Vagoane de marfa istorice CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Un marfar format din vagoane Heks, pentru animale mici
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?017,8199180,8199247
 
Cumva vagoanele alea sint vagoanele de marfa cu etaj in care animalele se incarcau folosind rampele alea duble abandonate prin gari?
 
Gam3 post_id=123828 time=1330724730 user_id=76 a spus:
...Catalin, posibil ca astfel de vagoane sa fi circulat si la CFR?


colectia Lehner, 1929

Florin, Catalin, ati reusit sa descoperiti ceva despre vagoanele pentru zaibar si Odobesti?
 
Buna Cosmin,
de la mine nu ai vesti bune. Pana acum nu am gasit nimic in plus.
 
La Dej. Vagon Sectia L3- Cluj.

20170902_170053.jpg

20170902_170118.jpg
 
O carcasa de Ggklm 00 53 1197 xxx-x la Bacau. imaginea este din 2010, nu stiu daca mai exista.
DSCF7654-copy.jpg
 
In poza se vede ca diagonala este ceva improvizat. Daca mai exista o sa cercetez cu atentie sa vad exact.
 
Re:

<r><QUOTE author="nelutu" post_id="157578" time="1454766620" user_id="786"><s>
nelutu post_id=157578 time=1454766620 user_id=786 a spus:
</s>
<QUOTE author="catalin"><s>
catalin a spus:
</s>Intrebare:<br/>
<br/>
are cineva imagini cu procesul de incarcare a ghetii in aceste vagoane ? <E>:)</E><br/>
<br/>
Intrebarea isi are urmatoare logica: yankeii montasera trapele de acces la compartimentul de gheata pe plafon si descararea se facea automat sau manual folosind gravitatia, ca la incarcarea tenderului cu carbune sau ... orice vreti. <br/>
<br/>
mai multe vezi aici:<br/>
<br/>
<URL url="http://paulv99.zenfolio.com/p423164220">http://paulv99.zenfolio.com/p423164220</URL><br/>
<br/>
Eram curios daca la noi s-a ajuns la o forma de mecanizare sau incarcau 3T de gheata cu roaba si bratele, tinand cont ca la noi trapele de acces nu sunt pe acoperis sa te folosesti de gravitatie... ?<e>
</e></QUOTE>

Zeebrugge Belgia<br/>
<br/>
<URL url="http://communities.zeelandnet.nl/data/hobo/upload/images/tf_019.jpg"><LINK_TEXT text="http://communities.zeelandnet.nl/data/h ... tf_019.jpg">http://communities.zeelandnet.nl/data/hobo/upload/images/tf_019.jpg</LINK_TEXT></URL>
<e>
</e></QUOTE>

<br/>
Mod de incarcare a ghetii in vagon:<br/>
<YOUTUBE id="Zx4Rtl-75D4" t="1166" url="https://youtu.be/Zx4Rtl-75D4?t=19m26s"><s>[BBvideo=560,315]</s><URL url="https://youtu.be/Zx4Rtl-75D4?t=19m26s">https://youtu.be/Zx4Rtl-75D4?t=19m26s</URL><e>[/BBvideo]</e></YOUTUBE></r>
 
Stiu imaginea de ceva ani. Pana acum nu am reusit sa aflu daca am avut si noi asa vagon.
 
Bună dimineața!

In a post at Drehscheibe Online was asked for a Romanian Esux. I have never noticed this car until now.
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8470022
https://pleussen1950.blogspot.de/2013/01/guterwagen.html
Esux%2BCFR%2B21%2B53%2B555%2B4%2B976-1%2BSchirnding%2B27.07.1980..jpg


Then I searched pictures and found the car in some photos mainly around 1970. (For example:)
https://farm5.staticflickr.com/4340/36424967960_8b298255c2_o.jpg

The car is a steel car. Similar cars were also available with boards.

In addition, there were a few other CFR cars in West Germany around 1980.
https://2.bp.blogspot.com/-L9rcGtwL67g/WhLZqiEwUhI/AAAAAAAAzqo/uwjzlPLS9HM_OS4RMSpgoiowOfNzzfBfgCLcBGAs/s1600/Ggs%2BCFR%2B21%2B53%2B147%2B4%2B992-4%2BSchirnding.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-nRk_3JvX4JI/WhLZvHg4gpI/AAAAAAAAzqs/2TgSASP_AP0SmWyojN0gQkMzeUYS3yY1QCLcBGAs/s1600/G..%2BCFR%2B31%2B53%2B191%2B2%2B059-1%2BSchirnding%2B26.07.1981..jpg

And this is MAV not CFR:
https://4.bp.blogspot.com/-tlvjf_wfSwA/UuoYrSuSe5I/AAAAAAAAfK4/inDWreKPrek/s1600/Ggs+CFR++01+53+147+1+373-4+Tirschenreuth+20.10.1979.jpg


Într-un post de la Drehscheibe Online i sa cerut un esux românesc. N-am observat niciodată vagon asta până acum. Apoi am căutat imagini și am găsit vagon în câteva fotografii, în special în jurul anului 1970. Vagon este o vagon din oțel. Vehicule similare au fost de asemenea disponibile cu plăci. - În plus, au existat câteva alte vagon CFR în Germania de Vest în jurul anului 1980.

In einen Beitrag bei Drehscheibe Online wurde nach einem rumänischen Esux gefragt. Mir ist dieser Wagen bis jetzt nie aufgefallen. Dann habe ich Bilder durchsucht und den Wagen auf einigen Fotos vorwiegend um 1970 gefunden. Bei dem Wagen handelt es sich um einen Stahlwagen. Ähnliche Wagen gab es auch mit Brettern. - Zusätzlich gab es noch ein paar ander CFR Wagen in West-Deutschland um 1980.

Salut
Frank
 
Hello

Thank you for the pictures.
The Esux railcar may be actually Es-x.
It was a quite common railcar, you can see it in many pictures with all sorts of goods.
From what I know, this type didn't have wood panels. Although there were similar railcars with wood panels, they are not the same.
 
Salut Radu!

> The Esux railcar may be actually Es-x.
What do you mean with Es-x? Do you have a picture of it? Esx is something else.

Ce vrei să spui cu Es-x? Aveți o imagine a acesteia? Esx este altceva.

Was meinst Du mit Es-x? Hast Du ein Foto davon. Esx ist ja etwas anderes.

Salut
Frank
 
Vagoane pe 2 osii, descoperite, de 20 tone, fabricate in anul 1951 la Flamura Rosie Arad, 23 August Bucuresti, Constantin David Bucuresti, Atelierele Iasi.
Vagoane pe 2 osii, descoperite, de 28 tone, fabricate in anul 1958 la Atelierele Navale T.Severin si Mecanica T.Severin.
Aveau lungimea de 13.86 m, Iungimea sasiului de 12,58 m si distanta intre osii de 8 m. Greutatea proprie de 11,6 tf / 12 tf si capacitatea de incarcare de 20 tf / 28 tf. Frina automata de tip Hildebrand-Knorr cu schimbator marfa-persoane.
Au fost incadrate in seria veche ITDSFW, serie noua Elo-tw si Es-x.

01 RIV MC 53 CFR 5535 205-5 Es-x
DSC_9412.jpg