 
@LDH

Multumesc frumos pentru sprijin!
Te tin la curent cu evolutia lucrarilor.

Cu deosebit respect,
 
Aveam odata un BR 218 de la Piko, acu' am tot un BR 218 de la Piko dar un pic mai aproape de realitate.




Mana de lucru apartine lui SSI.
Scuzati praful de pe macheta. Trebuie sa pun aspiratorul pe ea.


Cu respect,
 
Este uimitor cat face asa un weathering :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Daca ar mai avea si bare extra aplicate din sarma ...... :fluierat:
 
SantaFeFan a spus:
Este uimitor cat face asa un weathering :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Daca ar mai avea si bare extra aplicate din sarma ...... :fluierat:

Doresc sa-i mai pun scarite si bare. Este in plan! :p

Cu respect,
 
cosmin78 a spus:
credeam ca ne spui despre ceferizarea Br 55 :p

Am si uitat sa mai lucrez la el. Am fost asa prins luna asta cu serviciul ca nici nu m-am atins de trenulete. :mask:

Oricum am facut o intorsatura de 180 grade si nu o voi mai face CFR. O voi transforma in DRG si va avea si weathering. Sper ca intr-o luna sa fie gata.
 
Salut Robert!

Vezi ca mi-ai dat de lucru si dupa ce am vorbit nu mi-a dat pace ideea ta cu liniile si am incropit ceva.

O sa fie asa cum vrei dar, in prima faza, cu linie simpla si daca totul este in regula incercam si cu linie dubla.

Te rog sa-mi confirmi daca suprafata a ramas aceiasi 2,40 m x 1,25 m

:cafea:

p.s.Cu linie simpla nu mai ai bataie de cap cu ce produce si ce nu produce ROCO :wink:
 
Ca si suprafata cred ca vreau sa fie de 3,60 m x 1,20 m si sa fie compusa din 6 module. Uite o schema cu care m-am tot jucat care nu este finala si despre care ti-am vorbit:

Ce este cu rosu nu se vede. Oricum ai da-o la aceasta schema, intru in scurt-circuit.