TRR (Tycoon Railroad)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
15200 nu apare pe site-ul auhagen. in schimb la 12229 vei avea de munca, nu gluma. e din productia veche. dar, eu zic ca merita sa te chinui cu ea. e faina, iar mie imi place stilul gotic.
 
Vin si eu cu o intrebare pentru cunoscatori. Se poate monta generator de fum in locomotiva asta http://www.jucarii.com.ro/produs.php?cod=te067 ? Si unde se afla motorul? In tender sau boiler? Ceva mai multe detalii despre ea as dori daca se poate. Multumesc!
 
nu am locomotive Piko,insa pot sa iti garantez ca motorul este in tender
in mod normal in prospect spune ce tip de generator de fum sa montezi,Seuthe nr.
10 ptr analog,care functioneza cu 10-16V,Seuthe nr.11 ptr digital,16-22V
daca nu are buzunar ptr acestea atunci trebuie cautat un generator care sa il poti monta,ceva de gen Seuthe nr. 20,21,22,23,24,care sunt facute ptr cosuri subtiri
(slim chimneys)
 
atentie la incalzire. se poate topi plasticul de la baza cosului. trebuie izolat bine din punct de vedere termic.
 
Nici in aceasta locomotiva nu (prea) se poate monta generator de fum, fiindca exact sub cos se afla beculetul care lumineaza farurile din fatza. Motorul se afla in tender, iar interfata digitala se afla sub cabina locomotivei. Aceasta interfata digitala este constituita dintr-o placuta de cablaj imprimat pe care se afla celebrul conector cu 8pt pini in care se poate monta decodorul digital, iar "coada" acesteia constituie legatura dintre locomotiva si tender, atat dpdv mecanic cat si dpdv electric.
 
Multumesc de ajutor!
Intre timp am terminat si cladirea remizei, cladire cu care am avut multe probleme, imbinarile nefiind perfecte. Intr-un final a iesit acceptabil, desi inca se vad in multe locuri imbinarile proaste. Din pacate simpatica E69 nu intra in depou :( , iar daca ridic cladirea nu mai incap celelalte locomotive, datorita faptului ca linia intra fix, nelasand nici un pic de loc :( Are cineva vreo solutie? Si iata pozele. Locomotiva GG1 a incaput numai dupa ce am ridicat cladirea sa o introduc, dupa care am pun BR185-le.

O seara placuta tuturor!
 
Exact acest depou de afla si la Caile Ferate "La Ursu", iar problemele cu imbinarile au fost prezente si la mine. Nu mai tin minte exact unde anume, dar doua piese nu s-au potrivit deloc - desi ar fi trebuit, conform planului :D - si a trebuit sa apelez la cuttere, pile, intarituri din interior, lipituri masive cu "Picatura" etc. Dar totul e bine cand se termina cu bine 8)
Este si normal ca locomotivele electrice nu incap in depou; el este destinat locomotivelor cu aburi sau cel mult diesel :D. Pentru locomotivele electrice exista alte tipuri de depouri, mai inalte, mai spatioase si... mai moderne :).
 
mpursu a spus:
Exact acest depou...

Mircea, nu-i mai spune depou ca este o remiza, adica o cladire de sine statatoare, un adapost.
Un depou presupune un ansamblu de cladiri si facilitati pentru intretinerea si repararea locomotivelor. Evident ca poate sau nu cumula toate facilitatile si cladirile sau numai o parte dintre ele.
 
Adevarat ;) Pacat ca nam numai St. Bernarzi pana acuma...adica electrice :) Urmeaza o aburoasa in curand...sper :) . Din pacate pana acum am cumparat doar pe criteriul "ce imi place", iar acuma regret pentru ca nu se potrivesc nicicum machetele :( Insa de acum inainte sunt mai atent :)
Oricum cladirea arata bine si defapt asta e important
 
problema e simpla. electrica europeana incape in depou, iar cea americana, nu. gabaritul redus al intrarii remizei se incadreaza in normele europene vechi - vezi stas-ul cirespunzator la gabarit redus vechi. este normal sa nu poti baga un gg1 in remiza pt ca el respecta standardul corespunzator american, care e mai mare.
 
Pe la T.R.R Au aparut o multime de schimbari si achizitii, si pentru ca nu am mai scris demult despre ele urmeaza sa le prezint acuma.
Prima noutate ar fi aparitia unei mici "diorame", primita cadou, impreuna cu un start set piko vechi.
Cutia start setului:

Interiorul:

Si mica "diorama" primita, la care am adaugat eu cateva cladiri

Aburoasa din start-set este celebra BR80 pe 2 osii si cu tender

Pe langa acea BR80 a mai aparut una, tot piko, insa fara tender si cu sasiu metalic:

Ruland pe "diorama":

Alaturi de sora ei:

O alta noutate, care nu mai necesita nici o prezentare fiind deja arhicunoscuta, este vagonul cuseta CFR:

Pe la T.R.R au mai aparut cateva cladiri, dintr-un set Faller:

Set care contine o gara:

O biserica:

O cafenea, inca in constructie:

Si mai contine o casa, care urmeaza sa fie construita.
La Capitolul material rulant de calatori ultima achizitie este un superb automotor Gutzold:


Iar ultima achizitie, primita la schimb pe un start set Lugoj de calatori, sunt 2 vagoane cu autodescarcare Mehano Prestige.

Nefiind insa multumit de cum arata m-am hotarat sa le fac o incarcatura de carbune. Iata cum arata vagonul incarcat cu carbune:

Si iata comparatie intre vagonul incarcat si cel gol:

Cam acestea ar fi noutatile pe la T.R.R. Urmeaza incarcarea si celui de-al 2 lea vagon si putina "imbatranire". Daca intereseaza pe cineva voi posta separat la atelier metoda mea de incarcare cu carbuni, pentru ca la al 2lea vagon voi face poze in timpu lucrarilor.
Un weekend fericit tuturor!
 
tyco a spus:
Aburoasa din start-set este celebra BR80 pe 2 osii si cu tender
PICT0019.jpg

Nu este BR80, este altceva. Desi are rezervoarele de apa nu are magazia de carbuni iar trecerea la tender este libera.
 
Pai nu prea cred ca a existat asa ceva in realitate. Seamana destul de bine cu BR 80-ul piko, care nici el nu prea e BR80 ca ar trebui sa aiba 3 osii. De aceia i-am zis BR 80 :)
@LE1500KW: Am sa scriu cum am facut cand voi incarca si al 2-lea vagon
 
Si eu sunt fericitul posesor al unui start set mai vechi ce-i drept, cu o astfel de locomotiva , dar spre dezamagirea mea tot nu am reusit sa aflu ce model reprezinta ea, dar si asa veche si fara "istorie" eu tin la ea....valoarea fiind mai mult sentimentala!