Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si mai am o noutate: ultimul mohican cu cuple Fleischmann beneficiaza de azi de cuple Roco universale 8). Iata aici niste poze cu cuplele modificate:

Prima poza reprezinta o combinatie tare nastrusnica intre produsele firmelor Fleischmann, Piko si Roco. Adica vagonul din stanga este produs de Fleischmann, caruia i-am inlocuit cuplele originale cu altele Roco (port-cuple + cuple close universale), iar vagonul din dreapta este Piko, cu mecanisme close-coupling Fleischmann si cuple close universale Roco :D. Ultima poza reprezinta cuplele dintre cele doua vagoane cisterna Piko, vazute mai de aproape, cu lumina reamplasata ;).
De fapt, poate ca ati si recunoscut garnitura formata din cele trei vagoane Piko din vechea generatie (platforma cu tarusi si cele doua cisterne) dotate de mine cu mecanismele close-coupling Fleischmann si cu cuple close Roco Universale :D
Fata de mesajul anterior in care doar anuntasem posibilitatea inlocuirii cuplelor, noutatea consta in faptul ca respectivele cuple au si fost inlocuite si fixate definitiv la locurile lor 8) .
 
Santierul de la Caile Ferate "La Ursu" a avansat foarte repede, astfel incat azi s-a putut face receptia garii 8)

Ca orice gara care se respecta, gara Kirchbach este dotata cu ceas, copertina, banci, lampi etc.
Intrebare de baraj: stie cineva ce anume este obiectul gri de langa bancuta din pozele 1-2-3-4? :D
 
Intrebare de baraj: stie cineva ce anume este obiectul gri de langa bancuta din pozele 1-2-3-4?
Cred ca este un dispozitiv de comunicatie(un fel de telegraf) cu cantoanele din capetele garii de unde se schimba macazele si semafoarele.
Arata foarte bine gara
sign0098%5B1%5D.gif
mpursu, dar as vrea sa vad o poza mai de ansamblu
 
este o gara foarte frumoasa.

1. cred ca acea chestie de langa bancuta este un dispozitiv special unde functionarii cailor ferate se dau cu capul ori de cate ori intarzie trenul :D

2. serios vorbind acum. felinarul din curtea garii lumineaza sau e doar de decor?
daca e de decor, te-as sfatui sa cumperi unul functional de la Rally si sa-l inlocuiesti.
 
Felinarele sunt toate de decor, dar am inceput sa ma gandesc cum sa iau in calcul posibilitatea inlocuirii lor cu altele functionale :D.
In interiorul celor trei corpuri de cladire sunt locasuri pentru dulii + beculetze pentru iluminare; producatorii au avut o idee tare nastrusnica pentru iluminarea garii, pe care o sa o comunic la momentul potrivit ;). In plus, mai am si eu niste idei nastrusnice in acelasi scop, deci... aveti putintica rabdare 8).
 
nu inlocui felinarele....gaureste-le si baga becuri in ele
eu asa am facut cu cele de la kibri,si sunt tare multumit de treaba :D
 
"Chestia" gri de pe peronul garii este de fapt "Soneria" care avertizeaza calatorii ca in curand v-a sosi un tren in gara . Este specifica garilor din Anglia - ma refer la perioada "fumeganda" nu acum in noua era a "avioanelor fara aripi si cozi" :twisted:
 
La ceas tainic de seara, in gara soseste un tren nostalgic, tractat de simpatica si binecunoscuta aburoasa BR03 :)

Probabil ca deja ati recunoscut poza din editia ianuarie a concursului de aici 8). Intre timp am reusit sa iluminez gara, cu ajutorul a trei LED-uri albe de cate 8mm plasate fiecare in cate un corp de cladire. La vreme de zi, lumina ferestrelor abia se vede, insa adevarata "magie" iese la iveala numai seara :).
 
Cate vagoane are acest tren de marfa? Exact 15 :D
1 - vagon cu pereti culisanti Roco (premiul meu la editia lunii ianuarie 2008 a concursului foto de aici)
2 - cisterna Roco
3 - cisterna Piko
4 - vagon descoperit Fleischmann, incarcat cu cazanul si cabina unei foste BR55 Piko
5 - vagon frigorific Roco
6 - vagon de marfa inchis Roco
7 - vagon de marfa inchis Roco (diferit de cel anterior)
8 - vagon de animale Roco
9 - vagon descoperit Roco
10 - vagon buncar Roco incarcat cu piatra
11 - vagon buncar Roco incarcat cu piatra (diferit de cel anterior)
12 - vagon cisterna Piko
13 - vagon cisterna Piko (difera numerele aplicate de mine :D)
14 - vagon platforma Piko, incarcat de mine cu osii de BR55
15 - vagon acoperit Lugoj, vopsit maro-lucios Revell si dotat cu roti cu spite Piko si cuple Piko
 
:aplauze: super garnitura ,iar "premiul"chiar ca este lung ca o zi de post :confused: ,frumoasa garnitura ,imi plac vagoanele 8)
 
Admirand eu trenurile preumblandu-se agale pe liniile Cailor Ferate "La Ursu", m-am apucat sa compar rotile, osiile si boghiurile acestora.
Osii simple: vagon thunderbox Piko, cisterna Piko, platforma Piko, vagon de marfa Roco si... vagon de marfa Lugoj (cu osie Piko :D)

Boghiuri ale vagoanelor de calatori: modernisierungs Piko, expres Tillig, restaurant Tillig

Boghiuri ale vagoanelor de marfa: vagon cu pereti glisanti Roco, cisterna Roco, vagon buncar Roco, cisterna Piko, vagon de marfa deschis Fleischmann

Toate sunt frumoase si ingrijit realizate, asa ca nu ma apuc sa fac niciun fel de clasament 8).
 
mi se pare mie sau ai facut poze la osii si boghiuri pe un macaz triplu?
in realitate nu este permisa stationarea materialului rulant pe macaze :D
amenda! :evil:
 
Ca urmare a unui schimb reciproc avantajos, la Caile Ferate "La Ursu" a sosit o simpatica locomotiva electrica BR254 "Arco", realizata de Piko.

Atat fostul posesor, cat si eu recunoastem ca am umblat la lumini :D, in sensul ca beculetzele au fost inlocuite cu LED-uri, dar eu intentionez sa inlocuiesc schema initiala 3 galbene / stinse cu 3 galbene / 2 rosii 8). Deja mi-am si imaginat cum voi face; realizarea practica va fi... cand voi avea timp :).