Intilnirile AR-rail Club Arad

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
.... da Tyco m-ai deconspirat .... dar promit acum nevestei ca voi elimina acea minge si cele 20 kg in plus ..... :x :x :x :x :x :x :x
Dar sa completez si eu cu citeva poze si comentarii .
Am ajuns si eu la Gabi cu intirziere , ce sa faci cam greu sa gasesti o sapalatorie sambata :( .... si am fost placut inpresionat de un BR219 Brawa



... si am ramas ca la dentist . O locomotiva superba , calitate brawa , iar la viteze mici merge perfect .
O alta locomotiva cu un vagon de inspectat calea a fost in vizita de la Andrei Frangopol (din pacate nu stiu ce locomotiva era )


Tot U-boat-ul tractand niste vagoane CFR :

Intre timp a sosit si mrx4you , impreuna cu Tyco si srazvi , care au dat o tura rin oras .... Am fost placut surprins de colectia laui mrX4you , de la G la N , toate modele deosebite , dar degeaba daca nu este si Z nu are farmec :D 8) 8) 8) 8) . Chiar acum Andrei il inspecteaza pe Taurusul la G de la Piko :

O alta locomotiva superba , de la Mehano prestige , a fost un Tigru H0 digital si cu sunet . Chiar toate dubiile privind calitatea Mehano prestige au fost spulberate . Am vazut cum se sting farurile "slow motion" , ca si cum ar trebui eu pic de vreme sa se raceasca filamentele becurilor de mare putere . In imagine Cristi_CRF incercind comenzile pe adresa 3 :(|)

Inca o surpriza a mai venit de la mrX4you : inca un tigru , dar la scara N . O comparatie intre cei 2 tigrii si o moneda de 10 bani puteti face in poza de mai jos :

Pentru mine atractia ce mai mare a fost Br81 FLM , tot al aceluiasi mrX4you , pe care l-am dorit si eu mult , dar pana la urma am optat pentru un Br80 roco playtime . Cele 2 locomotive pot fi comparate in poza de mai jos :

Au mai fost si alte modele , cisternele lui Florin de la Cluj , un Class 66 pe H0 de la Mehano , frumos si el ... si o multime de vagoane interesante , dar eu sunt un povestitor mai putin bun ..... deci ii las pe altii sa mai completeze cu poze si impresii de la intilnire :cool:
 
Dupa un studiu atent al acestor doua poze care o reprezinta pe simpatica BR81 Fleischmann pe ambele parti, Stapanul Bielelor ii confera acesteia inaltul titlu de "Aburoasa cu bielele corecte" :aplauze: :aplauze: :aplauze: 8) 8) 8)

In alta ordine de idei, mi-a placut grozav imaginea cu cisterna N pe sina G :D
 
kablu a spus:
Intre timp a sosit si mrx4you , impreuna cu Tyco si srazvi
Impreuna cu Florin care a fost tare bucuros ca a dat de noi la magazin si ca nu a trebuit sa se intoarca la intilnire pe jos, cum a venit. Din cite am inteles a luat un vagon cisterna pentru Florin Tuica 8)
 
srazvi a spus:
Impreuna cu Florin care a fost tare bucuros ca a dat de noi la magazin si ca nu a trebuit sa se intoarca la intilnire pe jos, cum a venit. Din cite am inteles a luat un vagon cisterna pentru Florin Tuica 8)
Cisterna asta ca sa fim mai precisi...
tyco a spus:
Si una bucata cisterna il saluta pe Florin Tuica...
 
tyco a spus:
Pentru ca toate aveau decodoare setate pe adresa nr 3
kablu a spus:
In imagine Cristi_CRF incercind comenzile pe adresa 3 :(|)
Stresanta faza "Toate la adresa 3" :D data viitoare sa le setati si pe 4 ;5; 6; 7 s.a. :evil:
tyco a spus:
Parerea tuturor despre cele 2 accidente a fost aceiasi. De vina sunt cei de la CFR infra pentru ca au sustras fonduri si au pus sine mai ieftine (Piko)
Daca tot au sustras , macar au investit in material rulant de intretinere :D
http://i139.photobucket.com/albums/q307/pcc_2007/Intalnire%20la%20Arad%2013%2009%2007/DSC02249.jpg
 
cristiCFR a spus:
Daca tot au sustras , macar au investit in material rulant de intretinere
Asta-mi aduce aminte de Nicolaiciuc care tot asa, chiar daca liniile sint de calitate proasta da macar a luat costume de scafandru :lol:
 
Iata si un mic reportaj despre vizita la Arad.

Am ajuns la Arad vineri, din pacate vremea proasta si oboseala nu m-a lasat sa mai raman in gara prea mult timp pentru niste poze, totusi am admirat superba gara din Arad si am facut si cateva poze:



Am avut ocazia sa admir si un impresionant automotor Malaxa 1008/1009.

A doua zi ne-am trezit la 6 si impreuna cu Gabi, am plecat sa vizitam depoul Sagetii Verzi in Ghioroc.
In gara din Arad am pozat si cateva "surprize", ca de exemplu locomotiva "expres" sau vagoane de rapid puse la personal. O sa revin cu poze, la alt subiect.

De asemenea o sa revin cu un reportaj despre sageata verde.

Dupa masa ne-am intors la Arad. Am admirat orasul pe fuga, iarasi oboseala si timpul putin nu ne-au permis sa ne plimbam prea mult. Totusi am facut si cateva poze in drum spre magazinul de trenulete, Arad-ul este un oras foarte frumos:



Primaria din Arad, absolut superba:



Ajunsi acasa la Gabi ne-am instalat rapid in atelier si am pus lemne pe foc:



In timp ce baietii soseau, eu dau o fuga inapoi la magazin sa fur o cisterna si pentru Florin, bag sama' nu mai are unde pune Tuica.
Una din intalniri a avut loc defapt la magazinul de trenulete, unde am facut cunostinta cu baietii cand i-am auzit pomenind de Gabi si locomotivele lui taiate in atelier, nu putea fi vorba de altcineva :D .

Ajuns inapoi la Gabi, am surprins si eu cateva momente ale intalnirii:



Bineinteles ca cisterna Roco nu putea ajunge la proprietar nepozata, asa ca a fost urgent pusa in garnitura:



Genul de poza care imi place foarte mult:



Fiind interesat de vagoanele CFR produse de klein, le-am studiat atent si am ramas placut impresionat de ele, un raport calitate/pret foarte bun, detalii suficiente, vagonul mi s-a parut mai robust si mai greu decat ma asteptam sa fie:



Am studiat atent si locomotiva diesel clasa 66 produsa de Mehano, din clasa Prestige, si am ramas placut impresionat si de aceasta. Daca lista mea de achizitii nu ar contine atatea electrice, probabil ca la categoria diesel aceasta s-ar afla in top pe lista:



Diferentele intre clasa G si N se pot vedea foarte bine in astfel de poze:



Pot sa zic doar ca, privind vagonul cisterna, nu poti zice ca are mai putine detalii decat locomotiva piko de la scara G. Ce sa insemne asta, ca vagonul Fleishmann are multe detalii sau ca Locomotiva G are putine? Raspunsul meu subtil este : "un astfel de vagon facut atat de bine la N te poate face sa schimbi scara daca locuiesti intr-un apartament" :lol:

Alte "comparatii" :



Fleishmann-ul are discuri de frana pe roti, pantografe de metal functionale, piko-ul are doar un plastic ce le imita (in ambele cazuri), totusi trebuie sa tinem cont ca la acelasi pret, Piko iti da 4.5 kg de locomotiva pe cand Fleishmann iti da numai ...hmm, de vreo 20 de ori mai putin...scump domne' scump', dincolo era mai ieftin :D

Semn ca e bine ceea ce fac :



Au avut loc dezbateri aprinse, prezentari, accidente, investigatii si multe altele:



Din cauza ca trebuia sa ne pregatim de plecatul la Brasov, baietii au impachetat mai repede:



Nu pot sa zic decat ca astept sa revin cat mai repede la Arad, Gabi mersi inca o data de gazduire si pentru momentele in care ne-ai fost ghid, sper sa vi si tu curand la Cluj, poate ii mobilizezi si pe baieti sa te insoteasca.
 
Un nou membru al VIITORULUI CLUB din ARAD, care Vă susĂžine, VÃ SALUTÃ !
DORESC O COLABORARE CU MULTE REZULTATE BUNE ! :|
 
Sper că în anul ce vine, clubul să fie mai frumos, mai bogat, iar membrii clubului mai sănătoÂşi, mai units, cu ambiĂžia de mai bine !
LA MULÞI ANI !
 
Aho Aho copii si frati,
Stati putin si nu plecati
Langa tren v-alaturati
Si cuvantu mi-ascultati

Sa sculat mai an
Clubu' din Arad
Si-a hotarat sa faca
O intilnire lata,
S-arate machete
Si alte trenluete
Sambata-n 19
La ora 15
V-asteptam pe toti
Mai mari si sanatosi!

Asadar Ar-rail club anunta o noua intilnire sambata 19 ianuarie la orele 15, ca tot a inceput anul si odata cu el trebuie sa inceapa si activitatea trenulistica. Va asteptam pe cat mai multi. Pentru informatii suplimentare contactati-ma.
 
Salut si La Multi Ani tuturor trenulistilor.
Deci ramane de o intalnire pe sambata viitoare, AR Rail Club va asteapta in atelier sa invartim machete multe si cochete. :D
 
Atunci propuneti sa se amreasca saptiul pt semnaturi ca n-am mai avut loc pentru toate :D
 
Si iata ca asa cum am promis, am dat prima intalnire din acest an. Chemarii noastre au raspuns destul de multi membrii, intalnirea fiind foarte animata. Dar destula vorba, sa incep cu pozele. In primul rand prezenta...

De la stanga la dreapta Cristi, nou membru venit de la Timisoara impreuna cu mr_x4you, Cristian, eu, Paul(scorpion), Gabi(kablu), srazvi, cristi CFR, Andrei si Gabi (grandpagscout).
Intalnirea s-a invartit in jurul...machetelor CFR. Cristi admirand vagonul cuseta pe care tocmai l-a achizitionat

Intre timp "dl. ing. Nagy Gabriel" de la CFR studia 060DA-ul sau....

Caruia i s-a alaturat si "dl. ing Paul Sbarcea"...

Iar dupa un mic studiu DA-ul a ajuns pe linii

Intre timp a sosit de la Timisoara mr_x4you...

Impreuna cu nou-venitul Cristi de la Timisoara

Paul si cu gabi Studiau aburoasa care tragea trenul de marfa CFR

Si pe cel de persoane, tot CFR...

mr_x4you fiind interesat de ele...

Intre timp sosind si bunicul lui Gabi(intermodal)

Paul si cu Cristi CFR studiau atenti un vagon CFR etajat....

Intre timp sosind si Andrei cu Cristian...

Care imediat s-au pus sa studieze garnitura CFR....

Intre timp a sosit si srazvi....

Si Gabi a pus iemdiat mana pe un desiro, adus de mr_x4you

Pe care mr_x4you l-a pus pe linie

Si astfel s-a alaturat celorlalte machete CFR

Gabi fiind foarte interesat de el...

Iar Cristi CFR a tradat Malaxele si a trecut la sobolani....

Iar in vreme ce noutatile CFR rulau pe sine, ca in realitate, locomotivele vechi erau casate...

Atentie! Urmatorul film contine scene socante! Daca suferi cu inima, sau esti pasionat de machete vechi si romanesti, nu urmari acest film! Nu suntem responsabili pentru daunele produse :lol:

Si ce a ramas dupa casare...

srazvi, a cui era locomotiva, a sarit la gatul "calaului"

Insa dupa ce i-a trecut supararea ne-am pus iar sa admiram mica noastra colectie CFR...

Iar dl. X ne-a mai pregatit o surpriza....

Vagoane la scara N

Intre timp Paul studia pozele,

Gabi studia un izolator de sina....

Si dl. X vorbea cu ultimul venit, Kablu...

aratandu-i niste sine Fleischmann proaspat cumparate :)

Apoi Kablu s-a pus sa studieze vagoanele CFR...

Gabi studia un hercules cu carcasa din metal a lui mr_x...

Care a ineput imediat sa ruleze...

Insa iata ca a sosit si vremea aburoaselor...

Andrei punand-o cu grija pe linii pe a lui...

Din pacate bunicul lui Gabi a trebuit sa plece...

Insa noi ne-am pus pe studiat carti feroviare din biblioteca lui Gabi...

Kablu ne-a prezentat setul sau de gara...

si ne-a intrebat ce sa faca sa arate mai bine...gabi s-a gandit intens la o solutie...

Dupa care andrei ne-a arata ce a mai adus, un superb automotor :confused:

Iar la final Cristian ne-a aratata garnitura lui FS - rivarossi

Garnitura pe care Gabi a studiat-o intens...

Cam aceasta a fost intalnirea noastra de ieri. Ca sa va linistesc va spun ca acea macheta de Lugoj era doar o carcasa, toata adaugita si distrusa pe care oricum gabi vroia sa o arunce si Cristi CFR nu a tradat malaxele, toata dimineata fiind la pozat, in depoul de automotoare, impreuna cu Gabi.
Filmele(facute de Gabi) vor sosi cat ce le voi uploada pe livevideo.
Toate cele bune