Intalniri intre pasionati la Cluj - imagini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Intalnirea de saptamana trecuta s-a tinut vineri.

Din pacate multi nu au putut veni vineri, totusi au fost prezenti Sandy, Dan, Cristi si eu.

S-a lucrat pe 2 fronturi, la diorama si in atelier, unde Sandy impreuna cu Cristi, au
construit o diorama de testat/rodat locomotive, nu de alta, dar de multe ori lumea era ofticata ca din pricina unor lucrari la diorama mare, aceasta era temporar neutilizabila. Eu zic ca ideea lui Sandy a fost foarte buna.

Constructia, sau folosit sine roco cu terasament de cauciuc si blatul rezultat din distrugerea dioramei lui Eusebiu :lol: :



Rezultatul final:



Diorama a fost amplasata in sala de sedinte.

Bineinteles ca vom pune si putina iarba sa nu ramana lemnul gol, oricum ideea e sa nu pierdem prea mult timp cu aceasta diorama si prea multe materiale, scopul este doar sa fie cat mai practica in a testa/roda locomotive noi.

Sandy incantat de noua "jucarie" :



un canton foarte interesant construit de Sandy:



Una peste alta, ce avem foarte mult de castigat din asta, este faptul ca acum, cand vine un membru nou avem ce sa ii aratam, avem o diorama N functionala, avem o diorama HO functionala si o diorama HO in cosntructie.

Ne revedem miercuri!
 
Salut

in cateva cuvinte ce s-a intamplat ieri,
au fost prezenti la intalnire Sandy, Eusebiu, Radu G, Dan si eu. Multi absenti motivati.

Totusi, nu s-a stat, s-a muncit.

Cel mai nou "vizitator", domnul Radu Gogan a spus ca vrea sa lucreze la diorama, asadar i-am sugerat ca am avea nevoie sa vopsim sinele.. ce a urmat.. eu am fost foarte impresionat de rabdarea de care a dat dovada si de calitatea lucrarii (poze curand), deocamdata o poza cu Radu la lucru:



Sandy a innegrit in continuare tunelurile, poze nu va dau acum, doar la gata.

Eusebiu a vopsit si el ceva sine:



Deja suntem convinsi ca e defapt o clona a lui Eusebiu si nu el in persoana.

S-au mai achizitionat materiale, altele sunt pe drum:



Eu m-am muncit la pus pietrish in mai multe zone pe diorama, doar cateva poze acum, voi reveni cu detalii:

La inceput:



La final:



Va urma inca o zi de lucru azi, voi reveni cu un articol la subiectul dioramei.

Am fost cam putini saptamana asta, lucru totusi care nu reflecta realitatea, se pare ca pe zi ce trece ne inmultim, iar dupa marea veste pe care am primit-o azi dimineata cum ca la Cluj s-a deschis un magazin de trenulete, lucrurile nu au cum sa mearga decat in directia buna ;-) .

Urmatoarea intalnire oficiala va fi miercuri, saptamana viitoare, totusi cine vrea sa vina si azi e binevenit, de asemenea pentru sambata sa dea un telefon cine vrea sa vina.

ciao.
 
Salut.
in urma cu 1 saptaman la Cluj a avut loc o "intalnire" de vagoane CFR marfa, asa ca nu au scapat nefotografiate iar eu va prezint, cu intarziere, un reportaj interesant.

Voi incerca sa imi imaginez un marfar real care traverseaza diorama noastra, focusul va fi pe vagoanele CFR.

Uite-l aici intrat in gara lui Ionut si traversand-o fara oprire, pe o linie secundara, oricum nici nu ar fi putut opri pentru ca nu ar fi incaput in gara:



Trenul are in compunere vagoane de marfa ggs, esx:



Trenul intrand in primul tunel:



Cineva face si o poza de pe peron:



Continuam cu o poza ce surprinde trenul undeva intre tunele 1 si 2:



si apoi iesirea din tunelul nr 2, sub pod:



Asa cum am spus, focusul este pe vagoane, de aceea nici nu am pomenit de locomotiva, totusi, sa inchidem putin ochi si sa ne imaginam ca trenul este tras de o locomotiva DA 60 inmatriculata la CFR Marfa.

Trenul is continua drumul serpuind prin relieful muntos, spre urmatoarea gara:



Si iata-l aici traversand gara mixta Ho/Hoe:



Intra pe abaterea ce duce spre triajul de marfa:



Ajunge la intrarea in triaj:



Si inainteaza pe linia cea mai lunga din triaj:



Opreste pentru a schimba sensul de mers, multi au spus ca triajul e prea lung, se pare ca nu e :) , practic trenul nu poate stationa foarte mult timp din cauza ca ar bloca activitatea in triaj:



Se muta locomotiva si se pregateste de plecare:



Trenul isi continua drumul, aici traverseaza magistrala principala si se indreapta spre destinatia finala:



Deocamdata pot doar sa imi imaginez cum va arata aceasta zona cu relieful facut, cu vegetatie, cu instalatii feroviare functionale:



Sper ca v-a placut pictorialul, acum lasand povestea la o parte, o mica prezentare a noului vagon CFR Marfa produs de Klein:



Din pricina aparatului nu am reusit sa fac niste poze foarte bune, pot doar sa va spunca inscriptiile sunt excelente, la capete mai apare o inscriptie care aici nu se vede, "bun pentru cereale"

Close coupling:



De asemenea de remarcat rotile inchise la culoare si acoperisul patinat foarte frumos.

Vagonul esx tot de la klein, pe care l-ati mai vazut si cu alte ocazii:



Vagonul ggs vine si cu niste mici accesorii ce trebuiesc montate:



Eu, unul declarat anti vagoane pe osii, trebuie sa recunosc ca aceste doua modele mi-au depasit asteptarile, iar compunearea unui marfar cu un numar insemnat de vagoane creaza o imagine impresionanta. Sa vina si locomotivele romanesti!

Fara a dori sa supar pe nimeni, trebuie sa mentionez ca aceste doua modele s-au facut datorita proiectului si efortului financiar al firmei MINITECHNIK.

Asteptam si alte modele romanesti.
 
Salut.

Cu o saptamana intarziere, prezint eveimentele ce au avut loc la ultima intalnire si anume miercuri 28.11.2007.

Colegii au ajuns pe rand si s-au pus pe distractie, pe diorama de incercari deoarece la diorama mare se lucreaza.

Sandy a adus de acasa un BR03 de piko si un BR03 fleishmann, sa le faca o mica comparatie.



(poze facute de Sandy)





Ii astept pe baieti sa vina cu impresii de pe urma comparatiei.

A mai fost prezenta si o elvetiana:



Un BR84:



Si o exceptionala locomotiva seria 101, de la Fleishmann:





Detalii si detalii sub locomotiva:



Diverse instantanee surprinse:



Prezenta:



Urmatoarea intalnire e chiar azi :wink:

Ciao.
 
Salut,
cateva relatari de la intalnirile de saptamana asta.

Ne-am vazut cu mic cu mare marti de data aceasta, a venit multa lume, totusi altii au fost absenti.

Am pus la fiert o cana cu vin:



si ne-am pus pe treaba.

Sandy s-a drogat toata ziua cu vopsea, a dat primul strat pe stancile dintre HOe1 si HOe2:



In sala de sedinte lumea s-a pus pe distractie:



S-a adus si ceva material rulant, pentru inceput, o comparatie intre 2 modele E93 de la piko :



 
Dan testeaza modele, Sandy mai face pauze la droguri:



Prezent si un BR185 de la Trix, carcasa din metal, excelent realizat, si se pare ca va intra in posesia mea :lol:



Alte modele:



Alte imagini surprinse la intalnire, cei mai noi membri Lucian si Radu:



 
Si ca sa mai ia o doza, Sandy a manzgalit stancile lui Alin:



si podul:



La categoria "alte ciudatenii", ultima achizitie a lui Sandy:



Eu am continuat achizitia de cisterne, inca nu am zis, dar obiectivul meu, printre altele, este sa imi "adun" un marfar de cisterne, iata niste poze:



Care e diferenta intre aceste 2 modele? Ele exista la fel si in realitate sau e ceva smecherie de la ROCO?:



Prezenta:



Urmatoare intalnire oficiala probabil ca tot marti va fi, si bineinteles cea de azi cand vor fi prezenti printre altii Bogdan de la Brasov si Oliviu din Deva.
 
asa da. acum m-am lamurit si eu. credeam ca Florina este defapt Florin, dar cum colegii de suferinta glumesc adeseori,i-au mai adaugat un "a".
 
Din pacate azi am avut mare ghinion la club, a fost luat curentul pe strada clubului vreme de cateva ore, din aceasta cauza, concursul de facut stanci a fost anulat, o forta malefica a fost probabil impotriva acestui lucru :D, intalnirea s-a tinut la o cafenea vizavi de club unde am stat la povesti si ne-am chiorat pe geam cu speranta de a vedea lumina aprinsa la club. Au fost prezenti Bogdan de la Brasov, Sandy, Fleishmann si eu, au mai trecut pe la club Dan si Alin, ar mai fi trebuit sa vina Oliviu si Ionut.

Incercam sa salvam ziua maine, insa din pacate multi nu vor mai fi disponibili.
lupul_alb a spus:
asa da. acum m-am lamurit si eu. credeam ca Florina este defapt Florin, dar cum colegii de suferinta glumesc adeseori,i-au mai adaugat un "a".

Nu esti primul :D

@Mircea, te rezolv pe data viitoare.
 
sa urmariti forumul pentru ca am sa anuntam intalnirea. Din cate am vazut Sandy prefera lunisaptamana viitoare.
 
Numa putin :)...saptamanal avem intalnirea "oficiala" dar , precum s-a scris mai sus regulat se merge la club pentru lucru la diorama. Asa ca nu dispera, de gasit tot ne gasesti macar o data pe sapt. De exemplu chiar acuma este cineva la club , deci daca vrei sa mergi suna-l pe Florin (vezi numerele mai sus)
 
Deoarece de marti pina duminica nu voi fi in oras,v-as ruga,daca se poate sa facem intilnire luni 10 dec.Pentru ca se termina anul,as vrea sa facem o retrospectiva ,sa reglam coordonatele financiare si sa va prezint citeva idei pentru anul urmator.Daca puteti,va rog dati de stire aici.
Ultima intilnire oficiala va fi miercuri ,19 decembrie si va rog sa fiti prezenti cu totii.Sigur ca ne vom intilni si in alte zile,munca la diorama continua.
s
 
@Mpursu:Locomotiva cu pricina,desi are o cutie pe care scrie Piko(din pacate eu nu am acea cutie :lol: ) este de productie Guetzold de prin 89-90,cind totul era tare neclar-cine pentru cine produce..Locomotiva e produsa si azi de Guetzold,dar cu alte nr de inmatriculare decit acesta.Detalii pe www.guetzold.de.
Aceasta locomotiva am cumparat-o acu' fo' 5 ani din Bucuresti,i-am vindut-o lui Dan,a ajuns la Herr Fleischmann Gabor si am rascumparat-o.Merge bine pentru epoca ei de constructie-sigur ca motorul e destul de galagios.Dan si Fleischmmi i-au adus multe imbunatatiri intre timp.
N-o mai vind niciodata. :D
s