Robert si diorama lui

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
LDH a spus:
Nu merge

Ca sa mearga procedezi asa:

Scrii:

si scrii

revii in photobuchet dai cilk dreapta pe poza mica, proprietati si copiezi adresa pe care o adaugi dupa [img]

inchizi tot adaugand dupa adresa pozei mici



ATENTIE!

Totul se scrie fara pauze

Succes!

Multumesc frumos, LDH! Am sa incerc si varianta ta si am sa folosesc varianta mai usoara! :D

Cu respect,
 
Robert,

Uite cam cum trebuie sa arate un modul.
Aici este la TT si de aceea are numai 40 cm latime.
Pentru H0 avem 60 cm. Lungimea? Cat sa poti sa-l transporti fara probleme :D

http://www.volny.cz/vacek/moje_prace/E04_modul_smcr_tt.html

Nu trebuie sa intelegi ce scrie ca si eu am inteles ce au uitat cehii :D dar pozele spun totul.
 
Am nevoie si eu de ajutorul vostru! Doresc sa fac un modul de 2 m x 60 cm care sa fie un asa zis depou.
Doresc sa-mi spuneti care din cele doua variante de mai jos este mai Ok.
Sau daca aveti o idee mai buna va rog sa-mi spuneti.

Va multumesc frumos!

Varianta 1:
IMG_2372m.jpg


Varianta 2:
IMG_2375m.jpg




Cu respect,
 
ca si silviu, votez pentru a doua. ai mai multe posibilitati la a doua si e mai interesanta incrucisarea de sine.
 
LDH a spus:
Multumesc pentru invitatie,

Eu vin mai intai cu intrebari:

1.Ce se intampla dupa turnul de control, in josul imaginii?
2.Ce-i cu linia dubla plasata intre remiza si rampa de marfuri?
3.Unde duc liniile de la un capat si de la celalalt capat?


1. In josul imaginii cele doua linii din dreapta merg spre gara. Linia din stanga jos se va opri langa cladirea de alimentare cu apa.
2. Intre remiz si rampa de marfuri se pun capete de linii.
3. Doresc sa fie un depou separat de gara.

Cu respect,
 
Pai daca este asa atunci parca-i pacat sa strici inca doua macaze si o incrucisare ca sa faci o dubla jonctiune care nu foloseste la nimic.

Manevra pentru a intra pe linia din stanga jos care o sa primesca o coloana hidraulica si, probabil, o statie de nisipare in capat este foarte simpla. Tot trebuie facuta alimentarea locomotivei si dupa aceea remizarea caz in car la plecare se duce direct spre gara.

Mai repede as pune macaze de trecere de pe prima linie din dreapta turnului (numarand de la stanga la dreapta) pe linia care duce la rampa de marfa.
In caz contrar sunt obligat, pentru a gara vagoane la rampa, sa intru permanent pe linia cea mai din stanga jos.

Cam asta ar fi logica mea pentru functionarea schemei.
 
alexvusdea a spus:
A 2-a fara dubii.

De ce nu va invatati sa argumentati optiunile sau deciziile?

Oti fi cu totii sefi si nu obisnuiti sa dati explicatii :D

Fara argumente sau explicatii alegerea facuta este subiectiva, adica-mi place mie: Silviu, LA sau Alex, si de aceea am ales-o, adica ... aia este buna ...

De ce e buna si inca fara dubii?
 
Prima este mai buna, dar as inlocui incrucisarea simpla de langa turn cu una cu macaze. Cam atat.
"Parerea mea"! :wink:
 
dac a spus:
Prima este mai buna, dar as inlocui incrucisarea simpla de langa turn cu una cu macaze. Cam atat.
"Parerea mea"! :wink:

Acolo va fi un DKW, dar in lipsa de el am pus de proba o incrucisare de 15 grade.

Multumesc frumos!
 
LDH a spus:
Pai daca este asa atunci parca-i pacat sa strici inca doua macaze si o incrucisare ca sa faci o dubla jonctiune care nu foloseste la nimic.

Manevra pentru a intra pe linia din stanga jos care o sa primesca o coloana hidraulica si, probabil, o statie de nisipare in capat este foarte simpla. Tot trebuie facuta alimentarea locomotivei si dupa aceea remizarea caz in car la plecare se duce direct spre gara.

Mai repede as pune macaze de trecere de pe prima linie din dreapta turnului (numarand de la stanga la dreapta) pe linia care duce la rampa de marfa.
In caz contrar sunt obligat, pentru a gara vagoane la rampa, sa intru permanent pe linia cea mai din stanga jos.

Cam asta ar fi logica mea pentru functionarea schemei.


Asa am sa fac! Multumesc frumos!
 
Pai eu n-am cum sa zic ce-i place altuia... S-a cerut o parere, am aruncat si eu o vorba. Ca si argument: fata de prima varianta , in a 2-a exista un acces in plus la linia 3 si asta mie mi se pare important. E bine sa nu fi obligat sa ajungi la o linie numai printr-un loc ci sa ai posibilitatea sa vii pe unde vrei...

...prin manualul de a 3-a parca, la finalul unui enunt de problema scria "Justificati raspunsul!"... Credeam ca am scapat de scoala... :evil:
 
Mai adaug si eu un mic comentariu . Daca lasi peronul si acel sopron in spatele lui ( sper ca am vazut bine :roll: ) la linia 1 .... cred ca nici o varianta nu este plauzibila :-?
In rest parca prima versiune ar fi mai interesanta , dar cred ca 2 DKW-uri pot genera multe probleme .... si parca imi aduce aminte de o poza din catalogul TILLIG ELITE de la pagina 3 , dar acolo este doar 1 DWK si o singura linie pentru hambarul de locomotive :| .
Sincer si eu cochetez cu o idee de genul asta ;-) ;-) dar mai vad eu cu va fi si cu ce sine 8)
 
kablu a spus:
Mai adaug si eu un mic comentariu . Daca lasi peronul si acel sopron in spatele lui ( sper ca am vazut bine ) la linia 1 .... cred ca nici o varianta nu este plauzibila

Acel peron este un peron pentru descarcat marfuri deci merge cu "sopronul" care este un foarte frumos depozit cu rampa acoperita.

Alex, dac

Atentie ca este vorba de linii pentru garare si numai doua linii, cele din dreapta jos pleaca spre viitoarea gara.
Considerati ca ce se vede pe modul, cred ca asa a gandit si Robert, este o extensie a unei gari terminal.