Garnituri corecte

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Orient-Express-ul meu Epoca II
img3011dw3.jpg

img2999zr4.jpg

img3002ra0.jpg

img3003om9.jpg

img3004mz1.jpg

img3007zb2.jpg

Boghiurile vagonului Restaurant sunt pe drum :lol:
 
@ sandy, LDH si....C4Ăźp54 care pare mai degraba C4Ăźp52 :confused:

Sa vedem ce zice carteaaaaa:

vagS-bahn1.jpg


vagS-bahn2.jpg


...cam asta e!


PDI
 
PDI a spus:
@ sandy, LDH

C4Ăźp54, este un vagon din 1954, cum ii spune si numele. A circulat (probabil) pe linii secundare. Il stiu ca vagon de S-bahn, tractat de E11 in DDR, dar nu reusesc sa-mi amintesc in jurul carui oras.....savarina! Apelam la memoria auxiliara, adica colectia Der Modelleisenbahner!

PDI
 
Oricum, in voga in anii '60 in DDR erau E11 si V180, deci astfel de vagoane (vezi si destinatia) cam de asta erau trase (indiferent de culoare!). Merge si BR01.5. Atentie insa la inmatriculari, sa fie corespunzatoare aceleasi perioade (vezi data reviziei).

PDI
 
Multumesc Catalin,dar mai am o rugaminte,acum as vrea sa stiu si care locomotiva la scara HO se aseamana cu 230 CFR sau 231 Pacific---as prefera ceva Piko ca are preturi bune si sint de calitate sau Roco.(un nr.art.)
si daca imi poti spune ceva despre modificarile care trebuie sa le fac.dupa cite am vazut eu,cam toate locomotivele cu abur romanesti au marginea rotilor vopsite cu alb,deci cam aceasta ar fi prima modificare...
 
gaby7291,

Cu 231 nu seamana, decat asa de departe, BR 18. 231 a fost o masina construita dupa specificatiile CFR.

"Modificarea principala" sunt foarte multe pentru convertirea unui BR 18 in 231: mutarea bielei de actionare de pe roata motoare 2 pe roata 1, aducera rotilor alergatoare sub cilindrii de forta, inclinarea acestora fata de orizontal, modificarea domurilr si alte multe ca sa nu mai vorbim de tender care si el trebuie refacut cam de la zero.

O discutie ceva mai ampla pe aceasta tema gasesti aici:

http://forum.railwayfan.ro/viewtopic.php?t=2244&start=0
 
LDH,este cam complicat ce este acolo,mai bine ar produce aceasta locomotiva o fabrica,ca la cite modificari sint...
 
Locomotivele CFR 230.xxx sunt foarte asemanatoare (daca nu chiar identice :D) cu cele germane din seria 38, cum sunt cele realizate de Fleischmann. Daca se apuca cineva de CFR-zarea acestei simpatice locomotive, poate se ocupa si de "micutza" greseala de orientare a contramanivelei de pe partea stanga ;).
 
djflavio a spus:
Ce locomotiva poate trage Karwendel Express? (cu referire la scara TT).
Il trage o locomotiva electrica de tip Krokodil in inmatriculare DB, este vorba de E 194 produsa de Berliner TT Bahnen / Zeuke. Iata dovada din catalogul BTTB 1992: