Nebunia din mansarda

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dupa o mica absenta in a posta poze cu ce se mai intampla in beci iata cateva poze de acum 2 saptamani , poze care le postez la rugamintea catorva frati de suferinta care imi trimit PM-uri - mai lucrezi ? ce mai e nou ? Da lucrez cam aproape in fiecare noapte si lucrurile avanseaza ..
Iata cateva poze mai "vechi"
Pozitionarea si incadrearea modulului - Concastorul si a viaductului
viad2uo2.jpg

viad3lq2.jpg

viad4sg0.jpg

viad5jk6.jpg

viad6uw3.jpg

viad7hw8.jpg

viad8rf9.jpg

viad10dm0.jpg


Si o garnitura de test

viad1ux1.jpg
 
waw. tu noaptea nu ai somn? cred ca esti un vampir al creatiei. ce sa mai! arata minunat si cu siguranta produsul final............ nota 10. ba nu. nota 100.
 
Frumos, Bogdane, keep going.Imi place cum ai pregatit frontu` de lucru pt munte .Ba ai reciclat si o rama veche :D . O critica la verdeata iedera viaductului,m desi sint convins ca vei mai finisa in final:vegetatia e bine sa "inceapa" din partea de jos, adica din teren.Plantele agatatoare incep cu radacinile din pamant, desi sint si vegetatii care pot creste in mijlocul unui perete de piatra (licheni, muschi, dar astea sint subtirele , mititele)
 
Tot ce vezi pe viaduct este imitatie de lichieni si muschi .
Partile verzi ce apar la un momendat sunt muschi de la scurgerile viaductului - umeazeala , etc. binenteles ca mai este de lucru dar merge treaba cat am timp si cat mai rezist noaptea :D
Astept pietre si bolovani 8) de la voi colegii de suferinta
 
Si dupa multe pahare de vin fiert , tuica , sarmale , slanina cu ceapa si nopti prin beci iata cateva poze
Remiza de locomotive cu aburi
rem1ud3.jpg

rem2tu4.jpg

rem3gi1.jpg

rem4dz0.jpg

rem7xs7.jpg

rem5ys9.jpg

rem6gd9.jpg

rem8ns7.jpg

rem9oy6.jpg

rem10pd3.jpg
 
da domnu' frumos-frumos. dar, caci intotdeauna exista un dar, ar fi frumos-frumos-frumos daca si linia care iese din gangul cladirii de reparatii locomotive sa dea in placa turnanta.

nenea meserias cu macheta cashtoaca. :D :D :D
 
Da stiu , asa este gandita , problema este ca nu gasesc la noi in Ro iesirile acelea micute de pe placa turnanta ,ea a venit cu 10 iesiri eu mai am nevoie de 3 in felul urmator :
1 -intrarea de la nisipar sa continuie pana la turnanta
2 -reparatia de loco legata de turnatna
3 -intre remiza diesel si circulara cu 3 inca o sina

Cand o sa fac rost de acele piese micute cam asa o sa arate in final, pana atunci provizioriu nelipind cladirea de reparat ramane asa :(
PS. Imi place ca gandim la fel :D
 
asa nenicule....zi-i in continuare asa ca-i zici bine :D fain!
remiza aia de 6 bucati ce marca e?
La multin ani si sa traiesti! :p
 
intrebare la nenea meseriashu' cu macheta cashtoaca :D
piesele de intrare la turnanta nu se pot construi? adica ce atit de special la ele?
 
Orice se poate construii problema mea se intituleaza :twisted: TIME :twisted: , iar ca orice proiect exista o lista de prioritati :D , sigur la anul pe vremea asta remiza o sa aiba si celellate 3 iesiri (cumparate sau made in RO ) e partea a doua .
:D :D :D
 
Frumos de tot, avem ce vedea la diorma asta, ce sa zic.Ce ai intins peste liniile din remiza?Glet, ipsos?
 
Ipsos cu aracet - de fapt aracet cu apa iese ca laptele dupa care torni ipsos dar sa iasa mai lichid ca sa-l poti intinde .Cu glet nu stiu cum iese ca am ramas fara :confused: si sincer de sarbatori nu aveam de gand sa pierd 3 ore pentu 5 kg de glet in magazine
 
Salut Bogdane!Bravo! :aplauze: Imi place lucrarea ta mai ales pentru dimensiunea impresionanta a ei.Ai realizari extraordinare.Crezi ca ipsosul este materialul ideal pentru a incarca zona dintre sine,in fata cladirilor remizelor?Cred ca etapa de wethering este cea mai importanta,asa ca este nevoie de multa rabdare,graba fiind un mare dusman al machetistului.E o parere...