Intrebari/Raspunsuri despre material rulant

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

kablu

Well-Known Member
25 Februarie 2016
324
0
Arad
LOCATION
Arad
Domnilor , cred ca este necesara si o astfel de rubrica . Mai cred ca doar cel care poseda un anumit model poate sa-si dea o parere pertinenta despre el !
Din cind in cind apare cite o poza la o sectiune oarecare , din cind in cind cite o descriere , dar doar atat .
Pentru inceput as avea si eu nevoie de ceva ajutor ! Doresc achizitionarea unei BR80 roco 63289 ( a aparut una pe okazii , dar cred ca voi cumpara totusi una noua ) .
Deci .... daca aveti asa ceva / ati avut asa ceva , poate puteti sa-mi dati un sfat doua .
Ceea ce stiu despre ea este ca are motor cu 5 poli , volanta , mufa pentru decodor , loc pentru generator de fum si vreo 16 placute de inmatriculare diferite si se pare ca doar o singura lumina functionala . Actionarea se face cu ajutorul unei roti melcate , pe o singura roata , celelalte sint actionate de sistemul biela-manivela . Aaaa si se produce in Arad :fluierat:
 
am avut una,productie de acum 10 ani.mergea bine,silentioasa,foarte inceata,deh
locomotiva de manevre.e buna intr-o instalatie ca loc de manevra
 
eu am una. e puternica, nu are cauciucuri si nici nu simte nevoia. la mine a tras 2 grupe de etajate cuplate cite 4 si un vagon postal atasat garniturii. toate astea in plan orizontal, cu oarece pierderi de aderenta, dar printr-o conducere judicioasa a locomotivei nu au fost probleme
 
In general, farurile unei locomotive analogice sunt constituite din simple beculetze conectate direct la culegatoarele de tensiune de la roti. Astfel, intensitatea luminii data de faruri depinde de tensiunea de la sine, factor de care depinde si viteza de deplasare. Asta inseamna ca la alimentarea cu tensiune continua pura (transformator_in_trepte + redresor + filtru) luminile locomotivei nu vor avea intensitatea maxima decat la viteza maxima.
Vestea buna este ca mai nou exista locomotive care au farurile dotate cu LED-uri si chiar cu dispozitive electronice de stabilizare, ceea ce le permite sa lumineze la intensitate maxima chiar si la viteze mici.
 
Ba da, se poate, dar nu stiu daca merita
Exista sau exista un sistem care se numeste "Lux control"
Cum ai pus loco pe linie i se aprind farurile la intensitate maxima.
Problema este ca nu poti face ca luminile sa se aprinda in functie de sensul de mers (eu AM SA SCOT aceasta optiune de la locomotivele cu abur si de la cele de manevra) iar daca ai locomotive care schiomba culoare luminilor alb/rosu in functie de sensul de mers vei avea in permanenta luminile albe si rosii aprinse.
Mai multe detalii despre sistem iti poate da tot MPU sau, daca isi face timp sa puna o schema cu leduri care, in analog, la 2V sa se aprinda ledurile.
Vezi si la scheme de iluminat vagoane poate te ajuta ceva.

Bafta!
 
salut
ma numesc cristi,si as avea nevoie de ajutorul vostru.
si mai precis,daca stie cineva sa mi explice cum se demonteaza o loco br 38 fleishsmann.
va multumesc anticipat
 
desfa-i suruburile de sub ea,tragi carcasa de sasiu cu grija si gata.despre tender nu
stiu sa iti spun....decat daca e tender-tub...tot asa,are 2 suruburi sub,le scoti si
iese carcasa
 
multumesc cosmin
tenderul am reusit sa l desfac,e sistemul clasic:carcasa de plastic prinsa in cleme
cazanul poate miine.