diverse linkuri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Arta nenica ARTA
http://www.onesixthcollectors.co.uk/clubforum/viewtopic.php?t=3989
sau aici:
http://www.tiger1.co.uk/Dioramas/August%202006/index.html
 
Nu stiu exact unde sa postez aces mesaj ,ramane sa imi spuna Florin daca are timp si il observa.
Personal ma intereseaza calatoriile cu trenul in afara tarii ,navigand pe net am descoperit un site foarte interesant apartinand cailor ferate germane unde poti calcula orice ruta din europa http://bahn.hafas.de/bin/query.exe/en
ceea ce este insa si mai interesant faptul ca pe www.mersultrenurilor.ro nu se gasesc rutele internationale.
 
Florin voi muta eu acest topic acolo unde mi-ai spus,doar ca am sa te rog pe tine sa stergi ce e in plus aici la acest subiect .merci de asemenea
 
Constructie macara functionala HO 1: 87:

http://www.lokwelt.de/Elektronik/PROJEKT_DREHKRAN/Drehkran.htm

Marius.
 
Reclame luminoase la mai toate scarile .... interesant, zic eu.

Merita explorat putin site-ul asta.....

http://www.microstru.com/New-Releases.html
 
In mod interesant, desi Marea Britanie este "leaganul" transportului feroviar, si aici pasionatii epocilor "mici" sunt destul de putini, majoritatea modelistilor feroviari britanici alegand mai degraba epocile III-IV pentru dioramele lor. Iata de ce am considerat ca este interesant de vazut acest site:

http://uk.geocities.com/[email protected]/rowfant.htm

Puteti vedea pe acest site informatii detaliate despre o diorama cu dimensiunile totale de 3.67 m x 0.61 m situata pe o ramura secundara cu linie simpla a celebrei "London, Brighton & South Coast Railway" (LB&SCR). Este vorba deci despre epoca I-a britanica, modelata cu foarte multa rabdare si atentie pentru detaliu.

Nu uitati ca materialul rulant englezesc pe care il puteti vedea aici a fost -mai mult sau mai putin- asemanantor cu acela care a "activat" si pe cele mai vechi linii din Romania. Respectiv pe D&BSR (Danube & Black Sea Railway: linia ferata Cernavoda-Constanta. De asemenea, tot material rulant britanic a fost la inceput folosit si pe calea ferata Bucuresti-Giurgiu.

Enjoy!