Intalniri ale Asociatiei, imagini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pana mai apar poze de la intalnire sa mai scriem putina istorie.

Silviu, ai plecat ca a trebuit sa pleci si cred ca toti au inteles situatia.

Cum ziceam mai sus ne-am asezat in jurul celor doua module, ce aveau cele patru linii ale garii intinse si fixate provizoriu pe planseta, sa discutam despre viitorul machetei noastre.
Probabil ca multi s-au intrebat de ce nu am avut o gandire de ansamblu a viitoarei machete, nu am facut un plan cu toate zonele cum au facut colegii nostri de la Cluj.
Nu am facut deoarece am crezut, poate nu este bine, ca o tema bine definita restrictioneaza imaginatia si ne ingradeste putin si, de ce nu, poate deveni plictisitoare.
Am preferat sa gandim ca o mireasa in noaptea nuntii care stie ce urmeaza dar nu stie cum o sa fie.
Poate, pe parcursul derularii lucrarilor, unii dintre noi vor dori sa abordeze o anumita tema sau epoca sau o gara romaneasca sau un anumit tronson de linie cu un peisaj incantator si, in spiritul acestei idei, credem ca nu poate fi decat un real castig pentru modelismul CF o astfel de abordare.
Sigur trebuie sa avem grija ca modulele sa se poata lega unul de altul.
Asta a fost tema discutiei.
Continuind putin paranteza, ca sa fac o singura referire, au aparut date noi despre gara Burdujeni astfel ca a ramas in actualitate. Cu ajutorul colegilor de pe http://www.trains.ro/forum/ , forum pe care va invit sa-l vizitati, si, in special cel al lui mishu88 (Mihai Tudosa) din Falticieni, am mai completat documentatia. Poze, multe poze cu gara, poze de ansamblu si de detaliu care sunt o “nebunie” pentru o documentatie.
Iata numai o mostra

DetaliugaraBurdujeni.jpg

Foto Mihai Tudosa (mishu88) - Falticieni

Mai multe fotografii de acelasi autor aici:

http://www.trains.ro/forum/viewtopic.php?t=110

In concluzie, ca sa inchid paranteza, avem o libertate deplina de exprimare in privinta modulelor viitoarei machete a clubului.

(va urma)

p.s.voi continua sa va povestesc la "Macheta clubului" adica AICI
 
Buna seara !!!
In completarea pozelor lui LDH,postez si eu cateva de la intalnirea din 09-02-2007:
---lumea adunata "buluc"asupra blatului viitoarei diorame :D :

HPIM1179.jpg


---pe blat se fixeaza in cuisoare "Planul triajului"
HPIM1177.jpg


---voila :D
HPIM1181.jpg


---planul triajului

HPIM1180.jpg


---Sa ne traiasca Lok,"negrul nostru" !!! :fluierat:
Serios acum,aici Lok imi repara o locomotiva BN 150 Piko/Gutzold.
Multumesc Lok !!! 8) 8)

HPIM1183.jpg


---Pe diorama Clubului au poposit "Malaxa" mea si "Krokodilul" lui Alex Vusdea

HPIM1172.jpg


Mentionez ca poze de la punere primelor linii pe diorama nu am.:(
 
Pai nu scriem nimic LA-ule si tinem secret tot ce s-a discutat :D

Lasand gluma va spun ca intalnirea de ieri a fost excelenta din toate punctele de vedere.

Deoarece unii dintre noi am ramas pana tarziu in noapte, dupa ora 24:00, va rog sa aveti rabdare sa ne dezmeticim putin, sa terminam treburile gospodaresti si cu draga inima o sa spunem ce a fost.

Rog pe cei care au facut fotografii sa aiba putina rabdare pana scriem textul, mai pe seara, dupa care liber la postat in orice format :D
 
Buna seara,

Reiau de unde am ramas adica de la inceput :D

Mai intai prezenta in ordine alfabetica sa nu se supere nimeni:

alexvusdea, Coobra, Gina, LDH, lok, pcg, Radu, rally, robertanasa, Silviu, sesamcave si, daca nu ma insel, tchisake
Daca m-am inselat acceptati scuzele si astept corectura

Invitati, desi putem sa-i consideram ca fac parte din club: amiel, Andrei Nastase, drg si Iuliana

In prima faza, pana ne-am adunat, alexvusdea si sesamcave au dat o fuga la cumparaturi si au luat ce mai era nevoie pentru a continua fabricarea modulelor (segmentelor) viitoarei machete.

Pana sa vina baietii apar Gina si Radu si daca nu realizam ca au trecut sarbatorile de iarna ziceam ca a venit Mos Craciu. Incarcati cu sacose burdusite mai mult au navalit decat au intrat in camera.
In sacose numai frumuseti: vagoane, un set Rivarossi Orient Expres varianta albastru-crem, vagoane de calatori cu luminator Ep.II si prospecte, o gramada de prospecte aduse de la Nuremberg.

Dupa ce am admirat materialul rulant, ne-am mai uitat pe un prospect, am mai schimbat o impresie, doua, au aparut si cei plecati la cumparaturi si “gasca” s-a completat cu Iuliana si COObra.

Fiind noi in formatie cat de cat completa, ca sa zic asa, ne-am hotarat sa ne asezam la o sueta ca sa vedem ce si, mai ales, cum o sa fie cu asociatia pe mai departe, un “subect” la zi care, din pacate, a fost luat cam in deradere de unii si altii iar unii poate chiar s-au bucurat cand au auzit o asemenea veste.

Ete, ca sa le facem in ciuda unora si sa-i linistim pe ceilalti, am sa va spun ca AMFB se va desfiinta numai daca ... daca nu reusim sa trecem AMFB din forma actuala in categoria asociatiilor sportive. In caz ca nu se poate direct, cica trebuie sa intervina cu ceva hartii Ministerul Sporturilor, este necesara transformarea asociatiei in club sportiv prin hotarare judecatoreasca. Nu stiu daca am zis bine, esentialul asta este, ca nu prea ma pricep in “cestiuni” avocatesti.
Responsabil cu culegerea informatiilor necesare elucidarii acestei probleme care ne cam macina si a devenit, cel putin pentru unii, obsedanta este Radu.
I-am urat “vanatoare buna” si-l asteptam cu raspunsurile la intrebari.
Sigur o sa le aibe, asa cum ii este felul, in cel mai scurt timp si, de ce nu, sambata cand ne intalnim sa ne spuna ca se rezolva problema.

Al doilea punct pe ordinea de zi, sarindu-l pe cel legat de cotizatii, apanajul lui rally de a carui gura nu prea este de scapat decat daca nu vii, a fost “atacat” tot de Radu si face referire la programul de participare la expozitii in 2008.
Din pacate, momentan cel putin, nu avem cu ce sa ne prezentam. Daca nu vindem macheta preformata probabil ca vom fi alaturi de cei de la CFR Calatori la expozitiile de turism.
Perspective de participare si chiar organizare sunt dar momentan suntem cam legati de maini si picioare.

Ultima parte a discutiilor a fost dedicata machetei ce urmeaza a fi facuta la club, ma rorg, asociatie (urat suna, parca ar fi a blocului MZD 234).
Pana acum, in opinia unora, pe care o respect desi nu sunt in acord cu ei, am lucrat haotic, cand si cand, nu a fost nimic coordonat, nu stim ce avem de facut, nu facem nimic etc., etc. sau mai corect bla, bla, bla

Ca sa schimbam situatia, ca tot se poarta, am propus infiintarea unui “Consiliu de Coroana” care sa coordoneze tot ce tine de realizarea machetei.

O mica paranteza. Sigur asa vom proceda si cu alte teme pe care le are clubul. Este cea mai buna metoda de a urni din loc lucrurile. Delegarea de competente ii implica pe cei ce le-au primit si mai de voie mai de nevoie se vor achita de sarcini.
Sper sa nu fiu contrazis de fapte.

Revenim la subiect.
Nu voi pune in discutie criteriile pe baza carora au fost “disponibilizati” din randul membrilor simpli cei cinci din “Consiliul de Coroana”.
In ordine alfabetica, sunt: alexvusdea, COObra, lok, robertanas si Silviu.
Ce au de facut?
Multe.
In primul rand ei vor coordona cel putin realizarea garii si a depoului.
Daca se achita exemplar de sarcini, lucru de care nu ma indoiesc deoarece, zic io, cam stiu ce le poate pielea, vor ramane in continuare in caz ca nu sunt alte propuneri.
Evident ca a existat o “gura mare” care a fost pusa pe glume si a bagat o mica soparla.
Am luat-o ca gluma, cum le sade bine unor modelisti pusi pe fapte si nu pe cearta, am ras copios, i-am dat dreptate si am continuat discutia care ... s-a incheiat brusc.
Adica am epuizat subiectele de pe ordinea de zi.

Ne-am ridicat si ne-am apucat de lucru.
Ce a urmat am sa va povestesc dupa ce fac o pauza.
Voi pune si fotografii, nu ale mele, primite de la Silviu care a avut amabilitatea sa ma lase pe mine sa le postez ca sa le insotesc si de “esplicatiuni” deoarece, zice el, sigur mi-am gresit cariera.
 
LDH a spus:
...Rog pe cei care au facut fotografii sa aiba putina rabdare pana scriem textul, mai pe seara, dupa care liber la postat in orice format :D

As avea rugamintea sa folositi si voi linkurile in miniatura, este destul de greu de navigat in acest subiect.

Mersi.
LDH a spus:
....

Ne-am ridicat si ne-am apucat de lucru.
Ce a urmat am sa va povestesc dupa ce fac o pauza.
Voi pune si fotografii, nu ale mele, primite de la Silviu care a avut amabilitatea sa ma lase pe mine sa le postez ca sa le insotesc si de “esplicatiuni” deoarece, zice el, sigur mi-am gresit cariera.

Pune-le odata, nu ne mai tine :).
 
Sa continuam cu ce a mai fost aseara.

De fapt prima parte a povestii ce urmeaza s-a derulat inainte de a ne aseza la sfat dar am considerat ca este mai bine sa incep cu discutiile ca sa nu mai tin cu sufletul la gura pe cei care nu au participat.

Inainte de toate a fost luata o hotarare de ordin organizatoric sau administrativ sau cum vreti sa-i spuneti care afost intampinata cu urale de bucurie din partea tuturor membrilor, urale ce nu pot fi reproduse deoarece ar trebui sa “Bip” cam o jumatate de ora continuu ca sa cenzurez cuvintele.

Dupa stingerea “uralelor” mai de voie mai de nevoie am stabilit locul de fumat langa fereastra, departe de lumea dezlantuita a celor ce lucreaza la macheta.
Responsabil cu mentinerea disciplinei in ce priveste fumatul a fost numit, evident prin cumul de functii, robertanasa.

Cafeau fiind facuta, in lipsa Ginei responsabil, tot prin cumul de functii, Silviu, locul de fumat stabilit, noul invitat, Andrei Nastase, prezentat, ne-am mai uitat ce este prin camera, ce s-a mai intamplat de sambata trecuta si am constatat cu surprindere ca nu a lucrat nimeni la modulul de gara.

Ei fetelor, inseamna ca este groasa treaba si nu vrea sa lucreze nimeni in locul nostru asa ca o sa punem osul la treaba.

Doctorului pcg, doctor in digital, pune o macara de la Roco pe liniile machetei preformate si incearca sa o faca sa asculte de telecomanda PIKO.
Compatibile, necompatibile, “Doctorul”, i-a dat de cap si a facut-o sa ridice bratul, sa coboare si sa ridice pisica dar nu am stiinta daca a reusit sa o faca sa se si roteasca.
De studiat a studiat problema

IMG_1296.jpg


A avut si asistenta dar nu stiu daca a fost de vreun folos. Daca pcg nu le descurca, cel putin pentru moment, nu stiu cine ar putea sa o faca. Se pare ca “ia digitalul” ca pe un supliment alimentar.

Sesamcave si-a adus macheta la N sperand sa mai faca cate ceva in pauzele in care nu lucreaza la modulul de gara.
Evident ca nu a scapat de “hartuire trenulista” si a fost asaltat de intrebari.
Din pacate imagine nu poate sa redea si raspunsurile asa ca daca ea nu poate eu nu spun nimic.

IMG_1297.jpg


In timp ce unii studiau de-i treceau toate apele Dunarii ca sa faca nesuferita de macara sa functioneze altii, mai cu dare de mana si pile la presedintele asociatiei s-au pus pe rasfoit documentatii iar tchisake, satul de atatea discutii, a spus “ma duc sa-mi pun un cico sa ma mai racoresc”

IMG_1299.jpg


Robert, prinzand si el un moment cand nu era supreavegheat, si-a tras gluga pe cap si a fugit la coltul cu “cotetele” lui lok ca sa vada pe viu cum arata neste constructii Kibri pentru o zona industriala.

IMG_1295.jpg


Automotor pe macheta!

Atat le-a trebuit lui sesamcave si rally care dupa ce si-au disputat prieteneste telecomanda au hotarat sa-l aduca sub acoperire pe Andrei si de aceea nu se vede decat ploverul in poza. Sesamcave a luat primplanul.

IMG_1298.jpg



Si ca tot am reamintit de Andrei sa-l desconspir si sa va spun cate ceva despre el.
Desi este inscris de ceva timp pe forum nu a intervenit pana acuma. Nu cred ca este un timid.
De vorbit vorbesc de mai mult timp cu el, evident ca din cauza pasiunii comune, dar de cunoscut, in carne si oase, l-am cunoscut abia ieri.
Cand l-am invitat sa ne faca o vizita l-am rugat sa aduca si doua lucrari facute de el.
Este adeptul lucrului de la zero in special in ce priveste cladirile.
Va mai aduceti aminte de “podul din carton” testat de COObra?
Ei, una dintre lucrari este acel pod, de data asta construit de la zero de catre Andrei si mult, mult mai detaliat. Lipsesc doar niturile si vopseaua.

Picture067.jpg


A doua lucrare este o cazemata de pe litoralul romanesc

Picture064.jpg


Are in lucru, sper sa nu se supere ca avansez subiectul, o remiza circulara evident tot de la zero.

A promis ca o sa deschida subiecte cu lucrarile lui la rubrica Atelier.

Revin la “clubisti” dupa o noua pauza.
Greu este sa scrii

p.s.maine seara o sa reeditez postul asta si posturile anterioare si o sa fac pozele "timbre"
 
Pauza s-a terminat asa ca sa-i dam drumul la poveste.

Pana sa ne apucam sa facem “blaturile” am discuta putin cu lok despre desenul liniilor din gara.
Daca mai retineti acestea aveau intrarea si iesirea paralela cu marginea modulului.
Hm, dadea bine si nu prea asa ca ne-am angajat intr-o discutie creativa pe marginea aranjamentului.
Deoarece cea mai buna dovada ca ai imaginat bine ceva este sa aranjezi liniile si sa vezi cum arata pe planseta am trecut la treaba si dupa ce au fost puse am reluat discutia foarte amical asistati tacit de Gina si Andrei.
Bine ca nu trebuie sa lucram la scara 1:1 :D

IMG_1280.jpg


Lok nu s-a lasat convins prea usor de noul “design” asa ca l-am invitat la coltul fumatorilor unde puterea mea de convingere a fost edificatoare iar argumentele forte de netagaduit

IMG_1300.jpg


Securea razboiului a fost ingropata adica, pe romaneste, convingatorul ciocan care trebuie inlocuit cu unul mai mare daca vedem ca tot nu merge.
Asistenta a fost incantata de rezultatul discutiilor. Din pacate nu se aud aplauzele.

IMG_1281.jpg


Toate fiind cat de cat puse la punct legat de intrarea in gara au urmat imortalizari ca sa nu uitam si sa existe dovada concluziei la care am ajuns

IMG_1277.jpg


IMG_1278.jpg


IMG_1279.jpg


Dupa sedinta foto “Consiliul de Coroana” a decis in unanimitate de voturi ca am vorbit si fotografiat destul, ca am discutat mai mult decat trebuia si este cazul sa ne apucam si de treaba.
Am demontat modulul de gara si am rezemat plansetele de perete, am departat mesele ca sa facem doua ateliere de lucru si s-au distribuit sarcinile.

Lok asistat de tchisake (of, de ce nu-si schimba pseodonimul?), pe mine nu ma interesa operatiune, s-a apucat sa faca trasajul riglelor de brad pentru a fi taiate corespunzator

IMG_1291.jpg


Niste maini care au lucrat pana tarziu in noapte

IMG_1294.jpg


Eu cu Silviu urma sa intram in scena, diviziunea muncii, abia dupa ce se efectuau taieturile, pentru micile rectificari de suprafete necesare unei imbinari bune.

Dupa ce s-a luptat cu circularul la debitat riglele, COObra, a trecut la operatiuni de finete si a schimbat unealta.
Sub asistenta tacita a Iulianei si-a vazut de ale lui pana a dat gata toate lemnele.

IMG_1293.jpg


Am hotarat sa facem in total 8 blaturi pentru modulul de gara si modulul cu depoul.
Lucru finalizat cu succes. Nu le-am terminat, mai trebuie adaugate lateralele, deoarece orele erau deja inaintate.

Nu au lipsit chibitii cu indicatii pretioase gen “mai la stanga, asa este bine, vezi ca nu tii bine lemnul”. Norocul nostru ca isi stiau rolul de chibiti, probabil ca au fost si la poker, si au venit cu ciorapii spalati.

Dupa ce le-am terminat (80%) am pus mesele la loc, am pus doua blaturi, le-am acoperit cu polistiren extrudat (Depron) de 3 mm grosime si am refacut traseul. Depronul este de proba si pentru a schimba culoarea blatului cand se fac foto.
Daca va uitati la pozele de mai sus cu intrarea in gara sigur nu o sa va placa ceva.
Va las sa ghiciti.
Evident ca nici noua nu ne-a placut.
Ceva nu era de acolo asa ca am decis cu o majoritate covarsitoare formata din COObra, lok, Silviu, sesamcave si io, adicatelea cei ce au ramas sa lucreze, ca trebuie modificata breteau de intrare in gara.

Pentru unii, probail, drumul de la vorba la fapta este destul de lung dar nu pentru niste unii ca noi determinati sa faca sa iasa cat mai bine :D
Sarcinile au fost impartite urgent si sesamcave a luat freza si a inceput sa monteze biaxul reusind ajutat de COObra.
Lok si-a tras un scaun sub el, a pus macazele, incrucisarile cu macaz si incrucisarea la 30 gr incepand sa studieze de unde si cum sa taie.

IMG_1304.jpg


Desi am facut galerie sa nu inceapa sa taie din DKW si sa taie incrucisarea ca diferenta de pret este cea care impune ordinea operatiilor nu am avut cu cine ne intelege.
Zicea ca-l doare capul desi, mai devreme, se lauda ca i-a dat Gina o bulina si i-a trecut.
Nu l-am mai batut la ce-l doare si i-am dat concursul sa duca lucrarea la final.
Sesamcave nu mai prididea cu indicatiile, eu tineam freza, porneam si opream motorul dupa comenzile lui lok iar pe nenea Silviu il apucase sa faca curatenie.
Pe neobservate, chicotind in sinea lui, pas, pas, a bagat utilajul in priza si a apasat pe butonul magic incat ne-a umplut urechiele intr-un mod cat se poate de placut.
La auzul sunetului ne uitam sa vedem ce decoleaza apoi brusc, parca loviti de o revelatie, ne-am arucat ochii pe ceasuri si, intr-un glas, l-am rugat elegant sa renunte la a face curat deoarece altii poate dorm la ora aia.
Era trecut de ceasuriel 22:00.

Monstrul a fost oprit iar sesamcave s-a jurat pe rosu ca vine a doua zi, adicatelea astazi, ca are oarece treaba pe la club si cu ocazia asta da si cu aspiratorul. Evident, grijulii fata de avutul clubului, l-am sfatuit prieteneste sa nu dea cu el ca este posibil sa strice ceva si este mult mai practic daca doar aspira rumegusul de pe jos.

Intr-o armonie demna de o telenovela, episodul 3543, ne-am intors la dubla jonctiune care arata la acel moment de parca fusese lovita de un obuz :(

Din motive de motive COObra zice ca trebuie sa paraseasca onorata adunare.
Nu a plecat singur si l-a luat si pe sesamcave.

Pana la urma piesele componente ale bretelei s-au potrivit si imbinat fara problem si ne-am dus fuga sa vdem cum arata pe modul.

Cum a iesit?
Vedeti mai jos. Sesizati diferentele?
Intrarea in viitoarea gara acompaniata de cateva cotete :D

IMG_1313.jpg


IMG_1315.jpg


IMG_1316.jpg


Pentru discutii legate de macheta clubului va asteptam AICI

Dupa ce am mai contemplat putin ce am facut ne-am declarat multumiti si am hotarat ca este timpul sa plecam spre casele noastre.

Era trecut de ora 24.
 
macazul din dreapta,dupa ultima intersecti,din ultima poza,dadea mai bine daca era
curb.excelenta modificarea jonctiunii! :p
 
Salut all !!!
@ LDH,cred ca trebuia sa fii scriitor.Chiar ai stofa de narator !!! 8) 8)
Si acum,pun si eu cateva poz(n)e :D in completare:
--multa lume adunata:



-----materialele cumparate:





---- men @ work :D :






---....si iata si rezultatul muncii :




----"Smokers corner " :evil: :D :



---MAV M 62 Roco si BR 614 FLM ---HO --ambele sunt ale subsemnatului :D




Marius.
 
sandy a spus:
Salutare!
Ma obsedeaza de ani buni acel 781 Malaxa :lol: E cumva un produs al RomTrenModel?
Daca proprietarului ii trece prin cap sa-l vinda,asa-i ca imi dati si mie de stire? :D
Spor!

Pana ii trece in cap proprietarului desi ma indoiesc avand in vedere ca este al doilea vezi ca mai sunt scoase la vanzare pe ebay.de.

p.s.am uitat sa precizez ca amble motoare ale lui sesamcave, unul cu fuste si unul fara fuste sunt facute de RTM.
 
Intalnire 23 februarie 2008

Mei Robert!

Mai pupi tu savoniera mea electronica sa faci poze cand mi-oi vedea ceafa.

Pai e posibil nenea sa ne filmezi fara sa stim si mai ales sa dai pe post :-x

Ca sa nu mai spun ca ai vrut sa te pui bine cu Presul :D L-ai luat in prim plan cand a dat gaura aia scurta si stramba :aplauze:

Mai vorbim noi :skul:

De geaba ai instructia de semnalizare ca nu ai citit nimic din ea

 
interesant primul episod. asteptam cu nerabdare urmatoarele episoade. se anunta a fi o telenovela lunga, mai lunga decat a tinerilor si nelinistitilor si mult mai pasionala. :D