Discutii finaciare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

IonutTrif

Well-Known Member
Trenulist
22 Ianuarie 2016
1.040
3
Cluj-Napoca
YAHOO
ionuttrif
LOCATION
Cluj-Napoca
Hai sa comunicam aici mai usor diverse aspecte finaciare. Chiar daca threadul e un pic confidential ne laudam cu o transparenta desavarsita
 
In calitate de secretar al clubului fac un mic raport ca sa stim pe marti situatia financiara a clubului:

Cel mai important este ca suntem cu chiria la zi (platita pana pe decembrie inclusiv)

Pe decembrie au ramas restanti cu plata cotizatiei:

- Gabi Fodor 80 RON
- Dan 80 RON
- Florin 80 RON

maine pot sa va dau situatia exacta si pentru membri simpatizanti

Cu Gabi Todoran nu mai stiu care e situatia, stiu ca are probleme la firma asa ca nu il batem la cap.

Pe urma mai sunt anumite comenzi platite si care trebuie impartite intre Eusebiu, Sandy, Ionut si Florin:

- eu am platit 145 RON pentru mecanismele de + 34 RON aracet astazi
- Florin a platit 130 RON ... nu mai stiu :D

Am inteles ca si Sandy a platit o comanda. Va rog ca pana marti sa lamurim exact ce si cum ca se tot aduna si uitam care la cine trebuie sa dea.
Eusebiu a platit partea lui pentru comanda facuta de mine (fara aracet) si comanda lui Florin (bani sunt la mine)

Oricum avem in cont (la mine) 205 RON, daca se platesc restantele o sa avem app 450 RON.
Din acesti ani putem cumpara aspirator si trebuie sa vedem daca nu putem sa micsoram un pic cotizatia (80 RON e totusi o suma). Dar din pacate orice micsorare ne-ar aduce cam la limita cu banii si riscam sa intram in datorii ca si data trecuta
 
@Sandy: oricum niciodata nu am cumparat materiale din banii clubului.
Nu e cinstit pentru cei care nu lucreaza la diorama sau sunt mai mult interesati de trenuri reale, sau vin rar sa cumparam materiale.
Deci foarte important , repet, pentru diorama NU s-au cumparat materiale din cotizatii. Cotizatiile le-am folosit exclusiv la plata chiriei (500 RON) si la plata utilitatilor.

Si da, ai dreptate, cam inca 2-3 luni trebuie sa mai facem efort sa platim la fel cotizatia. Pe urma cine stie, poate gasim ceva sponsori mai consistenti .
Trebuie sa aduc din nou multumiri celor de la Trenas pentru sponsorizarea totusi consistenta facuta care cu siguranta ne va ajuta sa trecem peste iarna :D
 
Daca tot sintem la multumiri,atunci trebuie sa mentionez firmele Simsons,Denver,Legume Fructe si Europcar din Cluj care au sponsorizat cu sume cuprinse intre 250-500 RON si materiale pentru a pune la punct sala de sedinte. :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Pentru a obtine sponsori e necesar sa functioneze site-ul Asociatiei.Daca va merge,va promit eu ca vom avea sponsori.Deja am discutat cu 2 dar ...e nevoie de site.
 
Pai si eu sunt de acord , precum am spus sa mai tragem de noi macar 3 luni sa adunam un mic fond care sa mai scada presiunea chiriei de la o luna la alta.

Normal acuma , daca toata lumea plateste chiria (si ma indoiesc ca luna de luna o sa fie asa pentru ca e normal ca lumea sa aiba probleme) am strange din cotizatii 700 RON. Dar sunt membri ca si Marcel, Gabi T, anumiti membri simpatizanti de la care nu avem certitudinea plati regulate a cotizatiei. Deci 700 e cazul ideal.
Suntem 7 membri fondatori, daca reducem si cu 20 RON cotizatia (la 60 RON) pierdem 120 RON asa ca suma finala in cazul ideal se redue la 580 . Din care repet, 500 e chiria + cheltuieli.
Deci riscam sa fim la limita sau chiar sa reintram in datorii (cateva luni am putea completa cu ce avem acuma "pe stoc")

Deci balanta e foarte firava asa ca propun totusi inca 2-3 luni sa lasam asa. Cine stie poate mai gasim membrii noi, poate primim sponsorizari.
 
Site-ul devine vital. 200 RON e o suma neinsemnata pentru o firma, pentru noi e un balon de oxigen extraordinar.
Daca Florin nu reuseste sa iti faca timp , eu am un coleg de serv care ar putea sa ne faca , dar din pacate nu gratis. Nu o sa ne ceara nici pretul pietei da cel putin 400-500 RON cred ca tot trebuie sa platim altfel nu-mi permit sa-i cer acest favor.
E un subiect de discutat. Oricum daca ii oferim destule informatii in max 2 sapt putem avea site-ul. Evident ca putem discuta si de rate.
 
Eu am zis o suma aproximativa ca si punct de plecare. Avand in vedere ca ii sunt sef o sa mai "negociez" pretul. In plus tipul chiar face lucruri frumoase si am si eu ceva idei.
Actualizarea se rezolva cu o bere in plus si eu si Florin ce pricepem cat sa facem actualizari deci nu-i problema. Important e sa avem scheletul si primile pagini. Pe urma merge usor.
 
Problema e ca de multe ori nu ajungem, toti , sau ne apucam sa ne jucam. Mai bine sa punem lumea in tema, sa rumege ideea si sa discutam la concret marti :)
 
Uite am povestit cu tipul, si zicea ca daca e simplu fara baza de date in spate (eu propun sa pornim de la vechiul meu site de vanzari) imi cere simbolic 100 RON.
Daca povestim ce informatii avem nevoie, si pornim de la site-ul de care ziceam eu zic ca pe sapt viiotare il avem. In plus lucreaza cu mine si pot sa il ajut repede cu informatii sau idei.
Ce ziceti ?
 
AÂş putea să vă ajut cu un site basic (sau chiar cu bază de date în spate), din punct de vedere tehnic, chiar moca. Spun din punct de vedere tehnic, pentru că, cu partea artistică nu stau chiar bine :(.
DeÂşi având în vedere caracterul "donaĂžie" al acĂžiunii, nu ar fi gata de în două săptămâni :D
 
Domnilor, daca am zis ca fac site-ul, inseamna ca il fac !

Saptamana aceasta era in plan demararea actiunii, ca doar nu l-oi face de Craciun sau revelion!

Si doi la mana, deja amestecam borcanele pe prima pagina a subiectului cu discutii financiare, daca e sa dicutam de site, va rog sa deschideti alt topic.

ms.
 
Am discutat cu Florin exact situatia cheltuielilor legate de diorama asa ca maine facem lichidarea (eu, Florin, Sandy Eusebiu)

Am mai discutat un plan de reorganizare a cotizatiilor care o sa-l expunem maine. Mi se pare echilibrat si direct proportional cu implicarea la club.

Povestim maine la o bere si prezentam concluziile aici.
 
Astazi am a vut loc o sedinta (care va fi prezentata mai pe larg la sectiunea intalniri). Din punct de vedere financiar sau punctat:

- s-a stabilit ca cotizatiile sa ramana aceleasi: 80 RON membri fondatori, 40 RON membri activi si 20 RON simpatizanti (evident ca cine vrea sa dea mai mult e binevenit :D)
- din cauza ca Dan si Gabi F nu lucreaza la diorama si vin doar la intalniri am stabilit ca vor plati din ianurie cotizatia de membri activi
- speram ca pe viitor cheltuielile sa le platim usor printr-un numar mare de membri si nu printr-o cotizatie mare
- am reusit sa strangem restantele de pe decembrie iar unii au platit cotizatia pe ianuarie deja
 
O mica completare, s-au strans si banii pentru ultimile comenzi care au avut loc constand in materiale pentru diorama, si de asemenea sau strans bani pentru urmatoarea comanda busch care se face zilele acestea.

Cu alte cuvinte, stam foarte bine 8) .

As dori sa mai precizez inca o data ca sa nu mai fie dubii, toate comenzile care se fac pentru diorama, achizitionare materiale, etc, sunt suportate de Ionut, Sandy, Eusebiu si Florin, deci nu se ia nici 1 leu din banii de cotizatii.

Ciao.