Sighisoara si Venice Simplon Orient Express

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
In data de 4 septembrie am trecut prin gara Sighisoara.O eurogara in devenire.Pana atunci cand va fi gata ,casele de bilete, biroul de informatii,si salile de asteptare se rezuma la 3 containere pe care din respect pentru CFR nu le-am pozat.In schimb cladirea arata bine


Din cauza lucrarilor pe tronsonul Campina-Predeal mi-a fost dat sa mai vad inca o ciudatenie.IC-urie de la Bucuresti pentru Oradea,Arad si Cluj au venit cuplate.Erau trase de "creata" 40-721-7




De la Teius soseste personalul cu 41-387-5



In capatul garii se afla personalul regiotrans Sighisoara-Odorhei format din un LDH1250 si un automotor Caravelle


La cateva minute dupa ce a trecut IC-ul de la Bucuresti spre Vestul tarii soseste perechea lui din sens invers tras de "brasoveanca" 41-242-2


In coada unei garnituri de marfa DB se afla un vagon sloven


In depoul Sighisoara se mai pastreaza instalatia de alimentare cu carbuni a locomotivelor cu aburi


Cam atat din data de 4 sept. Urmeaza pozele din 9 .
 
In 9 septembrie am citit pe internet ca Orient express-ul paraseste Romania.Fiind in apropiere de Sighisoara m-am gandit ca ar fi o buna ocazie de-al vedea.La ora 17:00 era programata plecarea din Sinaia asa ca eu la ora 19:00 ma aflam deja pe peron in Sighisoara asteptand celebrul tren.Impiegatul foarte amabil mi-a spus ca trenul are trecera la 20:24 asa ca pana atunci am avut destul timp sa mai fac o serie de poze in gara.
Daca in data de 4 nu puteam vedea depoul din cauza unor vagoane garate acum am putut sa il pozez foarte bine


Intre timp soseste si personalul de la Teius pentru Brasov,o rama electrica clasa 58


O naveta de cisterne in majoritate DEC-PKP trece ,trasa de 40-888


Un marfar cu vagoane Fals CD si Nacco opreste pentru cateva minute in linie curenta



La ora 20:45 soseste si orient express-ul tras de 40-0695-3

Opreste cateva minute pentru un schimb de documente intre mecanic,impiegat si un reprezentant al CFR aflat in tren iar eu profit de aceasta ocazie si pozez vagoanele




 
060-EA,

Frumoase pozele iar cu Orient Expresul chiar ca m-ai dat gata. Este febletea mea.
Si totusi daca ai mai multe poze cu detalii ale instalatiei de alimentat locomotivele cu carbuni ti-as fi recunoscator.
Instalatia este total diferita de ce stim si avem noi pentru machete. Adica seamana cu un mare faras (scafa) care este incarcata la sol cu carbune si ridicata la nivelul tenderului comparativ cu cele germane care sunt gravitationale.
 
LDH

instalatia respectiva se numeste elevator de carbuni. Este modelul standard folosit de CFR si este un elevator actionat electric.
Este specific remizelor si depourilor mari si prin tara au mai supravietuit destule.
Ai mai jos o schita facuta de mine cu acest tip de elevator acum cativa ani.
http://www.forum.jucarii.com.ro/modules.php?name=Perc_Kepe&pid=203