In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Ati putea sa ma ajutati cu descifrarea inscrisului de pe placa locomotivei 150.105, a 1000-a locomotiva construita la Resita?. Pot sa inteleg doar "a 1000-a locomotiva construita la Resita, dar mai urmeaza 2 randuri indescifrabile. Multumesc si va salut cu respet
In poza de uzina nu se intelege, tocmai m-am uitat pe ea marita la maxim. Exista undeva o poza unde un grup de muncitori lustruiau aceste placi si ma gandesc ca poate se vede acolo. Parca era si pe forum pe undeva....
Multumesc mult Cătălin. Am găsit și pe Ebay aceeași poză, tot nu se intelege. Multumesc mult oricum. Primele cuvinte sunt: a 1000 a locomotivă produsă la Reșița. Restul, Champollion :lol: . Weekend minunat
SOVROMUTILAJPETROLIFER insa nu imi dau seama daca asa scrie pe placa.
cum ar fi o multinationala de azi?
1.06.1948.: Naţionalizarea U.D.R.
Desfiinţarea efectivă a unui organism atât de complex, cum a fost societatea U.D.R. din punct de vedere al mărimii, diversităţii profilului de fabricaţie sau a dispersiei spaţiale, a creat probleme mari, patrimoniul său împărţindu-se în baza unor protocoale între mai multe ministere economice nou înfiinţate şi organe ale administraţiei locale, după ce până la sfţrşitul anului 1948 a funcţionat sub denumirea Uzinele de Fier şi Domeniile Reşiţa – întreprindere naţionalizată (U.D.R.I.N.), acţionarii principali fiind Statul Român (6.981.974 acţiuni) şi U.R.S.S. (3.010.927 acţiuni).
Nu are "o portiune de culoare" verde ci este vopsita in mare dupa schema originala de la livrare, din pacate cu culori fanteziste si de oameni cu prea multe idei si zorzoane in cap.