- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Intalnire 23 februarie 2008, partea a II-a
La intalnire am avut placerea sa-l avem printre noi pe domnul Ion Mihalcea. Din pacate in fotografiile care le am nu apare. Vreau sa cred ca i-a facut placere sa se afle printre noi. Tanar, asa cum il stim, desi varsta spune altceva ne-a mai arata ce a gasit nou si ne-a surprins cu aratandu-ne fotografii cu detaliile supertunului german DORA din WW2 la scara 1:160.
Am mai discutat de una alta si la o anumita ora a trebuit sa se retraga la depou.
Ii multumim pentru vizita si-l mai asteptam cu placere.
Tot din randul invitatilor au facut parte Iuliana si Amiel pe care-i stiti.
Nu o sa ma lungesc prea mult la vorba si incep cu prezenta.
Prezenta in ordine alfabetica: Coobra, Gina, LDH, lok, Lupul Alb, pcg, Radu Sofran, rally, robertanasa, Silviu20061, SSi, shikanne, sesamcave si tchisake.
Dupa ce am terminat cu problemele administrative, putine la numar, am trecut la impartirea pe ateliere: pcg, rally, sesamcave impreuna cu shikanne au luat in primire “sumulena” si i-au facut macazele functionale. Gina s-a ocupat de remedierea unor mici defecte de peisagistica si alte un milion de aspecte legate de imaginea generala inclusiv indepartarea a cat mai mult praf cu ajutorul unui aspirator.
Chiar a functionat metoda de indeprtare a prafului.
Daca aveti impresia ca a fost usor va inselati. Important este ca , trecand peste toate, macheta este total functionala si in parametrii maximi.
Daca nu ma insel shikanne si tschisake, iar mi-am scrantit degetele scriind, au facut si niste prelungitoare ca atatea erau in prize incat ce mai trebuia legat la curent nu mai aveam unde sa facem conexiune.
Pana si PC-ul pe care nu prea-l baga nimeni in seama, doar aveam alte treburi, era pornit si se derulau fotografiile facute de Radu.
Ceilalti am trecut, nici nu se putea altfel, sa facem ultimele aranjamente la desenul liniilor pe modulul de gara si celelalte doua module: depou si triaj.
Impinsi mereu de Silviu sa trecem la alte lucruri, adica sa redeschidem atelierul de tamplarie, am reusit sa incurcam liniile dar le-am decurcat pana la urma.
O contributie deosebita la “modelarea” capatului Y al statiei, trecerea de pe o linie pe alta a avut, ii recunoastem drepturile de autor, tchisake – rebotezat, culmea coincidentei, mistretul, care a vazut putin altfele trecerea de pe o linie pe alta a dublei si a propus realizarea acestei din patru macaze fara incrucisare.
Dupa o sedinta fulger am ajuns la concluzia ca imaginea este de efect si rupe simetria fiind altceva decat la capatul X.
Am amplasta si triajul, intrarea in el, am notat liniile ca sa nu le incurcam la reasamblare, le-am strans, spre exasperarea unora si amuzamentul altora. si am trecut la finalizarea executiei plansetelor.
Din lipsa de material, in prima faza OSB, ca a avut grija Radu, pcg si Gina sa merga si sa cumpere, apoi din lipsa de suruburi pentru lemn nu am facut la gata decat trei blaturi.
Arata bine, sper sa fie si Silviu multumit ca el nu le-a vazut pe viu.
Cum s-a lucrat?
Simplu. In echipa stiind fiecare ce are de facut. Nu ne-am mai disputat operatiile si fiecare a facut ce a facut si data trecuta ca sa nu ne mai incurcam in detalii.
Parerea tuturor este ca sunt bine facute, arata foarte bine si putem lipi extrudatul de 3 mm.
Evident mai sunt de facut elementele de legatura si centrare care mai pot astepta.
Dupa lipirea extrudatului ne-am apucat iar de pus liniile pentru a vedea desenul final.
Eu zic ca este pentru prima data in lunga istorie a clubului nostru cand nu a fost necesara o impartire a lucrarilor si fiecare a stiut ce are de facut lucru ce-l consider un plus de maturitate.
Desi la prima vedere, cand intrai in camera, aveai impresia de neorganizare la o privire atenta iti dadeai seama ca fiecare facea ceva util si era acolo unde trebuie.
Concluzia: lasa-l pe om sa faca ce stie mai bine si nu-i spune sa faca altceva.
Am sa pun fotografiile, nu prea multe ca majoritatea sunt cu mine, cu mici comentarii si astept colegii care au mai facut sa le aduca in fata voastra cu comentariile de rigoare.
La intalnire am avut placerea sa-l avem printre noi pe domnul Ion Mihalcea. Din pacate in fotografiile care le am nu apare. Vreau sa cred ca i-a facut placere sa se afle printre noi. Tanar, asa cum il stim, desi varsta spune altceva ne-a mai arata ce a gasit nou si ne-a surprins cu aratandu-ne fotografii cu detaliile supertunului german DORA din WW2 la scara 1:160.
Am mai discutat de una alta si la o anumita ora a trebuit sa se retraga la depou.
Ii multumim pentru vizita si-l mai asteptam cu placere.
Tot din randul invitatilor au facut parte Iuliana si Amiel pe care-i stiti.
Nu o sa ma lungesc prea mult la vorba si incep cu prezenta.
Prezenta in ordine alfabetica: Coobra, Gina, LDH, lok, Lupul Alb, pcg, Radu Sofran, rally, robertanasa, Silviu20061, SSi, shikanne, sesamcave si tchisake.
Dupa ce am terminat cu problemele administrative, putine la numar, am trecut la impartirea pe ateliere: pcg, rally, sesamcave impreuna cu shikanne au luat in primire “sumulena” si i-au facut macazele functionale. Gina s-a ocupat de remedierea unor mici defecte de peisagistica si alte un milion de aspecte legate de imaginea generala inclusiv indepartarea a cat mai mult praf cu ajutorul unui aspirator.
Chiar a functionat metoda de indeprtare a prafului.
Daca aveti impresia ca a fost usor va inselati. Important este ca , trecand peste toate, macheta este total functionala si in parametrii maximi.
Daca nu ma insel shikanne si tschisake, iar mi-am scrantit degetele scriind, au facut si niste prelungitoare ca atatea erau in prize incat ce mai trebuia legat la curent nu mai aveam unde sa facem conexiune.
Pana si PC-ul pe care nu prea-l baga nimeni in seama, doar aveam alte treburi, era pornit si se derulau fotografiile facute de Radu.
Ceilalti am trecut, nici nu se putea altfel, sa facem ultimele aranjamente la desenul liniilor pe modulul de gara si celelalte doua module: depou si triaj.
Impinsi mereu de Silviu sa trecem la alte lucruri, adica sa redeschidem atelierul de tamplarie, am reusit sa incurcam liniile dar le-am decurcat pana la urma.
O contributie deosebita la “modelarea” capatului Y al statiei, trecerea de pe o linie pe alta a avut, ii recunoastem drepturile de autor, tchisake – rebotezat, culmea coincidentei, mistretul, care a vazut putin altfele trecerea de pe o linie pe alta a dublei si a propus realizarea acestei din patru macaze fara incrucisare.
Dupa o sedinta fulger am ajuns la concluzia ca imaginea este de efect si rupe simetria fiind altceva decat la capatul X.
Am amplasta si triajul, intrarea in el, am notat liniile ca sa nu le incurcam la reasamblare, le-am strans, spre exasperarea unora si amuzamentul altora. si am trecut la finalizarea executiei plansetelor.
Din lipsa de material, in prima faza OSB, ca a avut grija Radu, pcg si Gina sa merga si sa cumpere, apoi din lipsa de suruburi pentru lemn nu am facut la gata decat trei blaturi.
Arata bine, sper sa fie si Silviu multumit ca el nu le-a vazut pe viu.
Cum s-a lucrat?
Simplu. In echipa stiind fiecare ce are de facut. Nu ne-am mai disputat operatiile si fiecare a facut ce a facut si data trecuta ca sa nu ne mai incurcam in detalii.
Parerea tuturor este ca sunt bine facute, arata foarte bine si putem lipi extrudatul de 3 mm.
Evident mai sunt de facut elementele de legatura si centrare care mai pot astepta.
Dupa lipirea extrudatului ne-am apucat iar de pus liniile pentru a vedea desenul final.
Eu zic ca este pentru prima data in lunga istorie a clubului nostru cand nu a fost necesara o impartire a lucrarilor si fiecare a stiut ce are de facut lucru ce-l consider un plus de maturitate.
Desi la prima vedere, cand intrai in camera, aveai impresia de neorganizare la o privire atenta iti dadeai seama ca fiecare facea ceva util si era acolo unde trebuie.
Concluzia: lasa-l pe om sa faca ce stie mai bine si nu-i spune sa faca altceva.
Am sa pun fotografiile, nu prea multe ca majoritatea sunt cu mine, cu mici comentarii si astept colegii care au mai facut sa le aduca in fata voastra cu comentariile de rigoare.