Vagoane tip "Hecht sau TANK"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Multumesc,

se naste firesc intrebarea: de ce le-am comandat cu deschidere in interior ? Ai idee care a fost considerentul pentru care au schimbat desenul german ?
 
considerentul pentru care au schimbat desenul german

Socotind ca "Hecht"-urile pentru CFR au fost gandite si construite in acelasi timp ca cele germane nu a fost vorba de a schimba un desen existent ci s-au luat doar in considerare cerintele clientului. Vagonul "Hecht" Grupa 23 nu apare din nimic, este o evolutie lineara a asa numitelor "Stahlpreußen" Grupa pr11, asa cum la randul lor "Stahlpreußen" sunt o evolutie a "Holzpreußen" Grupa pr02/04 a K.P.E.V. La fel si mai tarziu cu grupele ulterioare 26, 28/29, 35/36 si 39, la toate de poate observa o evolutie lineara clara. Usa de acces de la "Hecht"-ul DRG este in principiu cam aceeasi ca la "Stahlpreuße".

La CFR traditia era alta si usa s-a creeat in acest sens. Vorbim de o epoca in care vagoanele se construiau manual si fiecare usa era montata in parte. Iar UIC abia se constituia, ca o concurenta latina fata de VDEV a invinsilor, si nimeni inca nu se gandise sa faca norme privind usile de acces precum a fost cazul pe vremea domnului Miellich cateva zeci de ani mai tarziu.
 
Epava de la Oravita. Aafld 50 53 17-22 072-9

DSC_8283_zpsuhymjuk3.jpg
 
  • Like
Reacții: andrei102
Vagon laborator masurat calea de la regionala Timisoara la VFU Pascani pentru revizie.
DSC_6100-copy.jpg