Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Poate o sa vedem vagoanele de la Astra Arad pe ruta Praga-Viena.

[AT] Revolution: RegioJet to launch international intercity services to Vienna in December

In December 2017, RegioJet plans to introduce new long-distance intercity trains connecting Prague, Brno with Vienna. The open-access operator wants to make Austria its third home-market, next the Czech Republic and Slovakia. RegioJet will do this with its new partner for Austria, the Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb. Read more on Railcolornews.com.

Two weeks ago, RegioJet announced the acquisition of new locomotives and coaches. The first units will arrive this year, so they will sure come in handy for the companies' expansion plans.


sursa: http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1
 
Inside India's new homemade luxury train
http://www.bbc.com/news/world-asia-india-40040981
_96202240_mediaitem96202239.jpg

_96202191_mediaitem96202190.jpg

_96202229_mediaitem96202228.jpg
 
Calatoria cu acest tren semirapid ( presa de acolo ii zice asa, nu eu) dureaza putin peste 9 ore timp in care te poti delecta cu filme Ballywood-iene. Nu mi-e clar daca asta e un bonus sau inca o forma de tortura.

Si, pentru ca niste vagoane spalate nu te fac domn, se pare ca dupa calatoria inaugurala compania a "pierdut" multe seturi de casti, cateva ecrane s-au stricat ( probabil amatorii de alte genuri) si trenul a fost plin cu...diverse ambalaje. Tot din presa locala ....
 
Salut,
Legat de vandalizarea noului tren expres din India :

https://www.scoopwhoop.com/why-we-dont-deserve-good-things/

M.
 
Ultimul vagon restaurant funcțional al CFR Călători, aflat în compunerea trenului Interregio 347 Dacia Viena Vest-București Nord, s-a defectat în urmă cu două zile. În acest fel, societatea de transport feroviar de stat nu mai are niciun vagon restaurant propriu zis.

http://romanialibera.ro/economie/companii/galerie-foto-s-a-defectat-si-ultimul-vagon-restaurant-al-cfr-calatori--ce-solutie-de-avarie-a-gasit-societatea--„mirosea-a-ceafa-de-porc-in-tot-trenul---plus-s-a-ieftinit-bautura--449108
 
Salut,
Iar poza vagonului este de pe siteul lui HGDan.
Cei de la RL nu au precizat sursa / link cu sursa...faiin ! :skul: :D
M.
 
Articolul este scris superficial in multe privinte.

346/347 nu mai merge la Wien Westbahnhof de mai bine de doi ani, ci la noua Hauptbahnhof. De asemenea vagonul restaurant era limitat de mai bine de un an la parcursul romanesc, mai precis Buc. N Gr. A - Simeria.
 
Pai pe usa vagonului restaurant scria joi, Bucuresti Nord-Arad.De la Simeria pina la Arad, parcursul este in ce tara???
 
In alta ordine de idei, as ruga pe cei care administreaza acest forum sa nu mai permita a se face aprecieri care la un moment dat sa devina jigniri. Cred ca acest hobby este destul de vast fara a fi nevoie sa deraiem de la el. Deasemenea desi sint roman numai pentru ca m-am nascut aici, nu cred ca este cazul sa denigrez acest popor numai de dragul de a iesi in evidenta. Nu devenim mai educati in momentul in care pasim in afara Romaniei.
 
189DB post_id=163406 time=1497776892 user_id=543 a spus:
In alta ordine de idei, as ruga pe cei care administreaza acest forum sa nu mai permita a se face aprecieri care la un moment dat sa devina jigniri. Cred ca acest hobby este destul de vast fara a fi nevoie sa deraiem de la el. Deasemenea desi sint roman numai pentru ca m-am nascut aici, nu cred ca este cazul sa denigrez acest popor numai de dragul de a iesi in evidenta. Nu devenim mai educati in momentul in care pasim in afara Romaniei.

Salut 189DB,

Daca gasesti vreun post unde se regasesc jigniri am sa te rog sa raportezi acel post. Este foarte greu de urmarit toate postarile, dar ne bazam si pe raportarile voastre.

Raportarea se face apasand semnaul exclamarii din dreptul acelui post.

Multumim
 
Salut,
Pai pe usa vagonului restaurant scria joi, Bucuresti Nord-Arad.De la Simeria pina la Arad, parcursul este in ce tara???

Daca ai urmari circulatia efectiva a vagonului WRmz 88-96 in trenul 346/347 ai vedea ca parcursul a fost limitat efectiv la Simeria incepand cu anul 2016. A existat si un comunicat de presa si o interventie a dl. Iosif Szentes pe aceasta tema in diferite medii sociale de informare (ex. Facebook).

In alta ordine de idei, as ruga pe cei care administreaza acest forum sa nu mai permita a se face aprecieri care la un moment dat sa devina jigniri. Cred ca acest hobby este destul de vast fara a fi nevoie sa deraiem de la el

Asa cum scria crystyv mai sus, ajunge sa informezi echipa administativa prin apasarea butonului cu semnul de exclamare si vom lua masuri.

Deasemenea desi sint roman numai pentru ca m-am nascut aici, nu cred ca este cazul sa denigrez acest popor numai de dragul de a iesi in evidenta.

Interesanta afirmatie. Din pura curiozitate, as fi bucuros daca ai putea detalia prima parte a acesteia, insa de preferinta pe privat pentru a nu ocupa spatiu pe acest topic destinat stirilor cu caracter feroviar.

Nu devenim mai educati in momentul in care pasim in afara Romaniei.

Adevar relativ. Nu devenim automat mai educati prin simplul fapt ca pasim in afara frontierelor tarii, insa o persoana care traieste se educa in permanenta, indiferent de locul in care o face. Mic exemplu: Mi-am trait 21 din cei 39 de ani de viata de pana acum in afara frontierelor Romaniei si, in mod direct, mi-am dobandit educatia in domeniul feroviar in cea mai mare parte in afara tarii in care m-am nascut, desi samanta a fost "sadita" inca din copilarie pe dulcile meleaguri romanesti.

Off-topicul a fost suficient, ne putem intoarce la subiectul acestui fir de discutie. Am rugamintea ca daca exista intrebari sau nelamuriri acestea sa fie discutate pe privat. Multumesc pentru intelegere.
 
softronic_transmontana_greencargo01railcolordesign.jpg


A new foreign adventure for Softronic from Romania. The manufacturer of six-axle electrics based in Craiova has received an order from Sweden. It has signed a contract with railfreight operator Green Cargo for the delivery of two Trans Montana locomotives, to be delivered during the summer of 2018.

Green Cargo states that it will be able to offer a more efficient logistics solution, especially in the heavy freight market. A Softronic Trans Montana locomotive can pull up to 3000 tonnes, twice as much as a four axle electric of the Rc serien, a commonly operated locomotive type in Sweden.

The acquisition of the new electrics is part of Green Cargo's strategy to improve capacity and reliability, while reducing the transportation costs for its customers.

Duting the summer of 2015, Trans Montana locomotive no. 019 was transferred to Sweden for promotion and test runs. The machine was tested by Rush Rail and Green Cargo. It even got a Swedish name: Rödluvan (DE: Rotkäppchen, EN: Little Red Riding Hood).

Source: Green Cargo / Impression: Railcolor Design
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1
 
Start la achizitia de trenuri noi</I><I>

300 milioane euro pentru material rulant de pasageri

Autoritatea de Reformă Feroviară (ARF), aflată în subordinea Ministerului Transporturilor va lansa, în luna septembrie a acestui an, licitația pentru achiziționarea de rame electrice și automotoare. Declarația a fost făcută la 9 iulie de către Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Proiectul de achiziție de material rulant nou se ridică la valoarea de 300 milioane euro. Pentru a raspunde cerintelor de mobilitate, in prezent este nevoie de achiziția a peste 100 de rame electrice, trenuri și rame diesel astfel încât să se asigure orarul cadențat pe principalele destinații din România.

După ce vor fi cumpărate noile trenuri vor circula din București spre Craiova, Constanţa şi Braşov, dar şi pe tronsoanele din vestul ţării care au fost modernizate.


http://clubferoviar.ro/start-la-achizitia-de-trenuri-noi/
 
Azi in jurul orei 13.00 in statia Bucuresti Sud facea manevra o locomotiva hidraulica DHC, inmatriculata CAPTRAIN , vopsita in culorile specifice acestui operator feroviar !!!!
 
Au ajuns in Curtici
4020_744.jpg


Datorită accesului masiv la noi vehicule din seria 4744 și 4746 în ultimele luni, primele antrenori motor electric din seria 4020 a venit pentru a remedia. este atinsă limita kilometraj, masina cu motor în zona exterioară a lucrării TS Jedlersdorf au fost colectate și așteaptă cu nerăbdare un viitor foarte nesigur. În același timp, cu toate acestea, au existat știri, deși cu un conținut destul de neplăcut: Deci, vehiculele 4020 211, 4020 213, 4020 222, 4020 224 226 și 4020 din România la companie au fost S.C. Ferotrans-T.F.I. S.R.L. vândute, care este deja cunoscut prin achiziționarea de locomotive electrice eliminate de ÖBB seria 1014th Ieri transferul vehiculelor cesionate a început ceea ce a condus prin Hegyeshalom în stația de frontieră română Curtici. Fotografia există dovezi care arată trenul în timpul unei pauze de transport în stația ungară Cegled.

Durch den massiven Zugang an Neubaufahrzeugen der Reihe 4744 und 4746 während der letzten Monate, gelangten die ersten Elektrotriebwagen der Reihe 4020 zur Abstellung. Die Kilometerfrist erreicht, wurden die Triebwagen im Freigelände des TS Werk Jedlersdorf gesammelt und sahen einer höchst ungewissen Zukunft entgegen. Mittlerweile haben sich jedoch Neuigkeiten ergeben, wenngleich mit einem eher unerfreulichen Inhalt: So wurden die Fahrzeuge 4020 211, 4020 213, 4020 222, 4020 224 sowie 4020 226 an das rumänische Unternehmen S.C. Ferotrans-T.F.I. S.R.L. verkauft, welches bereits durch den Erwerb der ausgemusterten Elektrolokomotiven der ÖBB Reihe 1014 bekannt ist. Gestern wurde die Überstellung der veräusserten Fahrzeuge begonnen welche via Hegyeshalom in den rumänischen Grenzbahnhof Curtici führte. Die Belegaufnahme zeigt den Zugverband während einer Transportpause im ungarischen Bahnhof Cegled.



http://www.bahnnews-austria.at/forum/viewtopic.php?t=12407
 
Stie cineva cine este acest unic expert si unde are atita de lucru incit nu ajunge la Resita?

http://adevarul.ro/locale/resita/cel-mai-mare-muzeu-aer-liber-locomotivelor-epoca-europa-mancat-rugina-motivul-absolut-ridicol-lipsa-reabilitarii-1_598995395ab6550cb8d3c3cd/index.html
 
Ghici ghicitoare...cine crezi ca este?
Eu ma asteptam sa fie o echipa de persoane autorizate in expertiza obiectelor de patrimoniu. Se lucreaza mai usor, se imparte volumul de munca , se face slalom printre hatisurile birocratiei altfel...Dar se pare ca tipului cu pricina nu-i place concurenta, nu cumva cineva sa fie in dezacord cu el.
Sunt sigur ca poarta si ochelari... fabricati de firma Calutul.