Noutati 2018

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Noutati A.C.M.E. 2018: https://www.trainsdepot.org/_custom_storage/manufacturers/pdf/a.c.m.e_new_products_2018_(ho)(it_en_de)_2018_02_20180203002512.pdf

ACME 60203 - 060-EA de la Fox Rail (pagina 49 din catalog)
 
EA-ul de pe coperta
DSC_9831-copy.jpg


Standul ACME unde se afla si viitoarea cuseta CFR:
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?010,8454026

image.jpg

image.jpg
 
Vitrains produce in 2018 locomotiva BB 16500 RegioTrans.
http://www.eyro.ch/downloads/news18/vitrains_2018_fr.pdf
 
https://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20180302_OTS0103/spritzgussproduktion-wird-aus-gloggnitz-in-die-slowakei-verlagert

Nu inteleg perfect germana dar se pare ca Roco/ Fleischmann va renunta printre altele la productia de modele la scara H0.

Daca e cineva mai in masura sa traduca...
 
Google traducere a tradus:
"Grupul de cale ferată va reloca cea mai mare parte a turnării prin injecție de la locul său de producție în Gloggnitz (Austria Inferioară) în Slovacia. Această măsură conduce la o reducere de 52 din cei 107 de angajați în locația din Austria de Jos până la sfârșitul anului 2018. Negocierile privind măsurile de compensare sociale pentru începerea reducerii de personal în curând. Pentru restructurarea modelului grupului de cale ferată, de asemenea, portofoliul de produse se va schimba: brandul german Fleischmann este în H0 lățimii căii de rulare (scala: 1:87) nu mai este oferit din 2019, dar numai în ecartamentul N (Scara: 1: 160 ), unde este lider de piață. „Acestea sunt măsuri esențiale pentru a îmbunătăți structura costurilor de producție și performanța pe piață în al doilea cel mai mare producător de trenuri model de Europa“, directorul general al modelului de cale ferată holding și proprietar reprezentant al RVS, a spus MMag. Hannes Grießner, astăzi, vineri, 2 martie, după o întâlnire a companiei la Gloggnitz."

Pe scurt Fleischmann nu mai produce decat la N(1/160) si Roco se muta in Slovacia.
 
Oare in Arad mai ramane Roco?
 
In acelasi articol scrie clar ca alte masuri de asanare ("Bereinigung" = curatare) a structurii de productie in Europa sunt inevitabile.
Actuale capacitati de productie in Europa: Austria - Gloggnitz(constructie, producere scule, turnare sub presiune); Slovacia - Banska Bistrica (prelucrarea suprafetelor, producere motoare); Romania - Arad (Montaj, prelucrarea suprafetelor).
Grupul de firme a fost preluat de catre banca Reiffeisen in octombrie 2017, iar planul de reorganizare initial a fost acceptat, insa a trebuit prelungit cu doi ani.
Un raspuns la intrebarea lui ALX nu pot sa dau, eventual o parere personala: ceasul ticaie.