Pok a spus:@sir vaska
Ai dreptate... Âşi nu SecĂžionarea este necesară pentru a evita scurtutile cauzate de prezenĂža a două locomotive în buclă sau prezenĂža unei locomotive pe o secĂžiune "necirculabilă".
De ex. dacă o locomotivă a parcurs intervalul A-C, C-B Âşi se deplasează pe distanĂža B-C Âşi o altă locomotivă ar vrea să se deplaseze pe distanĂža C-B, dacă n-ar exista secĂžiunea 2 (scoasă de sub tensiune) s-ar produce un scurt. La fel, chiar dacă n-ar exista o a doua locomotivă Âşi locomotiva noastră s-ar deplasa pe distanĂža C-B în condiĂžiile în care macazul B ar fi deschis spre A Âşi nu spre C cum ar fi normal, s-ar produce un scurt.
Cu alte cuvinte este o buclă sigură care elimină orice posibiliatate de scurt. ÂŞi asta vroia Bogdan, nu? Toată securizarea se poate efectua cu 4 perechi de clipsuri de legătură din plastic, un releu electric sau mecanic legat la macazul B Âşi ceva cabluri pentru realizarea legăturilor electrice...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.