Ce tip de format sina preferati ?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Ce format de trenulet aveti, sau ati prefera ?


  • Total voters
    0
navigator a spus:
Multumesc pentru pontul cu americantrains. Am comandat de la trenulete.ro un start set digital Fleischmann 89397. Pana vine, exersez pe Win Track 7.0 sa proiectez o diorama si o sa mai achizitionez cate una, alta.

Felicitari pentru viitoarea achizitie. O sa cam astepti pana vine. Cel putin asa rezulta din beculetul verde de pe sit
Legat de Win Track este grozav si foarte folositor ca sa iti faci o idee despre "cam cum sau cam ce va fi cu viitoarea ta macheta" dar pana nu vei "intinde" liniile pe planseta, mai ales daca ai si forme de relief, nu prea o sa se "pupe" ce proiectezi cu ce o sa fie.
 
Ai dreptate, in ambele probleme. Dar sti cum e cand astepti, trebuie sa faci ceva (util) ca sa treaca timpul mai repede.
 
Sunt si voi ramane un MARE indragostit al scarii N ...dar mai ales al epocii I bavareze si nu numai ... vad ca mergi pe epoca III ... Spor si bine ai venit printre pasionatii scarii N.
 
Salut!

Am votat scara H0 pe care o prefer fiind foarte detaliata, dar printre favoriti se afla TT deoarece sunt de parere ca imbina foarte bine detaluil cu spatiul. De asemenea am si planuri pentru o viitoare diorama N dar din pacte nu gasesc sine Fleischmann pe N, si deocamdata nu prea dispun de ofnduri pentru o noua oclectie pe alta scara.
 
Multumesc ptr intampinare si pentru reactivarea votului. Deocamdata vad ca eu sunt singurul cu N, poate FloS nu a votat inca. O sa-l mai pun pe un prieten ce si-a comandat si el odata cu mine un set N si care mi-a indicat de fapt acest forum, sa voteze si el. Poate ridicam asa procentul iubitorilor de N la colosala valoare de 10% :D (si cu votul lui FloS)

(l.e.) FloS, si mie imi plac mai mult epocile apuse decat cele moderne. O sa ma rezum la III si cel mult IV (pe la inceputuri). Nu numai materialul rulant dar si decorurile de atunci.
 
eu am inceput la TT, inainte de 89, cu material BTTB, in parte din motive de spatiu, in parte pentru ca mi se pareau prea mari trenurile la H0; dupa o mare pauza dupa revolutie, datorita in principal lipsei materialului rulant si a sinelor, sau a preturilor mari, am continuat la TT, trecind pe digital; pentru ca nu sint un fan al detaliilor, pentru mine contind mai mult sa am un traseu cit mai complex, de anul acesta am trecut la N, unde pe acelasi spatiu(120 cm x 180 cm) pot realiza un traseu mai complex; deocamdata dispun de o locomotiva Roco OBB 1044, digitala, 2 vagoane Eurofima; pentru ca nu sint atit de intereqat de detalii, scara N mi se pare cea mai potrivita pentru line, asa ca votez pentru ea :)
 
H0: gama larga de modele, stabilitate in rulaj, detaliile nu sunt mai multe decat pe alte scari, dar sunt mai vizibile (pentru ochii mei, cel putin :lol: ), manevrare mai buna, sunt mai usor de reparat (pentru cei cu maini mari si tremurande :lol: si asa e un chin sa lipesti la loc o balustrada care s-a rupt) si de integrat diverse lumini si montaje in ele, si nu in ultimul rand vechimea de cand lucrez cu scara aceasta!
 
Desi primul meu start set a fost la TT prin 89 un model tare reusit cu un LE albastru (care semana tare mult cu cel CFR) si 3 vag de marfa, si nu mai stiu ce s-a intamplat cu el ca eram mic si nu mai stiu nici firma producatoare :(( am trecut la scara HO cand am regasit aceasta frumoasa pasiune.
Cu respect
Alex
 
Cand eram mic am avut si eu un startset la TT, distrus ulterior si instrainat. Insa pasiunea a revenit odata cu descoperirea acestui forum si a site-ului lui rally. Am pornit cu HO, dar de curand m-am indragostit de N. Daca as putea sa votez doua optiuni pe acestea doua le-as vota. Dar fiindca nu se poate decat o singura optiune, am sa aleg N-ul, nu fiindca mi-ar displace HO-ul acum, ci fiindca la HO sunt destui impatimiti, pe cand la N chiar e nevoie sa ridicam numarul voturilor. Poate astfel se vor decide impingatorii nostri de cutiute sa aduca si N, nu numai HO.
 
Si eu tot de la acest forum am regasit pasiunea :)
 
De curand am descoperit forumul si am reaprins pasiunea pentru trenulete.Am votat pt H0 pt ca daca vrei sa mai faci modificari parca e mai usor si ajung doar ochelarii:).
 
Eu sunt pentru HO.

HO ofera varietatea maxima de modele si variante :D

In perioada 1982 - 1990 am avut si o colectie destul de numeroasa TT (din fosta RDG ), am avut si un set Arnold N, citeva piese pe IIm (LGB) , dar HO a ramas pentru totdeauna :|
 
Primul meu tren a fost acel automotor Malaxa produs de "Metaloglobus" prin anii '60. Habar nu am ce scara era si ce ecartament, daca o fi fost vreuna. Era mai degraba o jucarie decat o macheta feroviara, asa ca a sfarsit facuta bucati de curiozitatea mea naturala de a afla "ce este inauntru"!

Apoi, prin clasa a IV-a, am descoperit seturile Piko care incepusera sa apara pe la magazinele de jucarii. Tin minte ca eram fascinat de un set cu vagoane de calatori epoca III-a, cred ca la scara H0. Mergeam la magazin si o rugam pe vanzatoare sa mi-l arate... as fi fost in stare sa privesc cu orele! Doar ca, pe vremea respectiva seturile erau scumpe... inaccesibile pentru muritorii de rand.

Abia prin clasa a VI-a mi-am convins parintii sa-mi cumpere un start set Piko cu doua vagoane donnerbuchse si o locomotiva cu aburi, un soi de BR 80. Zic un soi, fiindca desi avea carcasa unei BR 80, n-avea decat doua osii si distributie simplificata. Ce ma fascina la acest set era faptul ca pe langa clasicul oval de sina, exista si un macaz manual, prevazut cu un felinar care se chiar invartea, semnalizand pozitia macazului!

Anul urmator am schimbat, in mod avantajos, acel set H0 pe o colectie eterogena de vagoane si locomotive de marfa Piko pe scara N. Aceasta colectie inca o mai am....

Intrucat a trecut de atunci mai bine de un sfert de secol, nu ma va mai putea nimeni convinge sa renunt la scara N, cu atat mai mult cu cat tehnologia din ziua de azi permite ca tot ce este posibil la scari mai mari, sa fie perfect posibil si la scara mea preferata!