Locomotive cu abur fabricate dupa 1910

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
revenind la subiectul topicului mai pun o poza cu un monstru american, de data asta si cu panourile parafum.......

100_6008.jpg


sper ca va deschide poza......
 
scuze RALLY, dar am mai prezentat-o pe la inceputul topicului. am zis ca nu mai e nevoie. nu mai stiu daca am scris acolo ceva despre ea.... oricum au fost mai multe discutii atunci despre americance :D ....
acolo am pus mai multe fotografii. daca gasesc ceva informatii le voi posta cu placere.
 
pina atunci o alta fotografie a unui BR 56 (SPER CA NU GRESESC.....), la TT (1:120). nu mai lucrez la aceasta scara dar mai am cite ceva (chiar de calitate :D ):

100_5997.jpg


nu am date despre aceasta locomotiva dar din ce imi aduc aminte cred ca a circulat si pe la noi..... meseriasii ar putea spune mai multe.
 
din pacate o am numai la TT. la HO face multi bani si momentan nu-i am :fluierat: ......
oricum o am in stare super si asta ma multumeste. personal o consider una din piesele vechi, reusite de la TT...
 
srazvi a spus:
apropo de aburoase, am gasit una de-a noastra salvata de austrieci :aplauze: :
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=212389&nseq=5


este o idee de diorama cu trenul circuland pe strazile orasului. va dati seama ce imagine ar fi cu o aburoasa stand la stop si asteptand culoarea verde pentru a patrunde in intersectie si cativa nebuni claxonand de zor ca se misca prea incet si pleaca cam greu de pe loc. :twisted:
 
normal nu merg pe strazi,merg pe linii...
in cazul din fotografie cu siguranta ca nu sta la stop in intersectie....pana sa plece
de pe loc se skimba de 2-3 ori semaforu...deci are prioritatel
 
E fosta CFR 50.770 ( Malaxa 317/1939 -prima inmatriculare la depoul Iasi, ultimul depou de care a apartinut in Ro a fost Tg Mures) vanduta in 2000 unei asociatii de pasionati din Austria, care a restaurat-o si in 2004 a fost repusa in functiune cu inmatricularea OBB 657.2770.

Locomotiva este un G 10 prusac, ( sau BR 57 ulterior).
 
Trebuie sa stiti ca locomotiva 657 2770 ex CFR 50 .770 a fost restaurata si reparata chiar la noi la Cluj la REMAR.Acelasi lucru s-a intimplat si cu alte locomotive: 230 106, 230 109,230 094 si altele ajunse in Germania sau Austria.Si stiti care e diferenta dintre noi si germani sau dintre noi si austrieci? Ei sint bine organizati si mai au si bani.Nu s-a pus problema calitatii restaurarii sau repararii de material rulant la noi ci intodeauna a fost vorba de lipsa fondurilor.Asa au disparut locomotive si vagoane sub flacara aparatului de sudura in loc sa fie salvate.E dureros si frustrant pentru toti cei care iubesc acest domeniu.Si sa inchei intr-o nota optimista: Remar Cluj este una din cele doar 3 fabrici de reparat locomotive cu abur din Europa.Mai este cea de la Meiningen in Germania si una in Polonia.