E 69 - reconditionare (lumini,far central etc.)

Lucrari asupra locomotivelor, metode, tips& tricks, etc.
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Vin Ian 04, 2008 2:11 am

a existat cumva un diesel care sa fi avut cam aceeasi caroserie cu E 69?
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Vin Ian 04, 2008 12:12 pm

NU, numai PIKO a facut asa ceva pentru gama Junior sau Hobby, cum vrei sa-i spui
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3316
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Ian 08, 2008 2:11 pm

Pe [Link Removed for Guests] am gasit imaginea la care ma refeream:
Imagine
Totusi, ai si tu dreptate, lok :). De cand a fost fabricata, aceasta simpatica locomotiva a fost modernizata de cateva ori, asa ca si luminile ei au cunoscut diverse moduri de functionare; pe [Link Removed for Guests] se pot gasi mai multe despre ea.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
alexvusdea
Mesaje: 329
Membru din: Joi Aug 04, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de alexvusdea » Mar Ian 08, 2008 2:33 pm

Poate are cineva idee de ce luminile de la una din E69 palpaie galben rosu porocaliu in timpul mersului? Poate fi de la motor, vreo belea?
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3316
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Ian 08, 2008 2:46 pm

Motorul de curent continuu in functiune genereaza "varfuri" de tensiune de polaritate opusa celei de la sine, care pot sa aprinda farurile LED rosii de la capatul celalalt al locomotivei. Durata acestor varfuri de tensiune este foarte scurta, motiv pentru care aceasta clipire a farurilor opuse nu se observa daca acestea sunt dotate cu beculete, fiindca acestea au inertie termica.
Deci nu-i cazul sa-ti faci probleme, este ceva normal.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Mar Ian 08, 2008 11:12 pm

@MPU Superb site-ul cu E69. Din pacate in pozele din 2006 arata un pic mai neglijata . Oare acum cum arata aceasta locomotiva acum ? Cat priveste iluminatul .... cred ca au suferit atatea schimbari in decursul timpului , ca ar merge orice . Epoca sau contextul in care va apare locomotiva pe diorama poate sa hotarasca cum vor fi in final .
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Ian 08, 2008 11:21 pm

kablu scrie: Epoca sau contextul in care va apare locomotiva pe diorama poate sa hotarasca cum vor fi in final .
Mda, asa ar trebui sa fie dar este numai teorie.
Crezi ca a gandit cineva de la inceputul inceputului ce epoca-si alege?
Pana sa-si aleaga a si facut locomotiva, si nu ma refer special la E69, ca s-o puna intre epoci :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Lun Feb 11, 2008 10:51 am

Pe repede inainte:

[Link Removed for Guests]

Inca nu am masurat dimensiunile :( . Dar se poate realiza "la fata locului"
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Feb 11, 2008 11:34 am

Poate ne dai, totusi, niste cote.
Este mult mai simplu.
Mai sunt niste scarite laterale la masina!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Mar Feb 12, 2008 11:37 am

Promit ca le masor azi si le dau. Eu sunt fericitul posesor al unui E69 aflat intr-o forma excelenta.
......................................................
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Mie Feb 13, 2008 8:12 pm

Sa nu rideti de schite :-)
Scarile sunt perfect simetrice, chiar daca desenul nu o arata :-)
Ca sa se scape de stresul prinderii scarilor, e mai buna prinderea lor de sasiul locomotivei. In versiunea originala (ca cea din poza) de cite ori deschizi carcasa, zboara scarile. Ele erau prinse de partea de sus.

[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Feb 13, 2008 9:18 pm

Nu radem de schite dar ne ofticam ca nu este poza mai mare si facuta fara blitz :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Joi Sep 03, 2009 6:58 pm

Noua locatie [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de locomotive, constructie de la zero”