- 25 August 2007
- 3.677
- 644
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Si mai am o noutate: ultimul mohican cu cuple Fleischmann beneficiaza de azi de cuple Roco universale 8). Iata aici niste poze cu cuplele modificate:
Prima poza reprezinta o combinatie tare nastrusnica intre produsele firmelor Fleischmann, Piko si Roco. Adica vagonul din stanga este produs de Fleischmann, caruia i-am inlocuit cuplele originale cu altele Roco (port-cuple + cuple close universale), iar vagonul din dreapta este Piko, cu mecanisme close-coupling Fleischmann si cuple close universale Roco . Ultima poza reprezinta cuplele dintre cele doua vagoane cisterna Piko, vazute mai de aproape, cu lumina reamplasata .
De fapt, poate ca ati si recunoscut garnitura formata din cele trei vagoane Piko din vechea generatie (platforma cu tarusi si cele doua cisterne) dotate de mine cu mecanismele close-coupling Fleischmann si cu cuple close Roco Universale
Fata de mesajul anterior in care doar anuntasem posibilitatea inlocuirii cuplelor, noutatea consta in faptul ca respectivele cuple au si fost inlocuite si fixate definitiv la locurile lor 8) .
Prima poza reprezinta o combinatie tare nastrusnica intre produsele firmelor Fleischmann, Piko si Roco. Adica vagonul din stanga este produs de Fleischmann, caruia i-am inlocuit cuplele originale cu altele Roco (port-cuple + cuple close universale), iar vagonul din dreapta este Piko, cu mecanisme close-coupling Fleischmann si cuple close universale Roco . Ultima poza reprezinta cuplele dintre cele doua vagoane cisterna Piko, vazute mai de aproape, cu lumina reamplasata .
De fapt, poate ca ati si recunoscut garnitura formata din cele trei vagoane Piko din vechea generatie (platforma cu tarusi si cele doua cisterne) dotate de mine cu mecanismele close-coupling Fleischmann si cu cuple close Roco Universale
Fata de mesajul anterior in care doar anuntasem posibilitatea inlocuirii cuplelor, noutatea consta in faptul ca respectivele cuple au si fost inlocuite si fixate definitiv la locurile lor 8) .