Locomotivele ES64F4 - 189 CTV

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
in concluzie, cutiile sunt asemanatoare diferentele fiind pe partea mecanica? :roll:

http://vasutgepeszet.hu/wp-content/uploads/2009/02/vectron-siemensfotoja_300dpi-1024x681.jpg

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=siem_21416_56&action=image
 
buna,

nici macar cutiile nu seamana (vezi forma generala a cutiei, cea a "capacelor" acoperisului) ci doar partile frontale, stiind ca nici locomotiva CP si nici cea SNBC/NBMS nu au "nervurile" pe bot aparute la Vectron de la prototipul 2 incoace.

Vectron este o locomotiva care se bazeaza pe experienta acumulata cu EuroSprinterurile de a treia generatie (adica CP si SNCB) insa nu preia nici un element de design din acestea, poate in afara blocurilor optice...
 
Siemens Vectron; second homologation round: CH/IT/NL
The Vectron and homologation:
completed: RO
provisorial approval: SE and PL
soon expected: DE and AT
next round: CH, IT and NL
ambition: CZ

Intre timp am mai vorbit cu un mecanic de la CTV l-am intrebat daca stie ceva de Vectron si a zis ca deocamdata trebuie sa achite cele doua BR189
 
Multa vreme s-a zvonit ca 189 700 CTV ar fi fost vanduta celor de la GySEV.
Intre timp au venit si informatii clare
For some months now, CTV 189 700 is in Sopron, stabled behind the GySEV workshops. This results in many specualtion and rumours. The locomotive is in Sopron for repair. It has not been sold to GySEV.

23130920_1265312550280722_2419440252189862188_n.jpg


23231296_1782698951774462_307839953573998609_n.jpg


sursa: http://railcolornews.com/