Noutati Piko pe 2008

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
Am sa incept cu prezentarea modelelor noi:
La H0
BR 101 DB in gama Hobby
59440.jpg

SU 42 PKP Hobby de asemenea ,prezenta si intr-un start set cu vagoane PKP
59260.jpg

G 1700 (care trebuia sa apra anul acesta :? ) in diferite inmatriculari tot Hobby
59400.jpg

BB 66000 SNCF (aparuta chiar de anul acesta sub sigla SAI France) Hobby
96125.jpg

BB 67000 idem
95166.jpg


O surpriza placuta sunt vagoanele de calatori din gama hobby de 303mm lungime
yahoo.gif

SNCF Corail Vtu (la fel ca si cele doua locomotive aparute chiar de anul acesta sub sigla SAI France)

59600.jpg


Vagoane Silberlinge tot hobby dar de 303mm lungime
57651.jpg


Din gama profesionala putem remarca A4Ăź si AB4Ăź doua vagoane epoca II DR
53361.jpg

Si o cisterna de gaz in doua variante de inmatriculari
54650.jpg


La TT gama se extinde cu electrica BR151 DB
47200.jpg


Iar la G automotorul VT98
37300.jpg

si vagonul de marfa Eaos
37730.jpg


Cam aceste ar fi principalele noutati in rest aceleasi modele dar in alte inmatriculari.Intreaga lista o gasiti pe site-ul Piko de unde am luat si pozele prezentate mai sus.

Ii invit pe cei care doresc sa ii spuna parerea despre noutatile Piko si discutam despre ele.
 
Varianta full-size a cisternei de gaz se poate vedea zilnic, in mai multe exemplare, in Bucuresti Baneasa. Asa ca e potrivita dupa un Ea, Da sau Ldh.
 
Multumim,
Sint 3 lucruri intr-adevar de bagat in seama la PIKO(in opinia mea):
1.Noile preturi
2.Cartea "So baut man Modelleisenbahnen" care cred ca e extrem de utila pentru noi
3.Vagonul de bere"Budweiser Budvar"CSD ep III pe care l-as comanda chiar acum(se-aude,rally? :lol: ) fiindca mi-l doresc de o viata.
s :mask:
 
Nu stiu daca ati vazut noile preturi la Piko. Au crescut toate cu un 15-20%
Din ce am vazut o locomotiva cu abur ajunge si la 194 euro. Asta inseamna pret peste Roco si asemanator cu Fleischmann in conditiile in care calitatea a scazut dramatic in ultimii ani.
La sine si macaze preturile au ajung sa depasesca tillig ellite, sine net superioare.

Si asta in conditiile cresterii euro-lui. Sincer prevad o scadere dramatica a vanzarilor Piko
 
raman la parerea mea...Piko are mult de mers ca sa ajunga din urma Roco si
Fleischmann, la raportul pret-calitate
 
sandy a spus:
Nu te grabi,Ionut,stai sa vezi cu cit vor creste si ceilalti! :wink:

Din cate am inteles ceilalti producatori se vor incadra in cele 2-3% uzuale in fiecare an de crestere a preturilor. Doar Piko a crescut asa e mult pe fondul unor vanzari sub asteptari anul trecut.
 
060-EA a spus:
Cand Piko va turna in matrite in China si le va asambla in Romania probabil preturile vor scadea, dar asta e prea putin posibil.
Observati totusi o crestere a calitatii la unele produse hobby.
Observatia nu imi apartine, am citit-o pe cateva forumuri nemtesti.

Eu nu i-am oprit :)
Poate creste calitatea la hobby nu zic nu, dar a scazut la professional.
Adica eu am vazut BR58-ul de la ei la 190 euro acuma si era jale: plastic ordinar, tevi turnate din matrita.
Spre comparatie eu am luat G12 Baden (practic cam aceiasi locomotiva ) de la Roco la 170 euro calitate NET (si chiar e net) superioara.

Cat despre preturi la hobby observ electrice la aproape 100 euro :D Sa fim seriosi, asta e pret de locomotiva trix de metal sau roco professional
 
Nu ca as avea doar interese la bunele vanzari de Piko, dar anual, ei scumpesc cu 8-10 % :(
Sinele si macazele tocmai cu aceste procente sunt scumpite, din pacate apare si devalorizarea leului si enduser-ul trebuie sa suporte totul :-x
Dar sa nu exageram totusi, pana la preturi macaze tillig elite mai trec ani pana sa le ajunga.
Se poarta scumpirile, si MEHANO mi-a trimis noua lista , iar daca asta-i trend-ul cred ca vor urma si alti producatori... :roll:
Noch pastreaza preturile, sa vedem insa dupa Nuremberg... surprizele. ;-)
 
ma bag si eu, ca e pe gratis :D am remarcat si pe e-bay o tendinta de crestere a preturilor atit la second-uri la licitatie, cit si la produse noi cu pret fix. concluziile le trageti singuri.
 
Ionut,eu nu stiu ca in zilele noastre Piko sa fabrice BR 58 sau G 12 :?:
La urma urmei,cine e fan Piko,cred ca tot va scoate banii din buzunar.Nu uitati ca cei care au crescut cu Piko,fie in Romania,fie in alte tari,acum sint la virsta la care probabil conduc businessuri mari,deci sint in putere,asadar isi permit sa dea oricit pe acest fetis ce apartine de copilarie. :fluierat: Simpla speculatie.
s
 
@sandy: Nu prea... Eu sunt dezamagit de unele modele de la Piko in comparatie cu acelasi produs, dar din anii '80 (vagoane cisterna, loco.BR55, loco.BR89). Ca urmare am inceput sa cumpar si de la alti producatori (Roco si Fleischmann, de exemplu ;)).
 
In general daca vei compara modele din anii'80 diferentele erau uriase intre producatori,mai ales intre Piko(est-europa) si restul lumii.Dar ,comparind cu timpurile de azi,apar alte diferente.Eu am o E 03 de la Fleischmann de acu vreo 20-25 de ani si mi se pare un pic cam....trecuta bine.Si e Fleischmann.
 
Oricum cu mare regret trebuie sa constatam,la toti producatorii, o scadere constanta a calitatii cauzata de reducerea costurilor, mutarea fabricilor in locuri "exotice" dublata de o crestere foarte mare a preturilor.
Eu am doua vagoane Roco (de Talbot) unul de prin 95 cred ca care avea pretul de 20 DM pe el si 3 luate acuma la 21 euro bucata. Deci pret dublu (vagonul este EXACT acelasi) si calitatea mai slaba la cele noi (e drept ca nu foarte evident dar se vede o diferenta de plastic)
 
Referitor la parerea de mai sus, apropo de scaderea calitatii datorita nevoii de a micsora pretul, pot sa imi exprim nemultumirea in ceea ce priveste produsele Roco, ca un fost mare fan al vagoanelor de marfa Roco, acum sunt extrem de dezamagit de calitatea actuala a acestora, in special cele produse la Arad (am 7 astfel vagoane, toate sunt de o calitate mult mai proasta fata de alte produse roco mai vechi).

Oricum sunt putin cam off topic, putem deschide un subiect pe tema asta daca e cazul.