Tramvaie in Bucurestiul anilor 1874-1936

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am sarit putin intervalul din titlul postului, dar sunt senzationale.

Fotograf: Karl Rauscher pentru Luftwaffe, Bucuresti 1941:
bucuresti 1941.png


Fotograf: Karl Rauscher pentru Luftwaffe, Bucuresti 1941:
Karl Rauscher Luftwaffe bucuresti 1941.png
 
Buna ziua, am o mare curiozitate: pe site-ul ciMec, în patrimoniul național, deținut de muzeul tehnic Dimitrie Leonida (pe lângă multe alte minunății mai mult sau putin feroviare, dar de o importanță deosebită, si mult subapreciata) apare si un tramvai din 1899 (!?), pare-se descoperit la Brăila, fabricat la Charleroy. Tramvaiul electric (care-și în stare cat de cat originală, cu lira) poate fi văzut de afara, mergând pe lângă gardul adiacent soprului muzeului. Poate fi văzut și de pe Google maps, dar atât. Știe cineva mai multe despre el? A aparținut Brăilei de la început, sau a fost donat de către București în perioada interbelică? Multumesc anticipat.
 
Nu detine nimeni informatii referitoare la acest tramvai?
L.E.: am gasit raspunsul pe un forum destinat transportului in comun, in ciuda faptul ca am trimis numeroase mail-uri celor de la Dimitrie Leonida, dealtfel un muzeu mai mult decat respectabil.
Tramvai este unul din cele destinate in mod original Brailei, al Helios Elektricitäts Aktiengesselschaft, fiind ulterior "donat" muzeului in anii '50-'60. Reteaua a fost data in functiune in anul 1899.

 
  • Like
Reacții: AdyAero și ICRA