E 69 - reconditionare (lumini,far central etc.)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@coobra
da de ce ai tu 2 si eu nici una?
:roll:
Cand esti tanar , nu poti sa le ai pe toate, ca-ti pierzi interesul pt viata... :D :D :D Adica si vila, si nevasta si masina noua VS toate trenuletele frumoase.
Cand ajungi la varsta mea, poti sa le ai pe toate ... dar dispare interesul :| pt mare parte din posesii :p asa ca-i mai bine sa-ti lipseasca una-alta :D :D :D
rally
Ps>>> Preluate din " Putul Gandirii " :evil:
 
asta e deja 'gindire cu premeditare' :D :D :D

si acum mareata piatra pt e 69. nu a avut niciodata lumini rosii. mai ales cea verde. fiind epoca 2 respecta instructia de semnalizare de atunci. adica, la farul din dreapta spate se punea un filtru de culoare rosie cind mergea singura. si atit. vezi si istructia aici

in rest, foarte frumos lucrat si ingrijit.
 
te rog. insa fii atent la epoci. in fiecare epoca a fost cite o instructie de semnalizare. in nici un caz la farurile - de fapt felinarele - pe care la are nu se aprindea lumina rosie automat.
 
Pe aceasta pagina am gasit imaginea la care ma refeream:
E169_005-6.jpg

Totusi, ai si tu dreptate, lok :). De cand a fost fabricata, aceasta simpatica locomotiva a fost modernizata de cateva ori, asa ca si luminile ei au cunoscut diverse moduri de functionare; pe acest site se pot gasi mai multe despre ea.
 
Poate are cineva idee de ce luminile de la una din E69 palpaie galben rosu porocaliu in timpul mersului? Poate fi de la motor, vreo belea?
 
Motorul de curent continuu in functiune genereaza "varfuri" de tensiune de polaritate opusa celei de la sine, care pot sa aprinda farurile LED rosii de la capatul celalalt al locomotivei. Durata acestor varfuri de tensiune este foarte scurta, motiv pentru care aceasta clipire a farurilor opuse nu se observa daca acestea sunt dotate cu beculete, fiindca acestea au inertie termica.
Deci nu-i cazul sa-ti faci probleme, este ceva normal.
 
@MPU Superb site-ul cu E69. Din pacate in pozele din 2006 arata un pic mai neglijata . Oare acum cum arata aceasta locomotiva acum ? Cat priveste iluminatul .... cred ca au suferit atatea schimbari in decursul timpului , ca ar merge orice . Epoca sau contextul in care va apare locomotiva pe diorama poate sa hotarasca cum vor fi in final .
 
kablu a spus:
Epoca sau contextul in care va apare locomotiva pe diorama poate sa hotarasca cum vor fi in final .

Mda, asa ar trebui sa fie dar este numai teorie.
Crezi ca a gandit cineva de la inceputul inceputului ce epoca-si alege?
Pana sa-si aleaga a si facut locomotiva, si nu ma refer special la E69, ca s-o puna intre epoci :D
 
Promit ca le masor azi si le dau. Eu sunt fericitul posesor al unui E69 aflat intr-o forma excelenta.
......................................................
 
Sa nu rideti de schite :)
Scarile sunt perfect simetrice, chiar daca desenul nu o arata :)
Ca sa se scape de stresul prinderii scarilor, e mai buna prinderea lor de sasiul locomotivei. In versiunea originala (ca cea din poza) de cite ori deschizi carcasa, zboara scarile. Ele erau prinse de partea de sus.