Locomotive cu abur fabricate dupa 1910

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Aceasta locomotiva SCARA N prusaca G8-2, impreuna cu vagoanele ERA I ,face parte dintr-un set Fleischmann editie limitata lansat inainte de 1990.
Garnitura de marfa "royala" a circulat intre anii 1880-1920.
textul original:
* The set consits of a Prussian locomotive class G 8 and 6 old timer freight cars.
* The train in Royal Prussian livery was in service between 1880 and 1920. The network of the Prussian Railways KPEV numbered 21624 km already in 1885 and was the most extended one under the German Railways at the turn of the century.






 
Super este foarte bine lucrata iar vagoanele sunt lucrate cu cele mai mici detaili corespund cu cele reale in cel mai amanuntit detailiu
 
Asa este! de cea mai buna calitate ...dupa cum ati vazut se deschid usile la vagoane ...ceea ce la Scara N mai rar ...asta inseamna serie limitata...ma bucur ca am achizionat acest set.
Alte noutati voi posta in curand la GALERIE
 
incet,incet ne bucuram de ceea ce vedem si ce este imbucurator este faptul ca vedem lucruri de calitate :D totusi putina actiune nu strica postati ce aveti sa ne bucuram cu toti de indragitele aburoase :D
 
Salutare
Vreau sa va prezint in acest topic locomotiva BR57 1058 de la Roco ep. III
Caracteristici:
Locomotiva are tractiune pe toate cele 3 osii ale tenderului,dintre care 2 sunt prevazute cu cauciucuri de frictiune.
Motorul nu are volanta.
Lumini albe (2 in fata,3 in spate)care se aprind in functie de directia de mers.
Si acum cateva poze :




 
foarte frumoasa BR 57 cred ca acum are ca punct de reper si fiul meu ce aburoasa sa aleaga imi place tinuta de rulare la ea si detailiile
 
Mai ne prezinta cineva vre-o aburoasa :?: ca tare sunt curios sa vad 8) poate ma inspir pentru o noua achizitie mai de soi :D :D
 
ABUROASELE MELE
l9ux4.jpg


l8si5.jpg


l4nw6.jpg


l5td1.jpg


l3br4.jpg


l6qz4.jpg


l1uw1.jpg
 
acum se poate vedea foarte bine de catre toata lumea cit de bine este realizata si cit de bine arata o locomotiva SANTA FE! (pentru cei care nu stiu, e vorba de locomotiva aceea 2-10-2 si e un monstru al cailor ferate nord americane) :wink:
 
Bijuteria de mai sus MAMA ABUROASELOR se cheama "BIG BOY" asa o alinta americanii , din cate stiu nu mai circula si mai sunt doar cateva in america functionale folosite la parade si evenimente feroviare .
Pretul uneia - HO 1:87 simpla fara Decodor DC ,Sunete si Fum este undeva pe la 1500 RON :shock:
 
Scump dar merita si cred ca un colectionar nu va ezita sa o cumpere. Din cele doua foto ale modelului se poate vedea diferenta dintre un model functional pentru modelisti si un model pentru colectionari (a doua)
Eu nu stiam de ea pana nu am vazut la TV pe Descopera o istorie a locomotivelor cu abur
Este impresionanta numai cand faci comparatie intre inaltimea mecanicului si a locomotivei
Modelele au o singura problema - curba minima pe care se poate inscrie mastodontul deci neindicat pentru dioramele mici
 
o sa incerc sa va prezint si eu o locomotiva cu abur, tot americana, din colectia mea: NIAGARA (una la fel o vinde DAN CFR tot pe aces site, vezi capitolul VINZARI).

















am micsorat pozele cu programul indicat de Rally. nu stiu in ce masura am si reusit sa le micsorez suficient. oricum e un pas inainte. daca aceste poze sunt inca prea mari imi cer scuze anticipat. mai invat. pina la urma rezolv eu si problema asta.
 
va mai pun citeva fotografii ale acestei locomotive cu precizarea ca aceasta reprezinta un adevarat monstru al cailor ferate, avind la aceasta scara (1:87) lungimea de 41 cm. prin comparatie cu alta mare locomotiva SANTA FE care are 36 cm, va dati seama cit de mare este aceasta si implicit cit de mare este in realitate.







zilele astea o sa incerc sa pun si ceva date despre locomotiva reala.
despre modelul acesta pe care il am eu, daca aveti intrebari va stau la dispozitie.