Salut frati de "suferinta"
(si de bucurii in acelasi timp
)
Ieri a fost o zi istorica.
Multumita lui
rally, am devenit fericitul posesor al unui set nou Mehano.
Chiar daca doar din gama hobby; a fost asteptat 30 ani si asta nu-i putin. Era prin '78 cand un prieten din vecini (care avea rude in Germania) a primit un set cadou; si ce set.....
- bineinteles ca ma mai chema sa ne jucam cu el (era ceva de genul scos din cutie, montat jumate de ora, rulat 20 min, bagat in cutie) darasta n-a facut decat sa arunce paie pe foc.
Revenind la setul de fata e un "Euro special" - si chiar daca nu se apropie de standardele pretentiosilor - la o loko + 4 vagoane pe boghiuri se chiama ca e o garnitura feroviara in toata puterea cuvantului (pe multe rute de la noi circula garnituri formate din 2-3 vagoane; si nu ma refer aici la automotoare -Brad/Arad e un exemplu in sensul asta.
Nu o sa intru in toate detaliile, dar pot sa spun ca (lasand deoparte chestii mai importante) l-am instalat imediat si i-am dat drumul........... Si am inteles imediat de ce insemna asade mult pentru mine :x . Stand in mijlocul ovalului auzeam tacanitul ritmat al rotilor; acel "glas al rotilor de tren" , si chiar mai mult, reverberatia prin sina a acestora care se auzea clar, cind trenul se afla in partea cealalta a circuitului. Era un "sound" familiar si cu o personalitate aparte....Ce sa mai vorbim.
Bineinteles ca aspir la gama profi, dar inceputul este intotdeauna mai greu; si in acelasi timp mai emotionant. Primul lucru pe care l-am constatat e ca trebuie sa-mi lungesc circuitul (la urma urmei rostul unui tren e sa aiba un traseu- sa vina de undeva si sa se duca undeva) Ca atare am decis sa ma axez in viitorul apropiat pe achizitia de sine -in special.
Legat de forum, ale carui subiecte le-am rasfoit (si nu numai) , pot spune ca e o treaba tare faina - felicitari initiatorilor si succes membrilor. E o placere sa regasesti pasionati ai aceleiasi "maladii"
Succese tuturor!!!!!!!