Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutare,
Locomotiva OBB 1044 -ROCO


Vreu sa pun catenara pe traseul de jos.Inainte sa cumpar totul as vrea niste sfaturi de la cei ce au asa ceva.Mentionez ca vreau sa cumpar de la Viessmann. La ce distanta se pun stalpii,ce sa folosesc la macaze si DKW..etc
 
incerc sa iti rapund eu
la DKW exista niste fire speciale care se pun deasupra.uita-te pe pagina de la
Viessmann si vezi.cand incepi sa pui catenara,incepi cu un DKW si apoi extinzi
inainte.unde ai linie dreapta pui stalpii din 30 in 30 cm,iar la curbe ii pui de asa
natura incat sa nu fii obligat sa indoi(curbezi) firele,care in mod normal se pun in
zig-zag.daca nu ma insel,Viessmann are niste sabloane ptr pus firele,stalpii.au de
asemenea o brosura indrumatoare care explica mai bine decat mine toate etapele
succes!
 
Felicitari pentru diorama, Gam3, si mai ales pentru turnanta! :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Dintre cele doua schitze LDH, as recomanda-o pe a doua, respectiv alimentarea liniei rotitoare (nu stiu daca aceasta este denumirea corecta a liniei de pe placa turnantei :D) de la linia la care este aliniata. Este un pic mai complicata dpdv constructiv decat prima, dar este mai sigura dpdv functional. Totusi, nu pot sa ignor spectaculozitatea primei idei, mai ales daca circuitul este digital si pe turnanta se afla o superba locomotiva cu aburi full-options; in acest caz, locomotiva isi pastreaza aprinse farurile & luminile, continua sa scoata fum iar sunetele aferente functionarii raman active in timp ce este rotita :cool:; insa, daca turnanta s-a rotit cu 180grade, toata aceasta feerie se opreste imediat la prima miscare a locomotivei, din cauza scurtcircuitului produs de inversarea sinelor :p. Deci prima schema este excelenta daca si numai daca NU se intentioneaza intoarcerea locomotivelor.
 
Cosmin,Mircea,va multumesc.
E aiurea daca trebuie sa incep cu DKW ca nu gasesc pe nicaieri sarma.
Ce am gasit si sunt pe stoc la noi in tara sunt stalpii,sarma si sablonul de reglat firele in curba,care e f important.De asemenea am gasit un set,14 stalpi cu tot cu sarma.
http://www.viessmann-modell.com/en/produkte/sorte.php?id=3&sprache=2&gr_nr=2&typ=set#
Ma gandesc sa incep cu setul si pe parcurs sa mai cumpar separat.
Si daca nu gasesc sarma pentru DKW sa merg normal,numai pe cele 2 fire ,fara sa pun si la cele 2 sine care vin de la gara de jos.

Mircea,o sa vina si vremea sa alimentez linia rotitoare.Am sa aleg cea mai buna solutie.Acum am altele pe cap.Va tin la curent cu ce am sa fac.
 
referitor la turnanta:
Am gasit un link care mi-a parut f interesant ca solutie ptr alimentarea liniilor turnantei.
Foloseste un jack - ca ax de rotire si alimentare si in intrerupator (mai corect ar fi swich) care sa inverseze polaritatea...
Detalii
 
@Gam3
La Viessmann exista intradevar catenara pt DKW dar nu se potriveste peste DKW-ul de la Piko ci doar peste cel de Roco si ai nevoie de 4 stalpi pentru sunstinere.
4145.jpg


Eu iti recomand peste DKW-ul de Piko sa pui stalpul cu brat dublu exact in mijlocul macazului si iti va fi mult mai usor sa pozitionezi catenara
4113.jpg


Exact asa am facut si eu


Am inceput montarea catenarei cu traseul exterior. Setul e avantajos ca pret, dar e cam scurt totusi poti incepe electrificarea cu un set . Dupa aceea vei calcula ce iti mai trebuie, consultand site-ul Viessmann.
 
@060-EA
ai dreptate cu sarma,eu uitasem ca sinele folosite de Gam3 nu sunt Roco :oops:
ideea cu bratul este excelenta
 
VREAU SI EU VAGONETE CFR MARFA !!! de unde le-ai luat ???
trimite-mi informatiile pe mp
 
@gam3

frate, lasa alea si zi cum e treaba cu 'polonezul'! :D se modifica sau mai asteptam :?:
 
@gaby,cosmin
Shimmns-ul e un model Roco,si e facut asa la Braila unde fac eu si nu numai tot materialul CFR.La baza a fost asa
DSCF7833.jpg


Al doilea vagon a mai fost prezentat.E un Kils fantezist CFR facut de CStrain.La CFR nu este acest vagon.

@lok
Se modifica,mai astept ceva sa trimit un pachet ma mare.Rabdare.Pana la prima zapada poate vine.D. Savin are in Catalogul MECANOEXPORTIMPORT din anul 1978 1980 acest tip de vagon cu toate cotele.
Acuma,daca vad eu bine pe coperta cartii Istoricul Tractiunii Feroviare Din Romania de Serban Lucriteanu si Ilie Popescu,este o locomotiva 231 065 care are in spate un vagon 21-47 care la scara are o coborare triunghiulara a caroseriei, pe fiecare latura si nu are are dungi orizontale pe acoperis..Cred ca mai usor e de facut acea coborare decat toate dungile pe acoperis.Vor fi modificate si ferestrele,vor fi puse altele.Singurul lucru care va ramane la fel va fi lungimea.
 
asta e de bine. oricum, trebuie tesit la capete, deci taiat, curbat, etc. in orice caz, ma bucur ca esti un fan al cfr.
 
In catalogul MECANOEXPORTIMPORT din anul 1978-1980. Dar nu stiu unde il poti gasi.Am sa incerc pe la anticriate saptamana care vine sa il caut.

Am facut ieri un filmulet cu 1043 si 060-DA
http://youtube.com/watch?v=NTYFepLphDo