060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nelutu,foarte interesanta poza, am vazut-o si eu inainte chiar inainte sa-mi iau delfinul. Eu m-am ''benoclat'' indelung, si daca te uiti foarte atent, vei vedea ca de fapt acel grilaj lung si impartit in cinci, sunt de fapt doua; unul scurt impartit in trei, care se regaseste la loco seria 47, si un alt grilaj impartit in doua, care e si putin diferit ca forma; ciudata aparitie si extrem de rara. Poza prezentata de tine nu e foarte clara, dar iata o poza ceva mai clara(a se da zoom), care confirma cele spuse de mine. Oricum o iei, grilajul de la AF este dintr-o singura bucata, standard ca dimensiuni pt. toate cele trei EA-uri, cand se stie faptul ca grilajul de la clasica difera de cel de la delfin. http://cfr.stfp.net/Pic/47/915304777732:1.jpg
 
[/quote] instalatiile de climatizare sunt facute prea mici,si nu sunt decupate in spate,
OK acum m-am lamurit insa cred ca faci confuzie:
exista doua tipologii de AC, una mai mare si decupata in spate cu zice marian32 specifice de obicei locomotivelor CFR Marfa modernizate
http://cfr.stfp.net/Pic/47/47-0002-7OM:2.jpg
http://cfr.stfp.net/Pic/47/915304700027D_gOM:1.jpg
http://cfr.stfp.net/Pic/47/47-0004-3DcZOM:1.jpg

si una de dimensiuni mai mici si nedecupata in spate specifice locomotivelor seria 47 CFR Calatori

http://cfr.stfp.net/Pic/47/915304775512D_E:2.jpg
http://cfr.stfp.net/Pic/47/915304776890D-A:1.jpg
773
http://cfr.stfp.net/Pic/47/915304777732D8:1.jpg
Deci sustin in continuare ca AC/ul de pe modelul AF este corect

Probabil tipologia difera in functie de cel care a facut modernizarea.

O seara bua
 
Nelutu,foarte interesanta poza, am vazut-o si eu chiar inainte sa-mi iau delfinul. Eu m-am ''benoclat'' indelung, si daca te uiti foarte atent, vei vedea ca de fapt acel grilaj lung si impartit in cinci, sunt de fapt doua; unul impartit in trei, care se regaseste la loco seria 47, si un alt grilaj mai scurt impartit in doua, care e si putin diferit ca forma; ciudata aparitie si extrem de rara. Poza prezentata de tine nu e foarte clara, dar iata o poza ceva mai clara(a se da zoom), care confirma cele spuse de mine. Oricum o iei, grilajul de la AF este dintr-o singura bucata, standard ca dimensiuni pt. toate cele trei EA-uri, cand se stie faptul ca grilajul de la clasica difera de cel de la delfin. http://cfr.stfp.net/Pic/47/915304777732:1.jpg
 
Salut marian32,

Avand in vedere ca 773 a fost prima locomotiva in aceasta schema de vopsire cred ca intr-o perioada scurta i s-au adus diferite modificari cum ar fi grilajul care acum este mic asa cum spui tu si forma oglinzilor diferita asa cum spune ionut07. Probabil documentarea so fi facut in momentul in care locomotiva a iesit de la modernizare si avea grilajul lung si oglinzile diferite.
 
Cred ca marian32 cand s-a referit la dimensiunea cutiei instalatiei de aer conditionat, a vrut de fapt sa sesizeze ca latimea si inaltimea nu au fost redate corect, as adauga nici grila de aerisire care arata in mod evident diferit in realitate si asta indiferent de seria locomotivei. Cat despre masca de tabla, la locomotiva din seria 47 de la CFR Calatori nu se vede o decupare in spatele cutiei.
Ce cred eu este ca AF ori a avut la indemana aceasta forma de aparat de aer conditionat care se aseamana cu realitatea sau a dat planuri ochiometrice la matrita.
Aici ne raportam strict la modelul AF din seria 47 cu nr. 91-53-0- 477-773-2, ca au tinut sa o faca mortis pe asta. Daca alegeau alt numar, scapau mai ieftin, nu aveau nevoie de grilaj fotodecupat, aveau si pantografe de la TRAX-urile elvetiene pe care le face ACME, etc.
Sincer nu stiu daca interesa pe cineva ca e prima locomotiva modernizata.........

In plus locomotivele din link-urile de mai sus au instalatia de aer conditionat amplasata altfel, exista la CFR Marfa si locomotive din seria 47 care au exact acelasi model de aer conditionat, amplasat in acelasi loc ca varianta de la Calatori.
 
Oricum ar fi, au cam incurcat borcanele, la AC nici nu trebuie sa faci masuratori ca sa-ti dai seama ca-i cam micut saracutul, este suficient sa te uiti la instalatia reala, cat despre oglinzi si grilaje, cei de la AF trebuiau sa le reproduca intocmai, daca au avut la baza varianta initiala a locomotivei iesite de la modernizare. Dar sa spunem ca nu sunt decat mici scapari, in ansamblu modelul a iesit foarte frumos.
 
Silviu,

omydee si-a gasit linistea si ne priveste de sus :(

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7468&start=0
 
Stiu ca astea sunt povesti vechi, dar scriu aicea pentru ca am auzit o poveste noua.

Am trimis o intrebare la un magazin online si mi s-a raspuns ca urmeaza sa apara niste modele noi ale locomotivei.

Am intrebat ce modele vor aparea si nu mi s-a raspuns. Stie cineva?

Pentru ca eu incerc sa cumpar un model care s epare ca nu mai e facut momentan, si nu stiu daca are rost sa astept modelele noi.

Modelul care ma intereaza este cel vopsit in culorile cele mai vechi (CFR anii 70-80 sa zicem, sau cam asa ceva?).

Iata o poza:

http://www.railpictures.net/images/d1/4/0/9/3409.1292538926.jpg

As prefera sa cumpar una in schema asta de culori decit sa cumpar ce nimeresc si sa ma chinui sa o redecorez eu (am vazut alte modele pe ebay).
 
Am creeat si sunet ptr 060EA varianta clasica:

https://www.youtube.com/watch?v=DnEE4DNye8c&t=10s

Caracteristici proiect sunete 060EA Amintiri feroviare varianta clasica – Decodor ESU loksound V4

F0 becuri
F1 Punere in functiune locomotiva cu urmatoarele etape automate:
Cuplare pantograf
Pornire compresor si aducere la presiune necesara aerul din frane
Purjare aer din frane
F2 goarna inalta scurta
F3 goarna joasa scurta
F4 goarne alternante
F5 goarne simultane
F6 mod manevra
F7 usa mecanic
F8 fluier conductor tren
F9 actionare manuala a compresorului + purjarea aerului aferent
F10 nisipar
F11 sistemul de depasire ordonata 1khz cu indusi
F12 revizor roti vagoane
F13 anunt gara sosire
F14 anunt gara plecare
F15 discutie mecanici plecare
F16 discutie mecanici
F17 actionare manuala a celor 3 grupe de ventilatoare de racire 2 Motoare Tractiune si 1 Transformator care pornesc aproape simultan
F18 actionare manuala a franei
F19 sunet roti de tren in curba
F20 sunet roti de tren
F21 cupla

Pentru un plus de realism locomotiva va avea urmatoarele caracteristici automate:

In stationare dupa ce s-a pus locomotiva in regim de functiune cu tasta F1, modelul NU va pleca din loc (chiar daca sa dat comanda de plecare din statia digitala) pana nu se vor pune in functiune in mod automat cele 3 grupe de ventilatoare de racire 2 Motoare Tractiune si 1 Transformator. Tot ce trebuie sa se faca este sa se dea comanda de pornire din centrala digitala in directia dorita si sa se astepte aprox 5 sec
La o stationare scurta mai mica de 18 secunde cele 3 grupe de ventilatoare vor functiona normal si se va putea pleca de pe loc instant
La o stationare peste 18 secunde locomotiva va intra automat in regim de oprire in gara mare si va opri automat ventilatoarele de racire pentru a nu deranja calatorii si va porni automat compresorul pentru a suplimenta aerul din instalatie care s-a golit la franarea indelungata. Pornirea in acest scenariu se va putea face din nou doar dupa ce s-a terminat purjarea aerului si vor porni din nou cele 3 grupe de ventilatie. Tot ce trebuie sa se faca este sa se dea comanda de pornire din centrala digitala in directia dorita si sa se astepte aprox 17 sec
 
Salutare tuturor
Doresc sa va arat prima proba de motoare de tractiune autentice de 060EA, aceasta este prima demonstratie:

https://www.youtube.com/watch?v=pOcVuRMktPs

Pentru autenticitate va rog sa vizionati de asemenea si realul:

https://www.youtube.com/watch?v=3VLyd8eUF68

P.S. Difuzorul e cel nou digitools cu incinta acustica ptr 060EA
 
A aparut pina la urma modelul CFR in schema de culori veche? Paginile firmelor inca au modelul listat cu aceleasi numere dar nici un cuvint despre disponibilitate, stoc, samd.
 
Nu a aparut nimic din pacate, e locomotiva mea luata acum niste ani.