Nebunia din mansarda

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si gara BONN si-a gasit linistea aparenta pana apar calatorii si trenurile pe diorama

4decis0.jpg

5decpc0.jpg

6decjd8.jpg

7decle1.jpg

9decop3.jpg


Intrarea in gara din partea Remizei de Locomotive (in constructie)

3decvv9.jpg


Privire de ansambul asupra garii

8decsw2.jpg


Iesirea din gara in partea ramificarii catre munti :twisted:

10deczo0.jpg


Si oare de la ce locomotive toate cu sunet sunt acele faruri :?:

0decba1.jpg


Un posibil raspuns

1decoc5.jpg


Si intr-o remiza nelipsitele veterane pozand la loc de cinste intr-un mic muzeu al locomotivelor cu aburi (in constructie)

2decpz7.jpg


Sper ca nu v-am plictisit , pozele sunt facute azi noapte , mai am O GROAZA DE LUCRU dar incet incet se contureaza beciul :twisted:
 
nenea cu beciu´,chiar ca ai multa de munca,baga tot asa si iese fain.iti mai trebuie
un peron la gara
culoarea aia rosie la remiza de 3 locomotive nu te irita?eu am vopsit la remiza tot ce era cu
rosu in maro,culoarea grundului
 
la gara - :( inca 1 peron acoperit Bonn si nu vrea nimeni sa-mi vanda asa ceva ) si alte 11 peroane neacoperite de la Kibri

La cladiri am Wheathering la greu de facut dar pentru mine este partea placuta , prefer cand am chef sa fac ce e mai dificil (trasee ,construit cladiri) iar cand obosesc ma apuc de peisaje , iarba ,copacei ca sa ma relaxez :twisted:
 
Placa turnanta - este una PROFII SI MAREEEEEEE
Remiza circulara cu 3 intrari este
Mai asteptam (saptamana viitoare vine) Remiza circulara cu 6 intrari si astfel o sa fie toate puse pe pozitie :twisted: :twisted: :twisted:
 
@mpursu - Corect - este BR80 Roco , am cumparat-o cu instalatia de fum pe ea si dupa o noapte alba am reusit sa instalez in ea (cu freza , pila , cutter etc) un decodor Essu cu sunet si un difuzor imens montat pe tavanul cabinei mecanicului .
Conditia la angajare a mecanicului si fochistului - sa le placa muzica data tare :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Cu luminile - are doar farul central funtional (cel de pe cazan) in rest sunt de design dar le vin randu :twisted: nu ma intreba cand :-? :(

Dar cu bielele sum stam sefu :?: :twisted: :?:
 
N-am mai intrebat despre biele fiindca stiu ca versiunea completa are celebra greseala pe care o tot semnalez (din vina exclusiva a producatorilor :evil:), iar versiunea simplificata nu are greseala cu pricina pentru simplul motiv ca mecanismele de distributie a aburului nu au fost montate :D. Deci oricare versiune ar fi, despre biele eu tot as avea de mârâit ca ursu' :D.
Poate ca in faruri vei putea monta LED-uri warm-white de 3mm ;).
 
Danke LDH de link , ma ajuta la capitolul lumini in felinare .
Problema e alta - Locomotiva nu este la fel in interior :oops: nici macar nu seamana , iar dupa ce am ingramadit ditamai decodorul si difuzorul sincer mi-e frica sa o mai si desfac ca "sar toate piesele la mine" :twisted:
Dar pe viitor tot o s-o luminez :p
 
Cunosc foarte bine postul respectiv, care este intr-adevar foarte bun, si mai stiu ca se refera la o locomotiva TT :D:D:D. De aceea nu seamana interiorul, dar asta nu inseamna ca ideea nu poate fi aplicata si aici, cu adaptarile de rigoare :wink: . Retinerea mea referitoare la LED-urile SMD tine doar de dimensiunile microscopice ale acestora :fluierat:
Mult succes!
 
O noapte alba ingropat in sute de piese - Frati de suferinta daca vreodata aveti de and sa va luati remiza circulara ori stati bine cu nervii ori nu va luati VOLLMER .
Avantaje - pretul
Dezavantaje - piese prost finisate , unghiuri taiate nu la 90 grade , sistem de imbinare foarte prost gandit , sistem de glisare al usilor de la intrare foarte fragil , acoperis din foarte multe bucati care nu se imbina perfect , schema de montaj foarte prost detailiata si cu lipsa de coduri scrise pe anumite piese .- Per total mai multi nervi si mai multe ajustari , improvizatii si slefuiri decat la gara Bonn care nu se compara ca marime , numar de piese si detalii .
Poze cu remiza in lucru (asa arata dupa 8 ORE DE LUCRU)si nu pot spune ca nu am antrenament la montat cladiri.
img1132lj5.jpg

img1131ff4.jpg

img1130bx3.jpg

img1129xw3.jpg

img1128cg9.jpg

img1127fm2.jpg

img1125iu8.jpg

img1124sb2.jpg

img1123et2.jpg

img1121sm6.jpg

img1119ql9.jpg

img1118zh8.jpg


Cam asta este cu remiza circulara VOLLMER - Sincer dezamagit total. Orice alt producator e mult mai bun .
 
Impressive :aplauze:
Am trecut si eu prin momente asemanatoare - pastrand proportiile :D - atunci cand am montat depoul Auhagen (sau cladirea din depou, na, ca sa impac pe toata lumea - mie nu-mi suna deloc bine cuvantul "remiza" :p), unde nu mi-au reusit niste imbinari decat dupa ce am pus la lucru cutterele, pilele etc.
In alta ordine de idei, mi-a sarit in ochi turnanta din poza de pe cutie, care pare sa nu necesite decupaje in masa si pare sa fie suficient de lunga ca sa incapa pe ea si locomotivele mari 8). Poti sa povestesti mai multe despre ea?
 
Ai fost un caz fericit sau eu am avut ghinion sa cumpar o cutie ambalata si facuta in orele suplimentare de lucru :D dar sincer din cate cladiri am asamblat de la KIBRI ,FALLER ,AUHAGEN ,PIKO la Faller am mai intalnit piese lipsa dar oricum nici una nu s-a asamblat asa de greu si cu asa de multe interventii mecanice asupra pieselor componente .
De aratat arata bine , detaliile ok dar sincer nu o pot compara cu nici unul din producatorii de mai sus mentionati .