BR 18.1 K.W.St.E. in era digitala

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
Salutare
Am deschis acest subiect pentru a va prezenta nu neaparat cum am digitalizat locomotiva BR18.1 class "C" de la Roco ci cum am modificat-o pentru a putea monta decodorul digital.Pentru ca nu a fost prevazuta cu interfata digitala,"Die schĂśne WĂźrttembergerin",nu a avut nici un loc destinat decodorului.
Dupa ce am efectuat toate conexiunile necesare pentru functionarea in sistem digital a venit randul amplasarii decodorului.
Am hotarat sa il pun in tender deasupra motorului.Astfel a trebuit sa decupez si sa scot o parte din incarcatura de carbuni a tenderului.


Acea bucata din incarcatura de carbune urma sa o pun peste decodor .Dar va sta mai sus decat ar fi normal.... :?
asa ca m-am apucat sa confectionez o suprainaltare a tenderului












In final am mai adaugat carbuni pentru a acoperi crapatura dintre cele doua bucati din incarcatura.


Locomotiva pe diorama la primele probe in digital
 
Interesanta solutia aleasa pentru mascarea decodorului.
Felicitari!

E2.gif
E2.gif
E2.gif


Am o intrebare:
In acest caz, montarea inaltatoarelor la magazia de carbuni, modelul mai este conform cu cel real?
 
Sa nu se supere LDH dar Wuertt.C e construita la Eislingen Maschinen Fabrik ,iar 231 a noastra la Maffai München si mai degraba S3/6 K.Bay.Sts.B. e sora si nu bunica pentru ca anii de constructie sint aproape aceiasi.
 
drg a spus:
Sa nu se supere LDH dar Wuertt.C e construita la Eislingen Maschinen Fabrik ,iar 231 a noastra la Maffai München si mai degraba S3/6 K.Bay.Sts.B. e sora si nu bunica pentru ca anii de constructie sint aproape aceiasi.

LDH nu se supara. E greu sa se supere LDH dar masinile sunt diferite total
 
Este adevarat o solutie de compromis pentru marirea "capacitatii" tenderului. Arata insa ca la Ob-ul rusesc! (Nu confundati destinatia OB-ului - la rusi e vorba de o lok de marfa si se citeste de fapt Ov). Suprainaltarea se face intradevar din scandura dar nu sustinuta de niste laturoaie de lemn, mai ales pe o locomotiva atat de deosebita ca "frumoasa Wurtemburgheza".

Iata solutia reala pe un BR01

BR01118Koenigstein.jpg


si varianta PDI

tender01512.jpg


PDI