Diorama din Sinaia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
La diorama din cluj spre deosebire de a mea este ca in toate parsile de la intrare-iesire din pasaj, muntele vine prea drept nu are deformatii ceva si in plus tr sa iasa putin cu pasajul in exterior.In realitate poate sa pice toti bolovanii aceeia pe tren sa faca bumm.
Iar iarba este prea verde protacel.Poate se vede din cauza luminii.In rest este perfecta.
 
Detaliezi putin la ce pasaj te referi? ca nu imi dau seama, iarba e prea verde din doua motive, lumina de neon creata de becurile economice si din cauza ca e doar primul strat, se lucreaza mai multe etape pana la finalizarea vegetatiei, nu se poate dintr-o etapa.
 
Am inteles cu iarba.
La intrarea in tunele(pasaj subteran).Prea abrupt pleaca versantul pe verticala.Mai real ar fi sa mai se prelungeasca gunelul pentru ca pietrele sa nu cada pe sina.
Potisa te uiti lamie.Am incercat cat mai mult sa mai am un spatiu de la intrarea in tunel pana la versant.Adevarul este ca in 2 parti am si eu cateva probleme si vad ce mai fac.
Si ce nu-mi place la mine cat ssi la diorama voastra ar fi ca prea pleaca de la baza pe verticala am incercat sa micsorez cat mai mult.In re realitate se pune o plasa la aceasta inaltime iar la baza ceva sa opreasca bolovani sa nu ne trezim cu ei pe linie.
Astept sa vad cum o sa iasa la voi.
Ceea ce este extraordinar la voi ati facut un platou sus fascinant si mai ales bucata de sina care se sfarseste in pamant.
Foarte frumos.Spor la treba in continuare.
 
Exista in realitate tuneluri fata de care versantul pleaca destul de dur pe verticala, o situatie pe care o regasim si pe valea crisului, un loc extraordinar de frumos, unde peretii sunt abrupti si parca cresc de deasupra tunelului.
Calea serpuieste prin defileu, si de altfel este o placere plimbatul catre cabana pe linie, flancati de munte respectiv de apa 8)
 
Da nu am crezut ca poate exista asa ceva.Poate are numai roca,pana la urma si aia trebuia ancorata sau gasit o alta solutie dar vad ca se tine asa de mult timp.
Mai bine,ca as avea si eu cateva probleme dastea si incercam cat mai mult pozibil sa reduc asa ceva.Acum pot veni mai pe verticala cu versantul.
 
Daca as avea mai mult timp...Sa maifac cate ceva la diorama.Ma gandesc numai la ea,stiind ca diorama este acasa iar eu sunt la 110km si ajung o data la 2 saptamani.
Mai ma gandam la un lucru.Ce o sa facem atunci cand nu o sa mai existe trenuri care merg pe linie,poate sa mearga numai pe,, pasarele,,(nustiu cum sa le zic)asa cum merg in japonia.
Ce facem schimbam dioramele si trenuletele?
Apropo sie cineva cate lokomotive s-au produs pana acum?In mare.
Poate careva sa le aibe pe toate?
 
Sa va arat locul in care lucrez.
Este un baraj de priza pe langa Crevedia,ajutand la umplerea lacurilor din Bucuresti printr-un canal de beton.
Eu fac decat renovarea,barajul fiind din 1975
 
DSC00904.jpg
 
Florinn a spus:
Ok, am inteles,

treaba e ca daca nu as fi vazut in realitate exact aceasi situatie nu as fi acceptat sa facem asa, imi pare rau ca nu am poze de pe Cluj - Oradea ca sa vezi situatii si mai critice ;)

@Florinn
Cred ca faci referire la asta: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/steam/142/142-1.jpg e doar unul din ele
 
Aici vad ca faliile sunt indreptate spre corpul pasajului,daca erau spre intrarea respentiv iasirea din pasajul subteran s-ar desprinde si ar pica exact spre sine.
La noi nu are nici o forma m ai reala.Faliile de obicei stau de la 1 grad pana la 90 grade,depinzand de vechimea versantului.
Atunci cand mai sunt alunecari de teren avem de aface numai cu pamant si desigur ca aluneca in anumite conditii.
Am vrut sa dau o directie a faliilor dar nu prea am putut.
Nu sunt geolog cam asta cred din cate am ainvatat si am vazut.
 
Tot ce este aici este numai din infiltratii.
Am vrut sa fac si eu un baraj pe diorama am vazut la cineva dar ocupamult prea mult.